Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bongattu tänään n. klo 22.10 Pakkiksen sheikkeri ja sitä pitelevä poika Kumpulan liikuntakeskuksen pukuhuoneessa.

tänään noin 17.30 Jyväskylässä Keljonkankaan lidlissä bongattu mieshenkilö pakkislippis päässä. Paljon palstalaisia tunne mutta kyseinen herra mulle täysin tuntematon :)

Ex-tavis bonkattu Sali82:lla tänään! Olin siinä toisessa soutulaitteessa kun tulit lämmittelemään. Katoinkin, että onpas siinä tutun näköinen tyttö, mutta en muistanut mistä. Nyt muistin :D

Leelucky sanoi:
tänään noin 17.30 Jyväskylässä Keljonkankaan lidlissä bongattu mieshenkilö pakkislippis päässä. Paljon palstalaisia tunne mutta kyseinen herra mulle täysin tuntematon :)

Perunasäkki, avokkini, mun ostamassa lakissa.( Olin kyllä itsekin paikalla. :rock: )
Ei tosiaan tuo poikaystävä kirjoittele palstalle, vaikka vuosia on jo tätä lukenut.

Erittäin kaunis, tumma pakkisneito käveli tänään vastaan tampereella ala-rannassa. Olikohan treeni loppunut kun käveli poispäin wolffilta iso kassi olkapäällään?

Asematunneli klo 12.30 Pakkispaita.

Herra 47 sanoi:
Erittäin kaunis, tumma pakkisneito käveli tänään vastaan tampereella ala-rannassa. Olikohan treeni loppunut kun käveli poispäin wolffilta iso kassi olkapäällään?

Ainakin tämä tumma neito vietti jälleen eilen aikaansa ala-rannassa ennen treeniä ja treenin jälkeen mustan kassin kera.

Rovaniemellä Zoomitin edessä pankkiautomaatilla pakkispaitainen mies pienessä tuiskeessa.

Eilettäin siis puolen yön aikaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eilen Nobodylla klo 12.15 bongattu pakkisseikkeri ja sen omistajan veli kuulemma on meikäläisiä. Tunnustakoon! :whip:

Ja äsken Hevyssä nähty lippalakkia ja paitaa (samalla jampalla) mutta nikkiä ei paljastettu kun palstaa ei kuulemma lueta. Just joo :D

Fättis sanoi:
Ainakin tämä tumma neito vietti jälleen eilen aikaansa ala-rannassa ennen treeniä ja treenin jälkeen mustan kassin kera.

Kyllä Kyllä!! Juuri sama henkilö. Täytyi ilmaista bongaus tuolla tavalla kun nimiä ei enää saa laittaa.
Saatkos viettää aikaasi rauhassakin? Ei meinaan kovin monta sinun näköistäsi liiku ala-rannassa.

Kaarinan osuuspankissa pakkispaitainen nuorimies n.11.30 . En viitsinyt mummojen seassa alkaa huutamaan" Pakkotoistoa" ja kiirekkin oli töihin

Herra 47 sanoi:
Kyllä Kyllä!! Juuri sama henkilö. Täytyi ilmaista bongaus tuolla tavalla kun nimiä ei enää saa laittaa.
Saatkos viettää aikaasi rauhassakin? Ei meinaan kovin monta sinun näköistäsi liiku ala-rannassa.

Heh, jaaa-a...kyllä ihan rauhassa olen saanut siellä aikaani viettää, vaikka saa mulle tulla jutullekin :D Mummujen kanssa siellä tulee jutskailtua jos olen yksikseni :)

quaz sanoi:
Iso Omena 18.32 pakkispaitainen mieshenkilö meni vissiin apteekkiin käsi kädessä naisen kanssa.
Vaimokkeen kanssa oltiin menossa noutamaan juhannuslääkitystä :D

ace-oo- sanoi:
Kaarinan osuuspankissa pakkispaitainen nuorimies n.11.30 . En viitsinyt mummojen seassa alkaa huutamaan" Pakkotoistoa" ja kiirekkin oli töihin

Taisimpa bongata pakkislippiksesi(?). Hihaton paita päällä asioit siinä kun röhnötin odottamassa vuoroani? Itse siis olin kyseisessä pankissa kyseisenä aikana kyseinen paita päällä :P

Parrakas mies bongattu musta pakkispaita päällä Pitäjänmäestä bussipysäkin vierestä noin puoli kolmen aikoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom