Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jansq- sanoi:Haminan amiksella? Oliko minkänäkönen jannu? :D En ollu minä, mut todennäkösest tiedän, opiskelen viereisessä lukiossa.
Ihan hyvin. :Dmievain sanoi:302 vastausta ja ei silti alkuperäiseen kysymykseen vastausta. Kah!
OPe sanoi:Mikkelissä en ole kyllä huomannut kenelläkään Pakkotoisto paitaa, vaikka tiedän niitä kuitenkin jollain olevan. Vai onko sittenkään?
tais mennä ne pelko ja kiima sekaisin?? :Dkisskiss sanoi:Viime yönä bongasin Kuopion mimmit menossa divaan ja sanoinkin moro. Karkuun juoksivat :itku: Divassa yritin vielä etsiä tyttöjä, mutta ei löytyny.
Mukana ainakin Stalwart, MerZi, x , x, ,x?
Mr.Referee sanoi:Porin Bobbyllä bongattu pari pakkis-tyttöä... saivat vielä käännytettyä vip-jäseneksi.. eli seuraavaksi se...
Niin.. ja nehän oli MillaMagia ja toisen nimi meni kovan treenin keskellä ohi...
Originally Posted by OPe Mikkelissä en ole kyllä huomannut kenelläkään Pakkotoisto paitaa, vaikka tiedän niitä kuitenkin jollain olevan. Vai onko sittenkään?
raipat sanoi:Ei tasan yhtään pakkotoisto-tuotetta osunu silmään vaikka pyörin 4-5 tuntia Helsingin keskustassa & monia tunteja muilla alueilla.
:lol2: No onhan se nyt kumma jumalauta!....itse en oo nähny myöskään yhtään tuotetta pakkiskauppaa lukuunottamatta, vaikka helzinkissä asustelenkin. Outoa.B.O.S.S. sanoi:Aika ihme...?
Melly sanoi:Minä itte.
Vippeys on hyvästä :D