Hyvin hyvin hyvin epätodennäköistä, liikun lähinnä vain reittiä koti-työ-sali-kauppa :jahas:Henkka79 sanoi:Ja ettei menisi ihan niin vilma-liinan olen tainnut joskus bongata Mikkelin yöelämässä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin hyvin hyvin epätodennäköistä, liikun lähinnä vain reittiä koti-työ-sali-kauppa :jahas:Henkka79 sanoi:Ja ettei menisi ihan niin vilma-liinan olen tainnut joskus bongata Mikkelin yöelämässä..
vilma-liina sanoi:Hyvin hyvin hyvin epätodennäköistä, liikun lähinnä vain reittiä koti-työ-sali-kauppa :jahas:
Oon toki käynyt silloin tällöin, mutta jos se joku oikeesti kovakuntoinen oli, niin sitten se oli kyllä joku muu.Henkka79 sanoi:No kai sä nyt ainakin kerran oot Vaakunassa käynyt viimesen viiden vuoden aikana. Mutta olenhan minä toki voinut erehtyäkin henkilöstä, kun onhan siellä Mikkelissä vissiin muitakin kovakuntoisia naisia, joita tosin harvemmin baareissa näkee.
jarhu sanoi:Tuli mieleen tuossa kun yritin ohjailla kaveria(normaalia painimista ym.) pois Oulun Cubasta että mahtoiko paikalla olla pakkislaisia. Onkos paikassa töissä pakkislaisia?
L&N sanoi:Eilen Kampin metroasemalla klo:20.00
Olit muutaman naishenkilön seurassa, sinulla oli tummat lyhyet hiukset, jalassa farkut ja päällä keltainen t-paita jonka alla reilusti pihviä.. Olithan se sinä? :D
41shots sanoi:Mä olin eilen Kampin metroasemalla parikin kertaa tuossa varustuksessa (ilman pihviä ja ilman useampaa naista kuitenkin - yksi nainen oli :D). Kellonaika ei vaan täsmää. Eli minä se en ollut. Ajat oli jotakuinkin 13.20 ja 16.30. 13.20 näkyi se mystinen pakkispaitainen mies. Onpa pimeää touhua tämä bongailu.
Kyllä sä varmaan mut näit, paitsi mulla oli mustat Gaspin housut - ei farkkuja. Iso kirkkaankeltainen t-paita ja muut tuntomerkit täsmää kyllä.L&N sanoi:Joo, tällä kenet mä näin oli pihviä sellasissa paikoissa missä mulla ei ole edes paikkoja! Mä siis uskoisin erittäin vahvasti nähneeni Tomi The Moderatorin.
L&N sanoi:Joo, tällä kenet mä näin oli pihviä sellasissa paikoissa missä mulla ei ole edes paikkoja! Mä siis uskoisin erittäin vahvasti nähneeni Tomi The Moderatorin.
Mä olen näköjään tullut nähdyksi aika montakin kertaa. Sen siitä saa kun reissaa koko ajan sitä väliä.41shots sanoi:Tänään Kampin metroasemalla liukuportaissa havaittu pakkispaitainen mies. Huivikin taisi olla päässä. Ilmoittaudu! Sinut on nähty :D
N.D. sanoi:Joo eilen tuli nähtyä Ironbutt, Inertia, Timba ja muutamia muitakin ilotulituslaivalla.