Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jansq- sanoi:
Haminan amiksella? Oliko minkänäkönen jannu? :D En ollu minä, mut todennäkösest tiedän, opiskelen viereisessä lukiossa.

No näyttää joltain kolmannen vuoden opiskelijalta, yleensä joku lippa ollu päässä mitä oon tyyppiä noteerannut. Ja juu, sen verran eroaa muista siellä että olen huomannut tyypin muutenkin.:)

mievain sanoi:
302 vastausta ja ei silti alkuperäiseen kysymykseen vastausta. Kah!
Ihan hyvin. :D

Haa, ensimmäinen pakkislainen bongattu: Viime yönä Jyväskylässä joskus puoli kolmen jälkeen siinä kävelykadun kompassilla kulki vastaan joku iso jätkä musta pakkis-lippis ja pakkispaita päällä, joku everywear(?) paita oli auki siinä pakkispaidan päällä. Tais olla raatikellarin suunnalta tulossa, menossa assalle päin.

joskus nähny jonku polkevan pakkispaita pääl näätsaari/kokkokangas/hellälä alueella, luulisin et outokummulla töissä ja polkee työ matkat pyöräl sitte :D torniossa siis tää tapahtunu

Mikkelissä en ole kyllä huomannut kenelläkään Pakkotoisto paitaa, vaikka tiedän niitä kuitenkin jollain olevan. Vai onko sittenkään?

Ei tasan yhtään pakkotoisto-tuotetta osunu silmään vaikka pyörin 4-5 tuntia Helsingin keskustassa & monia tunteja muilla alueilla.

Tänään, taino oikeastaan eilen tuli bongattua: Emmah, Tomi, Heikki772, Mike, Richard75, S-T, anqeligue(ööh en oo varma miten kirjotettiin), Teho, AT, Kride, Accord, Inertia, Ironbutt, Syntikka, Supermassa, Markush, Hulkki jah jah... Eipä vissiin muita.

Edit: Ja Fiona

OPe sanoi:
Mikkelissä en ole kyllä huomannut kenelläkään Pakkotoisto paitaa, vaikka tiedän niitä kuitenkin jollain olevan. Vai onko sittenkään?

Mikkelis saa nekkuun,jos on kynis ja pakkispaita päällä :jahas:

Viime yönä bongasin Kuopion mimmit menossa divaan ja sanoinkin moro. Karkuun juoksivat :itku: Divassa yritin vielä etsiä tyttöjä, mutta ei löytyny. :)
Mukana ainakin Stalwart, MerZi, x , x, ,x?

kisskiss sanoi:
Viime yönä bongasin Kuopion mimmit menossa divaan ja sanoinkin moro. Karkuun juoksivat :itku: Divassa yritin vielä etsiä tyttöjä, mutta ei löytyny. :)
Mukana ainakin Stalwart, MerZi, x , x, ,x?
tais mennä ne pelko ja kiima sekaisin?? :D

Mr.Referee sanoi:
Porin Bobbyllä bongattu pari pakkis-tyttöä... saivat vielä käännytettyä vip-jäseneksi.. eli seuraavaksi se... :rock:

Niin.. ja nehän oli MillaMagia ja toisen nimi meni kovan treenin keskellä ohi...

Minä itte.
Vippeys on hyvästä :D

Originally Posted by OPe Mikkelissä en ole kyllä huomannut kenelläkään Pakkotoisto paitaa, vaikka tiedän niitä kuitenkin jollain olevan. Vai onko sittenkään?

Oon minä ainakin joskus siellä pakkispaita päällä pyöriny, vaikka en siellä asukaan. Ja mitä whiteE sanoi niin kyllä mulle ainakin kaks sellaista 160cm kaljupäätä kävi kyselemään että mikäs paita se tuo on ja kun selitin ystävällisesti niin he kysyivät saman tien että haluaako se botari turpaansa.... :D
Nauratti hyvin tuo tilanne jälkeenpäin....

Olen kyllä mikkelissä pakkis paita päällä pyörähtäny, käyn itse siellä noin sen pari kertaa viikossa, yleensä kyllä nykyään kelien viiletessä pukeudun hienoon metallin farkkutakkiin :D
ja lähinnä naurattaa nuo ''mikkelissä saa turpaan jos on kynis'' viestit...paskapuhetta

Mikäli puusilmäni eivät valehdelleet, bongasin Miken aamulla Meijerin pukkarissa kun olin jumppaamassa. Valitettavasti en saanut suustani ulos yhtään äännettä, tuijotin hetken epäkohteliaasti (sorry) ja poistuin. Ehkä ensi kerralla saan aikaiseksi edes jonkinlaisen örf äännähdyksen...

raipat sanoi:
Ei tasan yhtään pakkotoisto-tuotetta osunu silmään vaikka pyörin 4-5 tuntia Helsingin keskustassa & monia tunteja muilla alueilla.

Aika ihme...?

:david:

Tänään kuopion kopiksen kahvilassa isokokonen kaveri veteli sheikkeristä jottain(tuskin ainakaan kahvia:D)ni ajattelin, että olis joku pakkislainen ollu...?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom