Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Henkka79 sanoi:
Ja ettei menisi ihan :offtopic: niin vilma-liinan olen tainnut joskus bongata Mikkelin yöelämässä..
Hyvin hyvin hyvin epätodennäköistä, liikun lähinnä vain reittiä koti-työ-sali-kauppa :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vilma-liina sanoi:
Hyvin hyvin hyvin epätodennäköistä, liikun lähinnä vain reittiä koti-työ-sali-kauppa :jahas:

No kai sä nyt ainakin kerran oot Vaakunassa käynyt viimesen viiden vuoden aikana. Mutta olenhan minä toki voinut erehtyäkin henkilöstä, kun onhan siellä Mikkelissä vissiin muitakin kovakuntoisia naisia, joita tosin harvemmin baareissa näkee.

Henkka79 sanoi:
No kai sä nyt ainakin kerran oot Vaakunassa käynyt viimesen viiden vuoden aikana. Mutta olenhan minä toki voinut erehtyäkin henkilöstä, kun onhan siellä Mikkelissä vissiin muitakin kovakuntoisia naisia, joita tosin harvemmin baareissa näkee.
Oon toki käynyt silloin tällöin, mutta jos se joku oikeesti kovakuntoinen oli, niin sitten se oli kyllä joku muu.

Eikö kukaan vieläkään uskalla tunnustaa ostaneensa Mikkelin Prismasta tänään mäyristä? :)

Tulihan tossa helsingissä ollessaan bongattua pari pakkislaista. Perjantaina joku iso-hauiksinen kaveri hesarissa.. jos muistan oikein :kippis1:
Lauantaina teerenpelissä oli kans joku kaveri pakkis-paita päällä, seuralaisineen, ei viittiny tulla häiritsemään.

Tulihan käytyä pyhiinvaelluskohteessa, eli pakkis-kaupassakin. Ei täällä Kehä-III ulkopuolella ole sellaisia liikkeitä.
Näki sitten samalla vähän Battle of olympia dvd:täkin... tuli pieni olo siellä kaupassa

Tuli mieleen tuossa kun yritin ohjailla kaveria(normaalia painimista ym.) pois Oulun Cubasta että mahtoiko paikalla olla pakkislaisia. Onkos paikassa töissä pakkislaisia?

jarhu sanoi:
Tuli mieleen tuossa kun yritin ohjailla kaveria(normaalia painimista ym.) pois Oulun Cubasta että mahtoiko paikalla olla pakkislaisia. Onkos paikassa töissä pakkislaisia?

Itse kävin klo 03.00 aikaan vetään lonkeron siellä...

Tänään Kampin metroasemalla liukuportaissa havaittu pakkispaitainen mies. Huivikin taisi olla päässä. Ilmoittaudu! Sinut on nähty :D

Eilen Kampin metroasemalla klo:20.00

Olit muutaman naishenkilön seurassa, sinulla oli tummat lyhyet hiukset, jalassa farkut ja päällä keltainen t-paita jonka alla reilusti pihviä.. Olithan se sinä? :D

L&N sanoi:
Eilen Kampin metroasemalla klo:20.00

Olit muutaman naishenkilön seurassa, sinulla oli tummat lyhyet hiukset, jalassa farkut ja päällä keltainen t-paita jonka alla reilusti pihviä.. Olithan se sinä? :D

Mä olin eilen Kampin metroasemalla parikin kertaa tuossa varustuksessa (ilman pihviä ja ilman useampaa naista kuitenkin - yksi nainen oli :D). Kellonaika ei vaan täsmää. Eli minä se en ollut. Ajat oli jotakuinkin 13.20 ja 16.30. 13.20 näkyi se mystinen pakkispaitainen mies. :) Onpa pimeää touhua tämä bongailu.

41shots sanoi:
Mä olin eilen Kampin metroasemalla parikin kertaa tuossa varustuksessa (ilman pihviä ja ilman useampaa naista kuitenkin - yksi nainen oli :D). Kellonaika ei vaan täsmää. Eli minä se en ollut. Ajat oli jotakuinkin 13.20 ja 16.30. 13.20 näkyi se mystinen pakkispaitainen mies. :) Onpa pimeää touhua tämä bongailu.

Joo, tällä kenet mä näin oli pihviä sellasissa paikoissa missä mulla ei ole edes paikkoja! :) Mä siis uskoisin erittäin vahvasti nähneeni Tomi The Moderatorin. :eek:

L&N sanoi:
Joo, tällä kenet mä näin oli pihviä sellasissa paikoissa missä mulla ei ole edes paikkoja! :) Mä siis uskoisin erittäin vahvasti nähneeni Tomi The Moderatorin. :eek:
Kyllä sä varmaan mut näit, paitsi mulla oli mustat Gaspin housut - ei farkkuja. Iso kirkkaankeltainen t-paita ja muut tuntomerkit täsmää kyllä. :)

L&N sanoi:

Kampissa on ollut eilen siis kunnolla vilskettä :kippis1: Tai noh, näillä pakkiksen kävijämäärillä varmaan joka paikassa on koko ajan pakkislaisia.

41shots sanoi:
Tänään Kampin metroasemalla liukuportaissa havaittu pakkispaitainen mies. Huivikin taisi olla päässä. Ilmoittaudu! Sinut on nähty :D
Mä olen näköjään tullut nähdyksi aika montakin kertaa. Sen siitä saa kun reissaa koko ajan sitä väliä.

N.D. sanoi:
Joo eilen tuli nähtyä Ironbutt, Inertia, Timba ja muutamia muitakin ilotulituslaivalla. :)

Jep, oli mukava taas nähdä muutama uusi kasvo Pakkikselta. Harmi vaan kun ei tällä kertaa pystytty jäämään yöelämään, mutta ehkä sitten seuraavalla kerralla.

Tänään pakkotoisto-hupparillinen viehkeä naishenkilö Intercity-junassa 15.04 Helsingistä Hämeenlinnaan. Tonnikalaevästä mukana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom