Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
SDM sanoi:
En kyllä nyt sano varmaks oliko siinä mitään ilmaisista reeneistä, kun kaveri heitti faktaa pöytään sen minkä ehti.:D Mutta se jäi ainakin mieleen et tutustumiskuukaus olis nyt gymillä 19,90e.

:offtopic: Aijaa ois kyllä aika edullinen jo. :eek: Pitäsköhän testata. Mahtaakohan tuolta gymiltä saada jotain opiskelija-alennuksia miten paljon? Menee taas ihan kalakukkoiluks tää. Sori Mike. :piis:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään näin pakkotoistoa mitä kummallisemmassa paikassa. Hyppäsin 12.00 aikaan bussiin (65A) ja bussikuskina oli nuori n. 25v tyyppi pakkiksen hattu päässä :)

Salomaa sanoi:
Tänään näin pakkotoistoa mitä kummallisemmassa paikassa. Hyppäsin 12.00 aikaan bussiin (65A) ja bussikuskina oli nuori n. 25v tyyppi pakkiksen hattu päässä :)

WTF!? Onko Miken klaani ostanut jo bussilinjankin?, niin se bisnes laajenee :D

Yussi sanoi:
WTF!? Onko Miken klaani ostanut jo bussilinjankin?, niin se bisnes laajenee :D
Taitaa Mikellä on pieni maailmanvalloitusoperaatio käynnissä.
Pinky & Brain :D

Tuossa noin. 20min sitten bongattu pakkislainen uro, Hervannan ammattioppilaitoksen kaffilassa.
Kuuden hengen porukka istahti pöytään edessämme ja sieltä sitten kuoriutui yksi pakkis paitaa kantava.
Mitään en sanonut, sillä eihän se kuulu tälläisen koulun ilmapiiriin että tuntemattomille päätä auottaisiin. Varsinkaan kun on tälläinen minimaalinen ilmestys.
Tuntomerkit: miespuolinen, parit korvakorut, musta lippalakki ja pakkispaita.

Varo vain sinut on paljastettu

Se taisin olla minä :D

Massiivisen kokoinen mies bongattu metrossa menossa lauttasaareenpäin. Ite jäin itäkeskuksessa pois.
Musta takki ja siniset metallin housut, takissa luki Jani Rainela.

En uskaltanu avata suutani ku mies oli 4kertaa mua isompi..

Amis sanoi:
Massiivisen kokoinen mies bongattu metrossa menossa lauttasaareenpäin. Ite jäin itäkeskuksessa pois.
Musta takki ja siniset metallin housut, takissa luki Jani Rainela.

En uskaltanu avata suutani ku mies oli 4kertaa mua isompi..
ei jumalauta, miks takissa pitää luke oma nimiki. pitäiskö itekki hommata pakkiksen huppari ja painaa selkään neutraali teksti :jahas:

On se iso kaveri. Ja ilmeisen lahjakas. Yksi kerta pääsin seuraamaan sen kyykkytreeniä sivusta kun oli Liikuntamyllyssä valmentajansa kanssa.

Lappeenrannan platinumin pukkarissa bongattu pakkislainen tänään. Vähän jotain juteltiin, mutta olin niin saatanan jumissa että en oikein osannut sanoa mitään :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom