Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Drugsta sanoi:Jep, jalkareenin kävin vetäisemässä. Oksettaa...
En kiinnittänyt teihin sen kummemmin huomiota, joten en voi sanoa tunnistavani Neitsyttä vielä. Nykäise hihasta seuraavalla kerralla :kippis1: .
Dreamer sanoi:Viime perjantaina noin 16-17 Tampereen Turtolan Citymarketissa saapasteli joku nuorehko mies pakkispaita päällä.
En tullut juttelemaan, oli kiire. Syyllinen ilmoittautukoon!
Kille sanoi:Bongattu pari pakkislaista Naimisiin.info:ssa. =)
akm sanoi:Tässä yksi uusi kuopiolainen pakkikselle.
Pakkis pipon vois kyllä tässä syksyn tullen tilata.
PunttiOskari sanoi:Viime talvena joskus tammi-helmikuussa Helsingin yliopiston Kumpulan kampuksen Exactumin tietokoneluokassa joku istahti viereiselle koneelle ja sivusilmällä satuin huomaamaan, että hän selaili pakkiksen sivuja. Hetken kuluttua ruudulla alkoi vilahdella alastomia naisia... Tuolloin olin vasta itse löytänyt Pakkiksen, enkä sen kummemmin palstaa tuntenut, mutta myöhemmin mietin, että eiköhän siellä Laatua pojille -threadia luettu :D . Kuka uskaltaa tunnustaa?
Uusimmassa Potaus lehdessä Puukilla oli vielä hihat tallella Pakkispaidassa :Dkisskiss sanoi:Boogie bongattu tänään pakkispaidasta leikkattu tanktoppi päällä treenailemassa Gym-99:llä.
Liekköhän mies lukee foorumia?
MerZi sanoi:Tervetuloa kalakukkojen kaupunkiin! Itsekin muutin heinäkuun lopussa ja mukava paikkahan tämä on.
Höh, mä ainakin nään lähes viikoittain jonkun pakkistuotetta käyttävän (eri henkilöitä). Ex koulussakin oli väh. 4 tyyppiä joilla kaikilla jotain pakkiksen "krääsää".ZweCCo sanoi:Kuopiossa tosiaan niin vähän näkee niitä pakkistuotteita.
ZweCCo sanoi:...pakkispaitaa ole kun senverta kynis on vielä niin ei kehtaa laittaa päällensä kyseistä paitaa. V*ttuilut siitä vaan niskoilleen sais kuitenkin. :D
Mike sanoi:Pistäkää miittinki ja sitä ennen tilaatte porukalla kaikille paidat. Sitten vain paikalliseen postiin treffit.