Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Hirvittävä karpaasi treenasi pakkislippis päässä Finnbodylla tänään.. :D Olin justiin lopettelemassa treenejä siellä kun tuli paikalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Drugsta sanoi:
Jep, jalkareenin kävin vetäisemässä. Oksettaa...
En kiinnittänyt teihin sen kummemmin huomiota, joten en voi sanoa tunnistavani Neitsyttä vielä. Nykäise hihasta seuraavalla kerralla :kippis1: .

Olit niin kiukkusen näkönen, niin aattelin, että päästetään vähällä, eikä aleta huuteleen rumia.. :D

Dreamer sanoi:
Viime perjantaina noin 16-17 Tampereen Turtolan Citymarketissa saapasteli joku nuorehko mies pakkispaita päällä.

En tullut juttelemaan, oli kiire. Syyllinen ilmoittautukoon!

Saatoinpa olla minä, vaikka noin kauaksi tahdo enää muistaa :D

Hamk

jeps, HAMK:n salilla 5.9.2005 n. klo. 17.00 Hattelmalassa bongattu ensimmäinen noheva taistelija, joka kantoi pakkiksen t-paitaa.

Kaupalla tuli lauantaina käytyä joten myynnin suorittanut avulias henkilö bongattu. Tiedä sitten onko nimimerkkiä? Mikekin paikalla oli, Pakkista selailemassa tietenkin :thumbs:

Niin ja hauskaksi bongauksen tekee se, että sama kaveri tuli bongattua joitain päiviä aiemmin P-Haagan aseman kupeesta PT-paita päällään!

Kuka tunnustaa? Noin 45 minuuttia sitten Leppävaaran Sellon Prismassa. Kaljupäinen kaveri lataamassa Ehrmannin rahkoja. Ja toinen kaveri kassalla Hera80:n kanssa. :D

Originally Posted by japa
Tuntuu että Kuopiosta on aika vähän porukka täällä.

Tässä yksi uusi kuopiolainen pakkikselle.
Pakkis pipon vois kyllä tässä syksyn tullen tilata. :)

akm sanoi:
Tässä yksi uusi kuopiolainen pakkikselle.
Pakkis pipon vois kyllä tässä syksyn tullen tilata. :)

Tervetuloa kalakukkojen kaupunkiin! :) Itsekin muutin heinäkuun lopussa ja mukava paikkahan tämä on. Kunhan vain saisi kaikki omat asiansa järjestykseen ja normaalin päivärytmin = työ, opiskelu ja harrastukset, alkaisi enemmän tuntumaan siltä, että koti todellakin on nyt täällä. :)

PunttiOskari sanoi:
Viime talvena joskus tammi-helmikuussa Helsingin yliopiston Kumpulan kampuksen Exactumin tietokoneluokassa joku istahti viereiselle koneelle ja sivusilmällä satuin huomaamaan, että hän selaili pakkiksen sivuja. Hetken kuluttua ruudulla alkoi vilahdella alastomia naisia... Tuolloin olin vasta itse löytänyt Pakkiksen, enkä sen kummemmin palstaa tuntenut, mutta myöhemmin mietin, että eiköhän siellä Laatua pojille -threadia luettu :D . Kuka uskaltaa tunnustaa?

Pakkiksen sivuja oon tuolla kyllä paljon lueskellut, mutten myönnä tuota Laatua pojille -threadia :D Ja oon muistaakseni itsekin nähnyt ainakin yhden jampan selailevan pakkista izeni lisäksi.

Boogie bongattu tänään pakkispaidasta leikkattu tanktoppi päällä treenailemassa Gym-99:llä. :rock:

Liekköhän mies lukee foorumia?

kisskiss sanoi:
Boogie bongattu tänään pakkispaidasta leikkattu tanktoppi päällä treenailemassa Gym-99:llä. :rock:

Liekköhän mies lukee foorumia?
Uusimmassa Potaus lehdessä Puukilla oli vielä hihat tallella Pakkispaidassa :D

MerZi sanoi:
Tervetuloa kalakukkojen kaupunkiin! :) Itsekin muutin heinäkuun lopussa ja mukava paikkahan tämä on.

Minunkin puolesta tervetuloa akm:lle. Näköjään MerZikin oot melko vähän aikaa täällä asustellut niin tullekin tervetuloa. Samalta sivulta löytyy myös vielä kisskiss joka on kuopiosta. Mites onko teillä kolmella pakkispaitaa tai muuta mistä voi tunnistaa? Sekä missäpäin teidät voi bongata? Kuopiossa tosiaan niin vähän näkee niitä pakkistuotteita. Täytyy myöntää että itselläkään ei vielä sitä pakkispaitaa ole kun senverta kynis on vielä niin ei kehtaa laittaa päällensä kyseistä paitaa. V*ttuilut siitä vaan niskoilleen sais kuitenkin. :D Meni vähän offtopiciks.

ZweCCo sanoi:
Kuopiossa tosiaan niin vähän näkee niitä pakkistuotteita.
Höh, mä ainakin nään lähes viikoittain jonkun pakkistuotetta käyttävän (eri henkilöitä). Ex koulussakin oli väh. 4 tyyppiä joilla kaikilla jotain pakkiksen "krääsää".

Rajalan luolasta bongattu pakkispaitaa käyttävä nuorehko mieshenkilö reilu viikko sitten.

ZweCCo sanoi:
...pakkispaitaa ole kun senverta kynis on vielä niin ei kehtaa laittaa päällensä kyseistä paitaa. V*ttuilut siitä vaan niskoilleen sais kuitenkin. :D

Itelläni sama syy minkä takia en kehtaa täällä kuopiossa liikkua pakkispaita päällä.:D Mut pakko kait se on jossain vaiheessa ostettava vaikka henki menis.

No jopas on. Minä en oo tainnu nähä kun 4kpl pakkistuotteita käyttävää tyyppiä kuopiossa. Niitä sitten on kai pesiytyny toisiin kohtiin kuopioo enemmän kun toisiin. :D

EDIT: Jaha tuntuu ilmaantuvan ainakin näitä kirjottajia jotka ovat kuopiosta. Monet vaan ei "uskalla" sitä paitaa ostaa. Pitäs joku miitti järjestää kuopioon niin sais bongata kerralla useempia? :rolleyes: Uskaltaako porukka sitten sinne miittiinkään tulla sen takia kun pelkäävät olevansa liian kyniksiä? :D :offtopic:

Bongasin kans Kuopion torilla pakkispaitaisen mieshenkilön tässä eräänä lauantaina, kun käytiin karate-kisojen välillä oluella.

Ja Joensuussa oli tässä joskus pakkotoisto-paitaan sonnustautunut tyyppi mustalla farkkubemarilla.

On kai se tämäkin harrastus...

Mike sanoi:
Pistäkää miittinki ja sitä ennen tilaatte porukalla kaikille paidat. Sitten vain paikalliseen postiin treffit.

Passaisi mulle kyllä kyseinen järjestely. Oisko ketään muuta miitistä innostunutta? Voisi vaikka pistää threadin sitä varten pystyyn jos löytyy kiinnostunutta porukkaa. Tietysti siis kaikki muutkin kun kuopiosta olevat pakkislaiset olisivat tervetulleita. Mahtaisko Mike paidoista minkäänlaista pikku alennusta saada jos isompi satsi menis niitä kerralla tuon miitin ansiosta?

EDIT: Siltä kannalta kuopio olisi ihan hyvä paikka miitin pitämiseen että kuopioon kertyy yhtä paljon matkaa pohjoisesta ja etelästä. Tosin kukaan tuskin mistään 400km päästä lähtee johonkin miittiin? :david: Olisi vaan ihan mukava joku isompikin miitti pitää missä olisi porukkaa vähän joka puolelta suomea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom