Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Pakko t-paita, sisällään nuori mieshenkilö, jalassaan valkoiset caprishortsit ja toisessa kädessään viehkeä neitokainen, bongattu eilen Helsingin vanhan linja-autoaseman ja lasipalatsin välissä n. 18.40.

Lisäksi taiteiden yössä tuli bongattua pari muutakin pakkislaista, ilman pakkokuteita tosin. Tunnustakoot jos tahtoo :).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bongattu lauantaina 26.8. klo 18.05 joku jamppa Myyrmäessä liesikujalla pakkispaita päällä, ilmeisesti Myyrin kuntokeskukseen menossa. Tunnusta!!:D

Pakkispaita bongattu Alajärven lukion 1C luokassa ;)

Mayor'silla lauantaina puolenpäivän aikaan bongattu tummahiuksinen (tukka ponnarilla, otsahiukset) nainen pakkispaidassa ja mustissa treenihousuissa.

Pakkis T-paita bongattu pari viikkoa sitten Kemoran ratapäivillä nuoren mieshenkilön kannattelemana. :)

bongattu pakkis-huppari Ylivieskassa ammattikorkealla...
hupparin sisällä nuorempi nais-ihminen tunnusta heti

Viime viikonloppuna bongattu helsingissä viehkeä neitokainen pakkotoisto.com paita päällään :)

Pakkislippis bongattu PattU-PuPe pelissä kotipesän takana olevassa katsomossa 30.8 .

Kuvasin pojasta videota Itiksen Stokkan kahviossa ja Syntikka lompsi sattumalta ohi ja tallentui videolle.

tänään myyrmäen kuntokeskuksessa myyrmäessä bongattu pakkis paitainen mies treenaamassa ja viehättävä tyttö ystävä :) Kello oli noin 15 :)

olin se valko paitainen poika joke veteli leukoja teijän vieressä

Tänään kello 10.56 bongattu P-paitainen nuori mieshenkilö tupakkatauolta Tampereen Hermian Sinitaival-kadulla (tai rakennuksen edessä kadun alkupäässä emt miten nuo menee.) SINUT ON NÄHTY! :D

tänään myyrmäen kuntokeskuksessa myyrmäessä bongattu pakkis paitainen mies treenaamassa ja viehättävä tyttö ystävä :) Kello oli noin 15 :)

olin se valko paitainen poika joke veteli leukoja teijän vieressä

Juu tunnustan. Minähän se siinä Stepperitytön kanssa :). Toki saa hihasta tulla nykäsemään jos meihin vielä törmää.

no mä kelasin 10 000 kertaa kehtaako treenejänne häiritä :D

mutta mä tuun ens kerralla ku nään nii juttelee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom