Tänän kisahallilla n.klo 18.30 vaaleatukkainen nuorimies menossa täyttämään pakkis sheikkeriä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumminkin varmaan jatkossakin sallittua ilmoittaa itse nimimerkkinsä jos nyt joku sattuu tuolla maailmalla pakkispaidassa bongaamaan ja tänne siitä kirjoittaa.
Eilen illalla Tuurissa vähän ennen klo 23 Pakkishuppari suuntasi lippis päässä leirintäalueelta esiintymisalueelle päin pienessä sievässä. :D
Mulla vois olla epäilys kuka hän täältä oli. Mutta paljastakoon itse itsensä. :DIlmeisesti samainen huppari törmäsi kyynärpäähäni lavan edustalle pyrkiessään, kun Billy Idol alkoi soittamaan...
hmm.. huppari ei ollut aivan selvä :D
Minä se saatoin olla.... :lol2:Joku kantoi tänään kassillisen Ehrmannia Kaijonharjun Valintatalosta kuuden maissa, kuka tunnustaa?
Joo saatoin ollakin tuolla. Joudun käymään Töölöön kisahallilla asti kun Espoon salit on niin kalliita :DPakkis-paitanen kaveri(ei kuulemma lue palstaa, mutta hänen kaveri/t lukee aktiivisesti, olivat ostaneet porukalla kymmenelle kaverille P-paidat)
Ison Omenan SATSilla tänään klo~1400
ja
toinen P-paita tänään klo~2000 Helsingissä Lasipalatsin terassin lähettyvillä(mahdollisesti Radial(?))
Vilkaspäivä...
Pukinpartainen pakkispaitaan sonnustautunut herrasmies bongattu Tuskan festarialueella Tarotin aikaan, seuranaan erittäin kauniissa fileessä oleva tumma naishenkilö <3
Pakkislippis bongattu motoristinaisen päästä Motoparkissa.
Savonlinnan Kuntopisteellä äsken vahvan näkönen sälli pakkishupparilla varustettuna. Itsellä kuuppa niin jumissa, että ei tajunnu kun vasta kuin pois lähdettyä.