Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
necra sanoi:Paidan omistaja ilmoittautuu ;) Nykäse ens kerralla setää hihasta. Ja oli siellä käsittääkseni ainakin muutama muu samoihin aikoihin.
gadfly sanoi:Pakkispiponen ovimies bongattu torstaina 1.6. theclubin ovelta
A.I sanoi:Näin tänään hirveitä!! Tänään heitellässäni koriskoreilla näin pakkis paitaisen hepun, joka ärjyi eukolleen! :curs: Häpeisit, senkin kynäniska! Tälläistä siis Kuopiossa!
Meah sanoi::evil:Hih, satuinkohan bongaamaan paljonkin pakkislaisia tänään 12-1 aikaa päivällä Mayorsilla;) Yhdellä oli ainakin pakkispaita:D
Pakko tarttua tähän täkyyn. Kumpi meistä ansaitsi daavidin, Meah joka kysyi muista Pakkislaisista vai minä joka toin sen esille pitämällä lähes ainutta tarpeeksi isoa paitaa?quaz sanoi:Mayorssilla on aina vaikka kuinka paljon pakkislaisia mutta suurin osa ei tuo sitä välttämättä mitenkään ilmi :arvi:
Tarkempi tarkasteluhan osoittaa kyseisen daavidin arviksi, joka on suuren tiedon ja osaamisen merkki. daavid = arvi = :arvi: ;)necra sanoi:Pakko tarttua tähän täkyyn. Kumpi meistä ansaitsi daavidin, Meah joka kysyi muista Pakkislaisista vai minä joka toin sen esille pitämällä lähes ainutta tarpeeksi isoa paitaa?
Sviddu, mä en enää edes näe kunnolla. Noh, ikääkin on jo niin paljon että ainakin vanhuuden höperöhän tässä jo on.Haukifile sanoi:Tarkempi tarkasteluhan osoittaa kyseisen daavidin arviksi, joka on suuren tiedon ja osaamisen merkki. daavid = arvi = :arvi: ;)
quaz sanoi:Mayorssilla on aina vaikka kuinka paljon pakkislaisia mutta suurin osa ei tuo sitä välttämättä mitenkään ilmi :arvi:
Jotenkin arvasin että tartut tohon ;) Tarkennetaan nyt muillekin lukijoille että tarpeeksi iso treenipaita mahan kohdalta :Dquaz sanoi:necra: seuraan sinun esimerkkiä ja tänään kun menen n. 16-17 välillä treenaamaan pidän tapojeni vastaisesti P-paitaa, joka on tarpeeksi iso :D
Ootko Meah vieläkin Helsingissä? Näin tänään myllyssä vähän sun näkösen tytön. Tais olla jossain klo 11.Meah sanoi:Hihii:D En siellä päin valitettavasti asustele, niin tuskin mua sielä kauheasti näkyy, tulin testaamaan vain
edit: ja te muut, tunnustakaa!:whip:
suortti sanoi:Ootko Meah vieläkin Helsingissä? Näin tänään myllyssä vähän sun näkösen tytön. Tais olla jossain klo 11.
Meah sanoi:Joooo..:D Sielä sekoilin ja ihmettelin niitä vanhanaikaisia laitteita:lol2: