pakkispaitainen tyyppi bongattu naisystävän kera Imatran nesteen Pikkolossa 23,6,06
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Himoksella tuli nähtyä ja jotain rupateltuakin parin pakkislaisen kanssa, jotka tosin tekivät töitä.
Pakkis pipoinen neito pongattu himosfestareilla. Kehuin hänen pipoo hienoks mutta en jääny rupatteleen kun kiire oli ja kaikkee
yhtä#hauista kyseessä, siinä kinukkisafkapaikan edessä taisit meihin "törmätä",jos nyt en erehdy henkilöstä
pakkispaitainen tyyppi bongattu naisystävän kera Imatran nesteen Pikkolossa 23,6,06
Kalajoen Juhannusfestareilla tuli bongattua yksi jos toinenkin pakkislainen. Ja vielä rupateltiinkin parin kanssa. Ketkä tunnustaa?
[Max];1123880 sanoi:Mie tunnustan! Jos nyt oot mut bongannu? 192cm/110kg ja pakkis huppari päällä. Jonku vähän vanhemman pakkislaisen kans mie juttelin kyllä, ja jonkun itseäni pienemmän pakkislippispäisen tyypin näin kans. Olin kumminki sen verran pieruissa että osotin vaan hupparin edessä olevaa P-kirjainta ja tän tyypin lippistä :D
EDIT: Ajasta ei niin tietoo, olin siellä perjantai aamusta sunnuntai aamuun asti. Koko aika pyörein alueella, ihme jollei useampikin nähnyt koska koko viikonlopun pakkis huppari päällä
Sit me nähtii Silkkaalihaksen kans joku abaut 165cm jätkä, pakkis t-paita vissii pääl... vai olikoha se lippis. Juteltiinkin tän kyseisen jätkän kans hetkonenNo vittu, taisin mä nähdä sut. Oltiin perjantai-aamuna tulossa uimasta, niin näin siinä suihkuhuoneen kohdalla kävelemässä suht pitkän tyypin pakkishuppari päällä. Farkut tais olla jalassa. Meinattiin tulla juttelee, mut tyyppi hävis jonnekki telttojen sekaan vaan. Mahdoitkohan olla sinä?
Mulle ainaki kävi pari jätkää porisemassa ja mulla t-paita päällä. Pituuskin kyllä kävis aikalailla yksiin mun kansSit me nähtii Silkkaalihaksen kans joku abaut 165cm jätkä, pakkis t-paita vissii pääl... vai olikoha se lippis. Juteltiinkin tän kyseisen jätkän kans hetkonen
Siel sen aidan ulkopuolella?Mulle ainaki kävi pari jätkää porisemassa ja mulla t-paita päällä. Pituuskin kyllä kävis aikalailla yksiin mun kans
Älä kysy noin vaikeitaSiel sen aidan ulkopuolella?
Älä kysy noin vaikeita
Ne tyypit kyllä jostain syystä tiesi mun nickin jo valmiiksi
Älä kysy noin vaikeita
Ne tyypit kyllä jostain syystä tiesi mun nickin jo valmiiksi