Bongaa Pakkislainen (pakkisreleet, ei ihmisiä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mievain
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
necra sanoi:
Paidan omistaja ilmoittautuu ;) Nykäse ens kerralla setää hihasta. Ja oli siellä käsittääkseni ainakin muutama muu samoihin aikoihin.

Hihii:D En siellä päin valitettavasti asustele, niin tuskin mua sielä kauheasti näkyy, tulin testaamaan vain:)

edit: ja te muut, tunnustakaa!:whip:

Näin tänään hirveitä!! Tänään heitellässäni koriskoreilla näin pakkis paitaisen hepun, joka ärjyi eukolleen! :curs: Häpeisit, senkin kynäniska! Tälläistä siis Kuopiossa!

Meah sanoi:
:evil:Hih, satuinkohan bongaamaan paljonkin pakkislaisia tänään 12-1 aikaa päivällä Mayorsilla;) Yhdellä oli ainakin pakkispaita:D

Mayorssilla on aina vaikka kuinka paljon pakkislaisia mutta suurin osa ei tuo sitä välttämättä mitenkään ilmi :arvi:

quaz sanoi:
Mayorssilla on aina vaikka kuinka paljon pakkislaisia mutta suurin osa ei tuo sitä välttämättä mitenkään ilmi :arvi:
:offtopic: Pakko tarttua tähän täkyyn. Kumpi meistä ansaitsi daavidin, Meah joka kysyi muista Pakkislaisista vai minä joka toin sen esille pitämällä lähes ainutta tarpeeksi isoa paitaa?

necra sanoi:
:offtopic: Pakko tarttua tähän täkyyn. Kumpi meistä ansaitsi daavidin, Meah joka kysyi muista Pakkislaisista vai minä joka toin sen esille pitämällä lähes ainutta tarpeeksi isoa paitaa?
Tarkempi tarkasteluhan osoittaa kyseisen daavidin arviksi, joka on suuren tiedon ja osaamisen merkki. daavid = :david: arvi = :arvi: ;)

Haukifile sanoi:
Tarkempi tarkasteluhan osoittaa kyseisen daavidin arviksi, joka on suuren tiedon ja osaamisen merkki. daavid = :david: arvi = :arvi: ;)
Sviddu, mä en enää edes näe kunnolla. Noh, ikääkin on jo niin paljon että ainakin vanhuuden höperöhän tässä jo on.

Sorry quaz... Palaan asiaan kun olen käynyt optikolla :D

quaz sanoi:

Siis kyllähän minä sen tiedänkin, siksi kysyinkin että osaisin yhdistää naamoja ja nimimerkkejä:D

necra: seuraan sinun esimerkkiä ja tänään kun menen n. 16-17 välillä treenaamaan pidän tapojeni vastaisesti P-paitaa, joka on tarpeeksi iso :D

quaz sanoi:
necra: seuraan sinun esimerkkiä ja tänään kun menen n. 16-17 välillä treenaamaan pidän tapojeni vastaisesti P-paitaa, joka on tarpeeksi iso :D
Jotenkin arvasin että tartut tohon ;) Tarkennetaan nyt muillekin lukijoille että tarpeeksi iso treenipaita mahan kohdalta :D

Hervoton selkä bongattu wolfilla n. klo 17.15 imaisit viimeiset nesteet punakantisesta sheikkeristä!

ZannaZ bongattu tänään n. klo 14-14.30! :)

edit: ainakin luulen niin, kovin samalta näytti...

Meah sanoi:
Hihii:D En siellä päin valitettavasti asustele, niin tuskin mua sielä kauheasti näkyy, tulin testaamaan vain:)

edit: ja te muut, tunnustakaa!:whip:
Ootko Meah vieläkin Helsingissä? Näin tänään myllyssä vähän sun näkösen tytön. Tais olla jossain klo 11.

suortti sanoi:
Ootko Meah vieläkin Helsingissä? Näin tänään myllyssä vähän sun näkösen tytön. Tais olla jossain klo 11.

Joooo..:D Sielä sekoilin ja ihmettelin niitä vanhanaikaisia laitteita:lol2::rolleyes:

Meah sanoi:
Joooo..:D Sielä sekoilin ja ihmettelin niitä vanhanaikaisia laitteita:lol2::rolleyes:

:offtopic: Mutta Meah, millonkas olitkaan tulossa tänne auringon alle, ja ootko vielä menossa Nuevoon treenailemaan??
Käyn itsekin nykyisin siellä kun oon saanu enemmän tuntejakin vedettäväksi eikä ole enää mitään järkeä hyppiä salilta toiselle, vaikka siellä Nuevolla onkin aika paljon porukkaa...
Mutta toivottavasti bongaan sut sieltä joku päivä, kun nyt periaatteessa asun siellä. Sitten vihdoinkin voin kirjottaa tänne bongaus-threadiin, kun muita Pakkislaisia ei ole hirveesti vielä näkyny ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom