Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Timba79 sanoi:
Jep, oli mukava taas nähdä muutama uusi kasvo Pakkikselta. Harmi vaan kun ei tällä kertaa pystytty jäämään yöelämään, mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla.
Samaa mieltä. Harmittaa kun oli kiirus risteilyn jälkeen, eikä ehtinyt jäädä edes huulta heittämään. Noh, sellaista se välillä on. :)

Juster sanoi:
Tänään pakkotoisto-hupparillinen viehkeä naishenkilö Intercity-junassa 15.04 Helsingistä Hämeenlinnaan. Tonnikalaevästä mukana.
No hitto, oisit tullu kiskaseen hihasta - ois vaikka juteltu matka maastavedon zeniläisyydestä ja sen semmoisesta :D

Bongattu Olarin lukion historian luokasta (ilmeisesti) kolmatta vuosikurssia käyvä roteva kaveri pakkis T-paita päällä... kuka tunnustaa? :)

Tuli selailtua irc-gallerian pakkisporukan kuvia ja Weeboomi on ainakin bongattu pari kertaa Oulun Linnanmaan Liikuntahallilla :)

japa sanoi:
Tuntuu että Kuopiosta on aika vähän porukka täällä.

Olisi muuten aika jees toiminto jos jäsenet valikosta saisi porukan haettua myös paikkakunnan mukaan.

Juu on suhteellisen vähän. Ite oon tainnu 3 tai 4 eri henkilöä vaan bongata. Itselle en ole kehdannut paitaa tilata kun oon tämmönen naru. Muuten tilaisin. :nolo:

:offtopic: Joku kuopion pakkislaisten miittikin ois luultavasti ihan mukava joskus.

Tänään klo 15:05 Albertinkadun ja Bulevardin kulmassa sänkipäinen nuori mies pakkispaita päällä ja kännykkä korvalla. Ja kassi(t) kädessä.

Tänään iltapäivällä Oulun rautatieasemalla nuori tummatukkainen mieshenkilö pakkislippis päässään.

Hahaa, ensimmäinen havainto tehty. Sinä oululainen nuorimies, joka tulit Lelutapulin (siltä puolelta, missä on se kävelysiltä ylhäällä) ovesta ulos tyttöystäväsi kanssa klo. 14.32. Päälläsi oli pakkis t-paita. Tyttöystävälläsi oli vaaleat hiukset, punainen pusero ja mustat housut. Tunnusta! :whip: :evil:

Itse olin kadun toisella puolella istumassa ikkunalaudalla äitini kanssa :D.

Itse hiippailin Oulun kaduilla pakkishupparissa ja punaisessa lipassa.

Bongattu kuin bongattu:
Uusimmassa bodaus-lehdessä Boogie treenaa Pakkispaita päällä! :rolleyes:
:offtopic: Ja kyllä, minulle tulee Bodaus, vielä toistaiseksi, ei ehkä kovin kauaa, on aika heikko tarjonta tuossa lehdessä...

Jepa jeee...voinkin ylpeänä kirjoittaa bonganneeni Vilma-liinan eilen salilla...ei ollut kaulinta kädessä. :)

Onneks kukaan ei tunnista mua...jäätäs muuten liikaa :david:

Hulkki taisi olla Helsingistä pohjoiseen päin menevässä junassa viime perjantaina iltapäivällä. Kävin alkumatkasta samassa vaunussa puku päällä poustailemassa ja yrittämässä ängetä väärälle paikalle istumaan. :D

Viime perjantaina noin 16-17 Tampereen Turtolan Citymarketissa saapasteli joku nuorehko mies pakkispaita päällä.

En tullut juttelemaan, oli kiire. Syyllinen ilmoittautukoon!

Viime talvena joskus tammi-helmikuussa Helsingin yliopiston Kumpulan kampuksen Exactumin tietokoneluokassa joku istahti viereiselle koneelle ja sivusilmällä satuin huomaamaan, että hän selaili pakkiksen sivuja. Hetken kuluttua ruudulla alkoi vilahdella alastomia naisia... Tuolloin olin vasta itse löytänyt Pakkiksen, enkä sen kummemmin palstaa tuntenut, mutta myöhemmin mietin, että eiköhän siellä Laatua pojille -threadia luettu :D . Kuka uskaltaa tunnustaa?

Noin tunti sitten poistui 99:ltä pakkishupparissa nuori mieshenkilö...

Olin kaverin kanssa hörppimässä kahvia siinä Shellin "terassilla" ekassa pöydässä kun tulit salilta..

Net Virgin sanoi:
Noin tunti sitten poistui 99:ltä pakkishupparissa nuori mieshenkilö...

Olin kaverin kanssa hörppimässä kahvia siinä Shellin "terassilla" ekassa pöydässä kun tulit salilta..

Jep, jalkareenin kävin vetäisemässä. Oksettaa...
En kiinnittänyt teihin sen kummemmin huomiota, joten en voi sanoa tunnistavani Neitsyttä vielä. Nykäise hihasta seuraavalla kerralla :kippis1: .

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom