Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
Vielä Voimaton sanoi:
:offtopic: Mutta Meah, millonkas olitkaan tulossa tänne auringon alle, ja ootko vielä menossa Nuevoon treenailemaan??
Käyn itsekin nykyisin siellä kun oon saanu enemmän tuntejakin vedettäväksi eikä ole enää mitään järkeä hyppiä salilta toiselle, vaikka siellä Nuevolla onkin aika paljon porukkaa...
Mutta toivottavasti bongaan sut sieltä joku päivä, kun nyt periaatteessa asun siellä. Sitten vihdoinkin voin kirjottaa tänne bongaus-threadiin, kun muita Pakkislaisia ei ole hirveesti vielä näkyny ;)

Heeei, joo! Sunnuntaina lähtö!! Etköhän sä sit mut sieltä bongaa, kunhan löydän vaan sen salin:lol2: tuu sit vaan repäsee hihasta jos tunnistat:D ;) Olen vähän suunnitellut että maanantaina tai tiistaina sinne tulisin..saa nähä:)

edit: laitaks mulle kartan ja rastin siihen mis Nuevo on:D+ ja paljo olikaa kertamaksu??

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meah sanoi:
Heeei, joo! Sunnuntaina lähtö!! Etköhän sä sit mut sieltä bongaa, kunhan löydän vaan sen salin:lol2: tuu sit vaan repäsee hihasta jos tunnistat:D ;) Olen vähän suunnitellut että maanataina tai tiistaina sinne tulisin..saa nähä:)

No jos tuut maanantaina, niin sitten sun on helpompi tunnistaa mut... Mulla on tunti klo 15 ja toinen klo 18, eli oon siellä koko illan. Jos kiinnostaa niin tervetuloa vaan spinningiin :D

Vielä Voimaton sanoi:
No jos tuut maanantaina, niin sitten sun on helpompi tunnistaa mut... Mulla on tunti klo 15 ja toinen klo 18, eli oon siellä koko illan. Jos kiinnostaa niin tervetuloa vaan spinningiin :D

Eiii toi spinning oikeen nappaa....:D :rolleyes: Mut salille aattelin just 5 jälkeen kun ollaan biitsiltä tultu! Vai mitkäs on ilmat sielä??:eek:

Meah sanoi:
Joooo..:D Sielä sekoilin ja ihmettelin niitä vanhanaikaisia laitteita:lol2::rolleyes:
w00t, myllyssähän on kaikki ihan viimosen päälle! Jos treeneiltäs näit ympärilles, niin olin sit se broilerileikkeleitä mussuttava tyyppi :jahas: (jauhot oli loppu).

Meah sanoi:
Eiii toi spinning oikeen nappaa....:D :rolleyes: Mut salille aattelin just 5 jälkeen kun ollaan biitsiltä tultu! Vai mitkäs on ilmat sielä??:eek:
Nyt menee täysin :offtopic: mutta ainakin tänään on ollu ihan pilvistä eikä auringosta ollut tietoakaan... Mutta ilmeisesti se on kirkastumaan päin, ainakin viikonlopun oon varannu auringonottoo varten.
No joka tapauksessa, kun tuut sinne salille ja näät siellä hikisen suomalaisen joka luultavasti on siellä vielä 5:n jälkeen treenailemassa, niin moikkaa toki :D (tosin suomalaisuutta ei kannata käyttää tuntomerkkinä, kun siihen aikaan meitä voi olla kokonainen lauma... mutta kyllä sä varmaan huomaat kuka oon)

suortti sanoi:
w00t, myllyssähän on kaikki ihan viimosen päälle! Jos treeneiltäs näit ympärilles, niin olin sit se broilerileikkeleitä mussuttava tyyppi :jahas: (jauhot oli loppu).

Joo, tosiaan kyllä!!:eek: En mä huomannu ketään muut kun joitain ulkomaalaisia vain kun siinä sähläsin agressioitteni kera..Voihan hitsi:D Ehkä näinkin ja kun uudestaan näkisi ni muistas:)

Vielä Voimaton sanoi:
Nyt menee täysin :offtopic: mutta ainakin tänään on ollu ihan pilvistä eikä auringosta ollut tietoakaan... Mutta ilmeisesti se on kirkastumaan päin, ainakin viikonlopun oon varannu auringonottoo varten.
No joka tapauksessa, kun tuut sinne salille ja näät siellä hikisen suomalaisen joka luultavasti on siellä vielä 5:n jälkeen treenailemassa, niin moikkaa toki :D (tosin suomalaisuutta ei kannata käyttää tuntomerkkinä, kun siihen aikaan meitä voi olla kokonainen lauma... mutta kyllä sä varmaan huomaat kuka oon)

Joo, hieman :offtopic: alkaa menemään...mutta:D:D:D:D Voihan kekku.. Onko sielä lämmintä kuitenki:eek: Joo, törmäillään:D Mut löytää myös foreplaysta keikkumasta:lol2: Onhan jo baareis meininkii btw??

Meah sanoi:
Joo, hieman :offtopic: alkaa menemään...mutta:D:D:D:D Voihan kekku.. Onko sielä lämmintä kuitenki:eek: Joo, törmäillään:D Mut löytää myös foreplaysta keikkumasta:lol2: Onhan jo baareis meininkii btw??
Juu on täällä jo päivisin ainakin tuskallisen kuuma, etenki salilla kun siellä ei ole edes ilmastointia... Ulkonaki on nyt jotain +25 arviolta.
Ja kyllähän täällä on aina meininkii ;) Ei vaiteskaa, on täällä jo paljon enemmän turisteja kun talvella ja sen kyllä huomaa kun joka paikassa on semmoset jonot että saa varata kaks kertaa enemmän aikaa kun ennen. Ja ranta oli kyllä tänäänki aika lailla täynnä, vaikkei edes aurinko paistanu. Että ei muutamasta pilvestä kannata lannistuu.
No hyvää lomaa ja nähdään ehkä maanantaina!! :D

Vielä Voimaton sanoi:
Juu on täällä jo päivisin ainakin tuskallisen kuuma, etenki salilla kun siellä ei ole edes ilmastointia... Ulkonaki on nyt jotain +25 arviolta.
Ja kyllähän täällä on aina meininkii ;) Ei vaiteskaa, on täällä jo paljon enemmän turisteja kun talvella ja sen kyllä huomaa kun joka paikassa on semmoset jonot että saa varata kaks kertaa enemmän aikaa kun ennen. Ja ranta oli kyllä tänäänki aika lailla täynnä, vaikkei edes aurinko paistanu. Että ei muutamasta pilvestä kannata lannistuu.
No hyvää lomaa ja nähdään ehkä maanantaina!! :D

:hyper: :D :whip: Jeeeeeeeeeeeeeeee!!!:D Fuengirola here we come!!!:evil: :love:

suortti sanoi:
Ainakin se yks musta mies oli selvissä iskupuuhissa :D .

:lol2:

Ace-oo nimeltä mainitsemattomassa turkulaisessa baarissa. Ei pilata molempien mainetta paljastamalla ko. paikkaa, heh :lol2:!

Ex-Tavis sanoi:
Ace-oo nimeltä mainitsemattomassa turkulaisessa baarissa. Ei pilata molempien mainetta paljastamalla ko. paikkaa, heh :lol2:!
Busted, ja hahah :D sä olit kuin treenistä vasta tullut - yhtä hiestä märkä :lol2:

Pulla bongattu The Klubilta...tai no Pakkahuoneen puolelta perjantaina...ei ollut aivan tuhannen tuiskeessa, mut muuten lutunen kyllä :D

Vissiin taas alkaa jengiltä unohtua, että bongataan ainoastaan niitä P-asuisia heeboja. Antaa jokaisen olla siellä siellä missä on ja tehdä mitä tekee, anonyymisti. Julkkiksia kun meistä harvempi täällä on.

Eli pliis, ei nimiä ja olinpaikkoja. Ainoastaan pakkiskledjuissa olevat ihmiset.

Pakkispaika bongattu Lappeenrannan keskustassa n. 17.30 tänään. Paidan alla oli nuorehko mieshenkilö joka kävi ärrällä ja hyppäsi bussiin (hehe, meissä jokaisessa asuu pieni kyylä)

Joku keltapaitainen bilettäjä pakkislainen bongas mut tänään Tikkurilan Ravintola Pingviinissä. :rock:

vaikka tänne ei nyt niitä nickejä sais laittaa niin kyllä minä nyt laitan ku ei se ko henkilöä haittaa eli bongattu deathlok meidän pihalta :eek:, massiivisen näköinen nuori kaveri ja riskikin on kun jutskattiin.

:offtopic: mun mielestä tänne tosiaan vois näitä nickki bonngauksiakin laittaa, jos on 100% varma ettei se kyseisen henkilön yksityisyyttä haittaa mitenkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom