Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkis pipoinen neito pongattu himosfestareilla. Kehuin hänen pipoo hienoks mutta en jääny rupatteleen kun kiire oli ja kaikkee

Himoksella tuli nähtyä ja jotain rupateltuakin parin pakkislaisen kanssa, jotka tosin tekivät töitä.

Jeah,mukava kun tulit juttusille. En meinannu laskee sua enää takas omiesi joukkoon kun oli niin hyvää juttuseuraa :)

Pakkis pipoinen neito pongattu himosfestareilla. Kehuin hänen pipoo hienoks mutta en jääny rupatteleen kun kiire oli ja kaikkee

yhtä#hauista kyseessä, siinä kinukkisafkapaikan edessä taisit meihin "törmätä",jos nyt en erehdy henkilöstä :)

yhtä#hauista kyseessä, siinä kinukkisafkapaikan edessä taisit meihin "törmätä",jos nyt en erehdy henkilöstä :)

Juup, siinäpä se. Olin niin hyvin nauttinut aurinkovoidetta että tuskin olis saanu suusta mitään järkevää ulos. Ite painelin farkuissa ja valkosessa hupparissa että sama mies varmaan.

Kalajoen Juhannusfestareilla tuli bongattua yksi jos toinenkin pakkislainen. Ja vielä rupateltiinkin parin kanssa. Ketkä tunnustaa?

Mie tunnustan! Jos nyt oot mut bongannu? 192cm/110kg ja pakkis huppari päällä. Jonku vähän vanhemman pakkislaisen kans mie juttelin kyllä, ja jonkun itseäni pienemmän pakkislippispäisen tyypin näin kans. Olin kumminki sen verran pieruissa että osotin vaan hupparin edessä olevaa P-kirjainta ja tän tyypin lippistä :D

EDIT: Ajasta ei niin tietoo, olin siellä perjantai aamusta sunnuntai aamuun asti. Koko aika pyörein alueella, ihme jollei useampikin nähnyt koska koko viikonlopun pakkis huppari päällä :)

kuka prkl oli se imatralainen pakkisvippi joka joi yhellä kulauksella meidän viinapullon RMJ:ssä? :D

[Max];1123880 sanoi:
Mie tunnustan! Jos nyt oot mut bongannu? 192cm/110kg ja pakkis huppari päällä. Jonku vähän vanhemman pakkislaisen kans mie juttelin kyllä, ja jonkun itseäni pienemmän pakkislippispäisen tyypin näin kans. Olin kumminki sen verran pieruissa että osotin vaan hupparin edessä olevaa P-kirjainta ja tän tyypin lippistä :D

EDIT: Ajasta ei niin tietoo, olin siellä perjantai aamusta sunnuntai aamuun asti. Koko aika pyörein alueella, ihme jollei useampikin nähnyt koska koko viikonlopun pakkis huppari päällä :)

No vittu, taisin mä nähdä sut. Oltiin perjantai-aamuna tulossa uimasta, niin näin siinä suihkuhuoneen kohdalla kävelemässä suht pitkän tyypin pakkishuppari päällä. Farkut tais olla jalassa. Meinattiin tulla juttelee, mut tyyppi hävis jonnekki telttojen sekaan vaan. Mahdoitkohan olla sinä?

Eilen näin City Gymin pukkarissa pakkissheikkerin. Omistaja tais vastas just puhelimeen, kun olin lähössä (ehkä, en oo ihan varma kenen se purkki oli).

Tänään liikuntamyllyssä joku naishenkilö piteli kädessään pakkissheikkeriä n. klo 13.

No vittu, taisin mä nähdä sut. Oltiin perjantai-aamuna tulossa uimasta, niin näin siinä suihkuhuoneen kohdalla kävelemässä suht pitkän tyypin pakkishuppari päällä. Farkut tais olla jalassa. Meinattiin tulla juttelee, mut tyyppi hävis jonnekki telttojen sekaan vaan. Mahdoitkohan olla sinä?
Sit me nähtii Silkkaalihaksen kans joku abaut 165cm jätkä, pakkis t-paita vissii pääl... vai olikoha se lippis. Juteltiinkin tän kyseisen jätkän kans hetkonen

Sit me nähtii Silkkaalihaksen kans joku abaut 165cm jätkä, pakkis t-paita vissii pääl... vai olikoha se lippis. Juteltiinkin tän kyseisen jätkän kans hetkonen
Mulle ainaki kävi pari jätkää porisemassa ja mulla t-paita päällä. Pituuskin kyllä kävis aikalailla yksiin mun kans

Pakkotoisto-teepaitainen hoikka tummatukkainen warrior bongattu 43:n bussista Ruskiksen Kelan kohdalla. Jäit pois äsken n. kello 17.30.

t. Herlokki Solmunen

Mulle ainaki kävi pari jätkää porisemassa ja mulla t-paita päällä. Pituuskin kyllä kävis aikalailla yksiin mun kans
Siel sen aidan ulkopuolella?

Siel sen aidan ulkopuolella?
Älä kysy noin vaikeita :nolo:
Ne tyypit kyllä jostain syystä tiesi mun nickin jo valmiiksi

Ei voitu olla mee kyllä. Ne kaks jätkää kenen kaa juteltiin torstai-iltana oli ihan tuntemattomia. Toisella oli pakkispaita ja sellanen hassu hattu päässä. Pituus ehkä just joku 165cm.

Muistatko tyyppien vaatteita, kenen kanssa juttelit?

saatana se olin minä :D ..piti käydä kyseleen että miten homma etenee ja näytin viinamukias ja sanoit että "miltä näyttää? ei kovin hyvin"

mäkin näin jonku muunki siellä pyörimässä pakkispaidassa vaan en viittiny alkaa mitään huuteleen ko sen verta kaukaa meni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom