Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voisin vaikka vannoa että eräs pakkiksen taistelija oli eilen ostamassa fysiikan peruskurssin kirjaa JAMK:n Opiskelijakirjakaupasta mutta kun ei ollu pakkisvermeitä päällä ja ihmisiä ei saanu bongailla niin jätetään mainitsematta...:D

Heh,kukahan ois ollu :rolleyes: iltaluettavaa hain ;)

Tänään lähes törmätty Mikkelin Sport Clubin ulkorappusissa klo 15.20 Pakkis T-paitaan sonnustautuneeseen vaaleaan mieheen. Varmaankin joku vieraileva tähti, kun ei ollut yhtään tutun näköinen.

Tänään (tai siis eilen) klo 18 Oulun PT:llä bongattu farkkuasuinen nuorimies poistumassa Pakkiskassin kanssa. Ei näkyny portaissa enää kun kassi kun hokasin niin ei kehannu enää alkaa karjumaan perään PAKKOTOISTOA.... :D ;)

Eilen 13.9 noin klo.18 bongattu pakkiksen t-paitaan sonnustautunut körmy Malmin Citymarketissa. Seuranaan körmyllä oli vaalea neito!

Kuka tunnustaa?

Bongattu etujätin edessä tammistossa tänään noin kello 12 pakkishuppari. Ilmeisesti kyseinen sälli oli tulossa stockman outletin/hobby hallin suunnalta. Tunnusta, tulin autolla vastaan.

Tänään kolmen pintaan bongattu Pitäjänmäen Finnbodyllä pakkislippikseen sonnustautunut taistelija vääntämässä selkätreeniä, kuka tunnustaa??

ite bongasin kemijärven uimahallin salilla bodarin jolla oli pakkiksen treenikassi.

Taisin olla minä. Ainakin tuolloin olin siellä treenaamassa ja pakkiksen kassi on:rock:
Saa sitä tulla juttelemaankin, en minä pure, kovaa...

Bongattu joku nuori, siilitukkainen, miespuolinen heppu pakkis-paita päällä Housenation-bileissä kaapelitehtaalla 16.9. ihan fiiliksissä kahden aikaan Solarstonen setin pauhatessa. Kukas ilmottautuu? :)

Bongattu pakkispipo naisimmeisellä Rovaniemen prismassa. Pipo bongattiin noin (muistaakseni) klo 19.30 meijeri-osastolta kermojen ja hiivojen kohdalta suurinpiirtein. :)

Eilen iltapäivänä jyskälässä forumissa n. 16-18 -vuotias sälli pakkislippis päässä jonottamassa sijoituselinkeinojen pariin (peliautomaatille) kaverinsa kanssa. Kaahasin ohi kaalin ostoon ja morjestin pikaisesti. Tunnusta! :whip:

Tais olla eka kerta kun havaitsin tässä kaupungissa ennestään tuntemattoman pakkislaisen. Mielenkiintoista :rolleyes:

edit. ja kello tais olla jotain neljän pintaan

ehkä vähän :offtopic: , mutta...

Tänään pyrinnön salilla n. 16-17 vuptias poika, valkoiseen puseroon pukeutuneena.Näkikö kukaan? Oli kaverilla kokoa. Taisi selkätreeniä vetää? Jos on pakkislainen niin ota tää kohteliaisuutena. Olin vielä kuulevinani, et on alottanut vasta jouluna treenauksen.

Mulle:david: :david: :david: , koska ei saisi kijoittaa toisesta näin!

WANTED Tampere 22.9

Juurikin äskön, noin klo 12:30, pongattu Tampereen Sokoksen edustalla Hallituskadulla komea vaalea mies päällään Pakkopaita.

Ja joo-o, katseemme kohtasivat muutaman kerran, hämmennyin niin etten edes tajunnut sanoa mitään :D

Sanottakoon vielä että helekatin komeet kädet(kin) :kuola:

Myöhemmin poistuessani kaupasta, roudasit käsissäsi jotain "juttuja" kamusi kanssa ja katositte parkkihalliin (tai vastaavaa)....

;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom