Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Bongattu nuorta, lippispäistä mieshenkilöä sisällään raahannu P-paita, tänään Tampereella The Klubilla...aika 02:30-04:00

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meinasi ihan unohtua:

Torstaina tai perjantaina bongattu Pakkispaitainen mieshenkilö Kuopiossa Sokoksen gongin edessä torin puolella. Herralla taisi olla vaaleat hiukset. Kello oli jotain 13-14 varmaankin.
E: Pakkispaidan kantaja oli pitkähkö.

Lauantaina 19.8.2006, Tennispalatsin mäkkäri hesassa klo 22:09, pakkis verkkarinen "vartija" äijä :D kysyin nickiäsi, et uskaltanut avautua :D

Ruoholahden Cittarin kassalla tyttö&pakkiskassi tänään n.klo17. Arvaanko oikein jos veikkaan että kyseessä oli Jonna? :) Olkapäät ainakin oli upeat! :thumbs:

Kolmas bongaukseni!!

Tänään klo. 19.30. bongattu pakkishuppari Wolfin edessä, taisipa olla Emmahin päällä :) Olisin moikannut, mutta livahdit niin äkkiä! Itse tulin Fressiltä spinnaamasta.

Tänään klo. 19.30. bongattu pakkishuppari Wolfin edessä, taisipa olla Emmahin päällä :) Olisin moikannut, mutta livahdit niin äkkiä! Itse tulin Fressiltä spinnaamasta.
Jäin kii :D Ite taisin olla aika puusilmänä, mitään huomannut :nolo:

Jee, ensimmäinen P-paitabongaukseni. Nääshallin painonnostosali (tai noh, käytävä oikeastaan) kello 19.00. Mieshenkilö oli kyseessä.

Huikeaa.

Jos tuo Nääshallin P-paita verhosi kaljun ja hikisen sian, niin se olin minä. :)

Mää olin varmana vielä hikisempi ainakin hetken päästä :D . Kalju oli joo ja joku tumma parrantapainen juttu muistaakseni, hikisyydestä en oo niin varma.

No olin menos jalkareenistä painimaan...joten hiki virtasi viimestään sillo :)
Ens kerralla voi sit moikata, saatan kyllä purra...mutta onneks mulla on vaan rabies

No en mä pääasias näässis käykkää, lähinnä kaverin kans painiin ja välillä junppaamas sillotällö.

Eilen iltapäivällä neljän jälkeen pakkislippis jyskälässä... olikohan oikokadulta kääntyvällä kadulla... Anyway mäki-matin lähellä. Herra oli hieman juniorimpi iältään... Ajettiin Leeluckyn kanssa autolla ohi ja taisit hokasta kun moikkasin:)

itä Manse, kaukajärven liikennevalot punainen scootteri, pikkasen repesin, mutta putkikassin alta pilkottaa pakkotoisto.com

En tiedä mikä tilanteessa huvitti, ehkä se että kulkuneuvo oli punainen scuuuder :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom