Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Fättis sanoi:
Heh, jaaa-a...kyllä ihan rauhassa olen saanut siellä aikaani viettää, vaikka saa mulle tulla jutullekin :D Mummujen kanssa siellä tulee jutskailtua jos olen yksikseni :)

Vai että mummujen kanssa? Kyseleekö ne paljon kuntovinkkejä? :lol2: Täytyy ens kerralla tervehtiä jos vielä tulet vastaan. Nyt jo meinasin mutta suomalaisen miehen ujous iski...:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vähän vanha bongaus :lol2: , mutta vappuna oulun cuubassa pakkispipoinen parrakas mieshenkilö bongattu. taisimpa käydä jotakin sanomassakin :nolo:

Herra 47 sanoi:
Vai että mummujen kanssa? Kyseleekö ne paljon kuntovinkkejä? :lol2: (

Heh, arvasin että tartut tuohon :) Mut kun ne mummut on ainoita jotka uskaltaa tulla höpötteleen ;)

e. ja nyt lopetetaan tämä :offtopic: jookos.

Kohta puolet pakkiksen miehistä on stalkkaamassa Fättistä ala-rannassa.

Olinkohan varmistamassa tänään penaa Larzanille Monnarilla? Tuli vasta jälkeen päin mieleen, että tais olla Pakkislainen kyseessä.

mxm sanoi:
Olinkohan varmistamassa tänään penaa Larzanille Monnarilla? Tuli vasta jälkeen päin mieleen, että tais olla Pakkislainen kyseessä.

Jep, olithan sinä! Kiitokset siitä! :thumbs:

Edit: Käytkö vakituiseen monnarilla?

Larzan sanoi:
Jep, olithan sinä! Kiitokset siitä! :thumbs:

Edit: Käytkö vakituiseen monnarilla?

No niin, selvisi sekin mysteeri:D Monnari on ihan vakiopaikka mulla. Täytyypä ensi kerralla tulla turisemaan!

Savonlinnan Kuntopisteellä äsken vahvan näkönen sälli pakkishupparilla varustettuna. Itsellä kuuppa niin jumissa, että ei tajunnu kun vasta kuin pois lähdettyä.

Yhtä#Hauista sanoi:
Eilen Nobodylla klo 12.15 bongattu pakkisseikkeri ja sen omistajan veli kuulemma on meikäläisiä. Tunnustakoon!

Meikäläinenhän siellä velipojan kanssa ol reenailemassa. Bongasin kyllä sutkin mutta ei reenin aikana uskaltanu häiritä :D

Kuulemma pakkotoiston alkuperäisiin moderaattoreihin lukeutuva "Bentzer"?? bongattu viimeyönä Himos Festivaleilta Jämsässä.

Muutama muukin tuttu pakkisnaama tuli eilisen ja viimeyön ainaka bongattua :)

Bisley bongattu lintsillä eilen, Hod dog grilliltä :D sai sieltä myös pehmiksiä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom