Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään tty:n päätalon salilta bongattu pakkis sheikkeri puolen päivän aikoihin, liekö siellä oli muitakin pakkislaisia paikalla kuin kyseisen sheikkerin omistaja?:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkispaitainen pitkä vaaleahiuksinen mies Kallaveden lukiolla Kuopiossa bongattu. Tunnusta! :D

Pakkispaita bongattu TTY:n rakennustalossa klo. 12:25. Omistaja käveli kohti päärakennuksen tunnelia nippu papereita kädessään.

SHEIKKERI (ja aurinkolasipäinen nuorukainen) bongattu i dag 13.00 Hietaniemen hautausmaan liepeillä... Kuka tunnustaa? :)

Haa, mun eka bongaus! Urho Kekkosen kadulla tänään noin 16.50 käveli vastaan pakkispipo. Kuvien perusteella tunnistin pipon alla olevat kasvotkin ;) .

Tuijotin varmaan kumma ilme kasvoilla, mutta en saanut suusta mitään. Olin vielä ihan täpinöissä yhden duuniasian johdosta.

Hämmentävää, kun on pakkisbongausneitsyys nyt sitten mennyttä. Luulin jo hetken, että muut näkevät jotain mitä mä en, mutta sitten ihan odottamatta se sit tapahtui :D .

Bongasin omassa koulussa eli salpaus-selän lukion ruokalassa pakkis paitaisen kaverin.
Viikko ainenkin takaperin.

Saman jantterin taisin bongata Sportheavyssa. Olo oli vaan itellä niin flunssainen etten ottanu "kontaktia". Yleensä aina nimimerkki ainakin tulee kysästyä :)

Jykylässä pongattu eilen pakkislippis nuorehkon pojan päästä Jyväskeskuksen edessä kävelykadulla joskus yhden aikaan.

=>kysyin kaveriltani, kun olin ostanut hänen 5v pojalleen lippiksen synt. lahjaksi. tarkistin asian, olivat silloin Jkyläs käymäs, täältä hesan suunnalta.

Oli kaveri kovin ihmeissään mistä tiesin heidän olevan silloin just Jkyläs :D

Rapoirtoikaa lisää ko pojan liikkeistä.

Hänen isänsä on isokokoinen kaveri noin 140kg oleva mörkäle ja mukana saattaa liikkua kanssa vielä dopeman koira, voi olla kyllä komea ilmestys nähdä nuo kaikki 3 samaan aikaan :rock:

Jykylässä pongattu eilen pakkislippis nuorehkon pojan päästä Jyväskeskuksen edessä kävelykadulla joskus yhden aikaan.

Tarkennus: "nuorehkolla" tarkoitin n.16-18-vuotiasta. Viisivuotiaasta käytän nimitystä pikkupoika, sitä paitsi alle 10-vuotiaiden ikä on huomattavasti helpompi arvioida tarkasti. :)

Pakkispaitainen herrashenkilö bongattu naisen kanssa Kuopion kopiksen ruokalassa kello 12.11 ;)

Vähän takana on oikein. Istun aina lähes samassa paikassa, jos mahdollista.
E: Keskellä voisi olla parempi termi kuin vähän takana :D

Pakkispaitainen nuori mies lauantaina yöllä Oulun hallituskadulla. Ilmeisesti juoppokuskina muutamalle kaverille. Ainakin ölisevä silmälasipäinen kaveri jäi hyvin mieleen :)

Voisin vaikka vannoa että eräs pakkiksen taistelija oli eilen ostamassa fysiikan peruskurssin kirjaa JAMK:n Opiskelijakirjakaupasta mutta kun ei ollu pakkisvermeitä päällä ja ihmisiä ei saanu bongailla niin jätetään mainitsematta...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom