Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olikos kukaan tänään kattelemassa sitä Trullin näytös ajoa?

olin näkevinäni 1 pakkis paidan ja yhden lippiksen. Saattoi olla myös mun vainoharhaisuuttani :)

Tänään klo 15:10 bongattu nuori mies Pakkispaita päällä kävelemässä Tampereen Kaukajärven sillalla ostarin suuntaan. Vierellä pyöräili toinen mieshenkilö. Bongaus tehty autosta.

Hahaa... BUSTED. Minä sekä toinen pakkotoistolainen, treenikaverini. Ainakin paikka loksahtaa kohdalleen. Ajasta en ole niin varma. Tuskin tuolla niin monta pakkislaista liikkuu. :D

Mulla tekis aina mieli huudella tänne bongauksia kun näen jonkun latovan Ehrmannia/ Milbonaa lavakaupalla ostoskärryyn tai vetävän mäkissä kerrosaterian + kahdet ranskalaiset ja 6 juustohampurilaista. Tai tilaavan ravintolassa kolme 300g pihviä samalle lautaselle päättäen tilauksen lauseeseen "niistä perunoista nyt ei niin väliä, tuokaa muutama vaikka jossain erillisessä kipossa" :D

Pitäkää nyt hyvät ihmiset niitä paitoja päällä jos tuolla tavalla sikailette. Helpottaisi tätä bongarin uraa suuresti.

*kaipaa kannuksia*
Tack!

Eilen tuli Kultaisessa Apinassa bongattua pakkispaita Mammothin päällä ;)

Hurjan pyörälenkkini reitti kulki Haagan torin (Helsingissä) vierestä. Hyväkuntoisen näköisen miehen päällä oleva Pakkispaita vilahti maisemassa. Vaan eipä tuossa paljoa ehtinyt tarkkailemaan, kun tahti piti pitää yllä.

Ei ainakaan nyt ole saatavilla :( No toivottavasti Mike tai joku laittaa toiveen korvan taa ja sais niitä mimmitkin taas :D

Bongattu P-lippis Sport-Heavyssa yhden maissa ja kävelykadulla joskus 13 jälkeen... lähempänä kahta.

Nämä havainnot tehty luonnollisesti jyskälässä.Ralliporukkaa liikentessä:)

Bongattu P-lippis Sport-Heavyssa yhden maissa ja kävelykadulla joskus 13 jälkeen... lähempänä kahta.

Nämä havainnot tehty luonnollisesti jyskälässä.Ralliporukkaa liikentessä:)

Ei me kyllä Heavyssa käyty tänään mut tulitte vastaan siinä sokkarin eessä. Kerran kyllä (toukokuussa) samaisen herran kanssa käytiin ostaa patukoita kun olit myymässä, silloin oltiin liikenteessä ilman lippistä.

Moikkasin sua siinä toivossa, että ei päädytä tänne threadiin. :rolleyes:

:offtopic: Kyllä mä ainakin raahaudun sitten uuden heavyn avajaisiin. mut mulla vaan ei oo mitään pakkiskamoja, odottelen minäkin tyttöjen vaatteita tai valkoista lippistä.

eilen noin kello 16.40 kaksi pakkispaitaista mieshenkilöä bongattu ylittämässä suojatietä tulliportinkadulla kuopiossa. Olin itse liikennevaloissa autolla ja yritin vielä huudella peräänkin ikkunasta :D tunnustakaahan pojat. :whip:

Iisalmessa, n. klo 17.30 tänään ajoi nuori mies polkupyörällä, valkoinen pakkispaita päällä. Paikka: Eteläntiellä, Peltosalmelta Mehevälle päin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom