Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Leelucky sanoi:tänään noin 17.30 Jyväskylässä Keljonkankaan lidlissä bongattu mieshenkilö pakkislippis päässä. Paljon palstalaisia tunne mutta kyseinen herra mulle täysin tuntematon
Soppaluu sanoi:Perunasäkki, avokkini, mun ostamassa lakissa.( Olin kyllä itsekin paikalla. )
Ei tosiaan tuo poikaystävä kirjoittele palstalle, vaikka vuosia on jo tätä lukenut.
Herra 47 sanoi:Erittäin kaunis, tumma pakkisneito käveli tänään vastaan tampereella ala-rannassa. Olikohan treeni loppunut kun käveli poispäin wolffilta iso kassi olkapäällään?
Fättis sanoi:Ainakin tämä tumma neito vietti jälleen eilen aikaansa ala-rannassa ennen treeniä ja treenin jälkeen mustan kassin kera.
Herra 47 sanoi:Kyllä Kyllä!! Juuri sama henkilö. Täytyi ilmaista bongaus tuolla tavalla kun nimiä ei enää saa laittaa.
Saatkos viettää aikaasi rauhassakin? Ei meinaan kovin monta sinun näköistäsi liiku ala-rannassa.
Vaimokkeen kanssa oltiin menossa noutamaan juhannuslääkitystä :Dquaz sanoi:Iso Omena 18.32 pakkispaitainen mieshenkilö meni vissiin apteekkiin käsi kädessä naisen kanssa.
ace-oo- sanoi:Kaarinan osuuspankissa pakkispaitainen nuorimies n.11.30 . En viitsinyt mummojen seassa alkaa huutamaan" Pakkotoistoa" ja kiirekkin oli töihin