Joku kantoi tänään kassillisen Ehrmannia Kaijonharjun Valintatalosta kuuden maissa, kuka tunnustaa? :D
Minä se saatoin olla.... :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku kantoi tänään kassillisen Ehrmannia Kaijonharjun Valintatalosta kuuden maissa, kuka tunnustaa? :D
Hahaa!! Hassu hattu paljasti :D tuo miekkonen oli mun kaveri!Toisella oli pakkispaita ja sellanen hassu hattu päässä.
Tuossa olin kyllä aivan oikeassa ;)"miltä näyttää? ei kovin hyvin"
Minä olin muuten tuo jalaton albatrossikinlyhyt, kalju, partajeesus pakkis t-paidassaan jonka bongasin pariinkin otteeseen Painin kojun liepeiltä. Olit niin sekaisin, että muistutit jalatonta albatrossia. Häpeä!
No vittu, taisin mä nähdä sut. Oltiin perjantai-aamuna tulossa uimasta, niin näin siinä suihkuhuoneen kohdalla kävelemässä suht pitkän tyypin pakkishuppari päällä. Farkut tais olla jalassa. Meinattiin tulla juttelee, mut tyyppi hävis jonnekki telttojen sekaan vaan. Mahdoitkohan olla sinä?
Haukkarin kanssa bongattiin äsken PikkuT NoBodylla ;)
Hahaa! Läksin ulkoiluttamaan pulkannaruja juhannuspöhössä!
[Max];1125910 sanoi:Kyllä se minä olin. Tai miten sää aamun luokittelet, mie tulin vasta 12 aikaan "aamulla" sinne. Taisinpa mennä rannalle kuselle (armottomassa tuubassa) ja sitten lähteä takasin leiriin. Ootin oikeen että ees joku tulis puhumaan ko on pakkoshuppari päällä, mutta ei tullu ko yks partajeesus :D Oisitta tullu vain jutteleen. Monet kyllä kiinnitti huomiota huppariin ja jtn supisi, todennäköisesti pakkislaisia mutta eivät vaan kehdanneet sano mtn.
Eilen näin City Gymin pukkarissa pakkissheikkerin. Omistaja tais vastas just puhelimeen, kun olin lähössä (ehkä, en oo ihan varma kenen se purkki oli).
Tänään liikuntamyllyssä joku naishenkilö piteli kädessään pakkissheikkeriä n. klo 13.
Pakkishupparinen punttimimmi bongattu eilen Sali82:n "lepakkovuorolla"
Valitettavasti ymmärsit (tarkoituksella) väärinOnko siellä sellainen vuoro, jolloin käy vain lepakoita reenaamassa?