Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkispaita bongattu Tennarissa Miami Vicen ennakkonäytöksessä, klo. 15.30 ykkössalin takaosassa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensimmäinen virallinen pakkislaisen bongaus Sali82:lla tänään klo 16.45-18 välillä. Mies, jonka päällä valkoinen hihaton paita ja harmaat housut+ pakkislippis jossain vaiheessa päässä väärinpäin ja jossain vaiheessa pakkissheikkeri kädessä!Paljasta itsesi!

Tuijotin pakkis-P:n bongauksen takia varmaankin oudonnäköisenä :D.

mä bongasin saman tyypin juuri nimenomaan pipe festin anniskelualueella :D
Oisitte tullu juttelemaan, siellä oli hjuva fiilis :)
P.S. tais olla puoli-kuopiota siellä :D

Toinen bongaus!!!

Tampereen Rinta-Joupilla lauantaina kahden jälkeen pakkishupparinen tumma kaveri kierteli sinistä Mersua kaverinsa kanssa. Kenellä autokuume vaivaa??! :)

Autokuume on paha kun se iskee...tosin mersu jäi siihen ihailujen puolelle.

t: pakkishupparisen kaveri

Pakkislätsää parempaa juoksulätsää ei ole

Uujea, minut on vissiin bongattu. Mutta mielestäni olen aika vaalea. :D
Oliko teikeläisellä Pakkisreleitä päällä?

Jes, bongaukseeni tuli vastakaikua :D

Ei ollu pakkisreleitä, mutta tultiin pihaan keltaisella Seatilla ja yritettiin siinä pihalla pähkäillä miten siitä aukeaa takakontti :D Mulla oli muistaakseni hame ja niskalenkkitoppi ja seuralainen oli sellainen kalju miekkonen.

Ja huomautettakoon, että minä en ole vaihtamassa rakasta Ka:tani mihinkään, vaan toisella osapuolella on autokuume ;)

Pakkispaita bongattu Keskon KV 2:lla klo 12.51 liikkumassa oven 154 ohi.

Pakkispaitainen mies bongattu Jyväskylän Citymarketista tänään juuri ennen sulkemista naisen ja lapsen seurassa.

Juhuu, harvoinpa bongailen! Mayorsilla vierailin tänään klo 14-> ja siellähän treenaili hyväkuntoinen neitonen kera pakkissheikkerin.. :)

Juhuu, harvoinpa bongailen! Mayorsilla vierailin tänään klo 14-> ja siellähän treenaili hyväkuntoinen neitonen kera pakkissheikkerin.. :)

Minähän se siellä tuohon aikoihin treenailin, pakkissheikkeri toisessa kätösessä :D .. hyvänkuntoisuudesta en sitten tiedä ;) :whip:

Vai tarkoititkohan sittenkään minua.. hmm :rolleyes:

Kyllä maar se sie taisit olla, jos treenailit kimpassa jonkun kollin kanssa :rolleyes: Tulin siihen viereen treenaileen olkapäitä.. No mutta, sullahan on hyvin palaa noinkin nuoreksi :hyper: Meikä oli ihan ruikku sinun ikäisenä, heh..

Leveäharteinen kalju pakkotoistopaitainen mies bongattu Keravalla Savion M-marketissa pari päivää sitten. Älä kysy miten minä moiseen paikkaan olin eksynyt, mutta tulipahan bongaus :)

Tänään bongattu Espoon Iso-omenassa pakkis t-paitaan somistautunut mieshenkilö siinä 16.45. :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom