Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kalajoella tuli tosiaan bongattua aika montakin pakkislaista. Ketään en viitsinyt mennä häiritsemään, koska varmasti olisivat peljänneet minua, notta nyt lähetään pihalle.
Mieleenpainuvin oli lyhyt, kalju, partajeesus pakkis t-paidassaan jonka bongasin pariinkin otteeseen Painin kojun liepeiltä. Olit niin sekaisin, että muistutit jalatonta albatrossia. Häpeä! :lol2:

Toisella oli pakkispaita ja sellanen hassu hattu päässä.
Hahaa!! Hassu hattu paljasti :D tuo miekkonen oli mun kaveri!
"miltä näyttää? ei kovin hyvin"
Tuossa olin kyllä aivan oikeassa ;)
lyhyt, kalju, partajeesus pakkis t-paidassaan jonka bongasin pariinkin otteeseen Painin kojun liepeiltä. Olit niin sekaisin, että muistutit jalatonta albatrossia. Häpeä!
Minä olin muuten tuo jalaton albatrossikin :nolo:

No vittu, taisin mä nähdä sut. Oltiin perjantai-aamuna tulossa uimasta, niin näin siinä suihkuhuoneen kohdalla kävelemässä suht pitkän tyypin pakkishuppari päällä. Farkut tais olla jalassa. Meinattiin tulla juttelee, mut tyyppi hävis jonnekki telttojen sekaan vaan. Mahdoitkohan olla sinä?

Kyllä se minä olin. Tai miten sää aamun luokittelet, mie tulin vasta 12 aikaan "aamulla" sinne. Taisinpa mennä rannalle kuselle (armottomassa tuubassa) ja sitten lähteä takasin leiriin. Ootin oikeen että ees joku tulis puhumaan ko on pakkoshuppari päällä, mutta ei tullu ko yks partajeesus :D Oisitta tullu vain jutteleen. Monet kyllä kiinnitti huomiota huppariin ja jtn supisi, todennäköisesti pakkislaisia mutta eivät vaan kehdanneet sano mtn.

[Max];1125910 sanoi:
Kyllä se minä olin. Tai miten sää aamun luokittelet, mie tulin vasta 12 aikaan "aamulla" sinne. Taisinpa mennä rannalle kuselle (armottomassa tuubassa) ja sitten lähteä takasin leiriin. Ootin oikeen että ees joku tulis puhumaan ko on pakkoshuppari päällä, mutta ei tullu ko yks partajeesus :D Oisitta tullu vain jutteleen. Monet kyllä kiinnitti huomiota huppariin ja jtn supisi, todennäköisesti pakkislaisia mutta eivät vaan kehdanneet sano mtn.

Joo joskus siinä kahentoista aikaan se oli. Ja todellaki piti tulla juttelee, mut hävisit siitä johonki. Kaikkien muitten pakkispaitasten tyyppien kanssa kyllä juteltiin ketä löytys.

Eilen näin City Gymin pukkarissa pakkissheikkerin. Omistaja tais vastas just puhelimeen, kun olin lähössä (ehkä, en oo ihan varma kenen se purkki oli).

Tänään liikuntamyllyssä joku naishenkilö piteli kädessään pakkissheikkeriä n. klo 13.

Siis sunnuntaina, joo se olin minä:)

Muistutetaan nyt vielä kerran:

Miettikää vähän kun postaatte bongauksia. Perimmäinen tarkoitus on bongata pakkisreleitä. Tarkoitus ei siis ole ilmiantaa koko maailmalle missä ja kenen seurassa henkilöt X ja Y ovat olleet kellonlymällä A.

Monessakin mielessä nimillä ilmoittelu voi olla enempi tai vähempi yksityiselämää haittaavaa eikä se ole pakkotoiston tai tämän threadin tarkoitus.

Editoikaa tuo otsikko asiaa kuvaavammaksi niin ei pääse unohtumaan, että ei bongata varsinaisesti pakkislaisia, vaan pakkiskamaa.

Harmin paikka että ketjun tarkoitus hieman muuttui. Tosin ymmärrettäväähän tuo on. Ei ois kivaa jos joku bongais vaikka dieetillä hesestä hampurilaiset molemmissa kourissa ja suu täynnä sämpylää ;) Kumminkin varmaan jatkossakin sallittua ilmoittaa itse nimimerkkinsä jos nyt joku sattuu tuolla maailmalla pakkispaidassa bongaamaan ja tänne siitä kirjoittaa. Ettei bongailla salin pukkariin unohtuneita sheikkereitä ja vailla omistajaa olevia pipoja, ketä sellanen kiinnostais? ;)

Tänään n 16.05 Tampereella Vastavirta-klubin kohdalla ulkoili musta Pakkotoisto t-paita. Paidan sisälle oli laitettu kalju/lyhythiuksinen rotevan oloinen mies. Kruisailin autolla ohi.

Suositut

Back
Ylös Bottom