Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
neutraali sanoi:
:offtopic: mun mielestä tänne tosiaan vois näitä nickki bonngauksiakin laittaa, jos on 100% varma ettei se kyseisen henkilön yksityisyyttä haittaa mitenkään.

Kannatan! Todellakin itsekin ihan huvin vuoksi mielellään laittaisin näitä jo tuttujen pakkislaisten bongauksia.(olin unohtanut tämän kiellon jo :nolo: ) Eri asia on toki sitten nämä ei-jo-entuudestaan-tuttujen bongaukset kaikenmaailman kassajonoissa tai baareissa örveltämässä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
vaikka tänne ei nyt niitä nickejä sais laittaa niin kyllä minä nyt laitan ku ei se ko henkilöä haittaa eli bongattu deathlok meidän pihalta :eek:, massiivisen näköinen nuori kaveri ja riskikin on kun jutskattiin.

:offtopic: mun mielestä tänne tosiaan vois näitä nickki bonngauksiakin laittaa, jos on 100% varma ettei se kyseisen henkilön yksityisyyttä haittaa mitenkään.
Joo oli mukava rupatella neutriksen kans.Aina tuli mietittyä ,että mikä massiivinen ruho tuolla sedän naapurustossa liikkuu.:)

neutraali sanoi:
Minäkin kannatan. Aika tylsäksi menee tämä threadi, jos jokainen posti on tyyliä, "Bongattu pakkispaita ja -shakeri Mayor's:lla sunnuntaina klo 15". Ei itseäni ainakaan edelleenkään haittaisi, jos joku minut sattuisi bongaamaankin jostain ja kirjoittaisi siitä tänne.

Eilen Teerenpelissä (tre) p-lippispäinen hemmo. Jutskaili mie ja sie -tyyliin.

Melkein väitän, että monikaan ei voi olla 100% varma siitä, etteikö joku bongaus voisi tuottaa harmia jollekin, niin parempi pysyä niissä anonyymeissä P-bongauksissa.

Mahdollinen vahinko on jo tapahtunut siinä ajassa kun joku pyytää modeja poistamaan henkilön X bongauksen.

Eilen 11.06 sunnuntai klo 18.45 Kampin Keskus valoympyrä E-terminaalin taso neljä nuorehkoa miestä joista yhdellä P-paita.

Sumu sanoi:
Melkein väitän, että monikaan ei voi olla 100% varma siitä, etteikö joku bongaus voisi tuottaa harmia jollekin, niin parempi pysyä niissä anonyymeissä P-bongauksissa.

.
voi olla kun ottaa puheeksi. jos toinen sanoo että käyn laittaan sut "bongaa pakkislainen trediin" ja toinen ei anna kieltävää vastausta, niin kyllä minusta silloin voi olla 100% varma ettei se kyseistä henkilöä silloin haittaa. linjaksi ois tosiaan voitu ottaa se, että jos ei ole 100% varma, niin silloin ei myöskään bongauksia laiteta.

mutta kun tällainen "tiukempi" linja on otettu niin sitten on. tosin eipä tätä trediä hirveenä innosta lukea kun porukka bongaa tosiaan jotain sheikkereitä ja paitoja, mutta se siitä :)

Lasketaanko nimimerkki Pakkotoisto Uutislehti 100:n tekstaripalstalla tänään? Viestin sisältö on jo unohtunut, mutta taisi se jotenkin johonkin liittyä :jahas: .

Ultimecia sanoi:
Lasketaanko nimimerkki Pakkotoisto Uutislehti 100:n tekstaripalstalla tänään? Viestin sisältö on jo unohtunut, mutta taisi se jotenkin johonkin liittyä :jahas: .
Olinpas hidas, olin tulossa kirjoittamaan samasta. Joku viisas pakkislainen valisti suomen kansalaisia siitä, että kyseessä on oikeasti eightpäk, ei sixpäk :)

Anteeksi off-topic mutta aina kun avaan tämän forumin ja silmään osuu bongaa pakkislainen topic, luen sen väärin. Vuoron perään Bongaa pakistanilainen ja bongaa paskiainen. Tämä ei siis ollut loukkaus ketään kohtaan. Olen vain lukihäiriöinen.

Todennäköisesti bongasin Atleticolla klo 18.30 tienoilla yhden lauantaina grillissä/grilliin ilmaantuneen punttimimmin. Istuin silloin lauantaina eri pöydässä ja naama/nimimuistini on muutenkin aika :kakka:, joten varma en voi olla. Mutta jos bongasin ja häiritsin tuijotuksellani, niin pahoittelen; mietin vain mistä tunnen naaman. :)

quaz sanoi:
Eilen 11.06 sunnuntai klo 18.45 Kampin Keskus valoympyrä E-terminaalin taso neljä nuorehkoa miestä joista yhdellä P-paita.
Taisin olla minä punainen neuletakki kädessä. Oltiin tultu just kaivarista kattomasta Indicaa :D ja menossa Scan burgeriin.

TJJ sanoi:
Todennäköisesti bongasin Atleticolla klo 18.30 tienoilla yhden lauantaina grillissä/grilliin ilmaantuneen punttimimmin. Istuin silloin lauantaina eri pöydässä ja naama/nimimuistini on muutenkin aika :kakka:, joten varma en voi olla. Mutta jos bongasin ja häiritsin tuijotuksellani, niin pahoittelen; mietin vain mistä tunnen naaman. :)

;) Mä olinkin huomaavinani pientä tuijottelua :). En varmaan nähny sua siellä Grillis, jos olit toises pöydäs. Ja huonoa naamamuistia itekin aina kiroon... Joten saa kyllä morjenstaa, vaikken heti reagois. :)

Amelie, minäkin taisin nähdä sinut Atleticolla maanantai-iltana. Tai ainakin joku tutulta vaikuttava naama siellä oli, mutta en millään saanut päähäni mistä tunnen/tiedän ja tunnenko oikeasti, niin en sitten moikannut. Täälläkin kärsitään toodella huonosta kasvomuistista :D Ja kun tämä huono kasvomuisti vielä yhdistetään huonoon näköön ja siihen, että rillejä en jaksa treenatessa pitää päässä, niin moikkaamatta saattaa jäädä useinkin.. Joten saa tulla morjestamaan jos itse olen niin puusilmä, etten tajua ;) Etkös ollut mimmimiitissä Faidran luona katselemassa vaparivideoita? Tai jos en bongannut sinua niin sitten paikalla taisi olla joku muu mimmimiittiin osallistunut..

Pauliina sanoi:
Amelie, minäkin taisin nähdä sinut Atleticolla maanantai-iltana.
Kyllä kyllä, minähän se olin. Mä mietin ihan samaa, että kylläpä näyttää naama tutulta. :) Sama homma täällä niitten rillien kans.. Ootkos käyny pitkään Atleticolla? Luulisin, että pari kertaa oon sut nähny. Mut morjestetaan! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom