Bohemian Rhapsody ja Queen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gnut
  • Aloitettu Aloitettu
En minäkään Linkolan ajatusmaailmaa pidä täysin loogisena. Ihminen on kuitenkin eri asia kuin eläin. Mutta Linkolalla on omat hyvät pointtinsa, sitä en kiellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Totenkopf sanoi:
jos homous olisi normaali olotila. Eiköhän lajin sukupuuttoon tähtäävä toiminta ole luonnon lakien vastaista. Tutustukaapa esimerkiksi Linkolan ajatuksiin aiheesta. Hänkin on luonnontieteilijä, ja pljon arvostetumpi kun sinä, Dippi.
Aha? Ja homous, tuo "sukupuuttoon tähtäävä toiminta joka on luonnonlakien vastaista", on tästä huolimatta säilynyt eläinkunnassa (äläkä väitä, ettet ole koskaan nähnyt esim. "homokoiria") ikiaikoja...

Oletkohan koskaan kuullut statistiikasta ja erityisesti dynaamisista tasapainoista? Luonnossa ns. tasapainot ovat tosiasiassa jatkuvaa heilahtelua - ei ole mitään oikeaa käytöstä joka pätee kaikkiin. Jos kaikki ihmiset olisivat homoja, laji voisi ehkä kuollakin sukupuuttoon, mutta käytännössä tulee olemaan aina heteroita ja homoja koska luonto haluaa kokeilla erilaisia asioita. Ottaisit oppia siitä.

Eli kysyn edelleen: mistä nämä kovasti mainostamasi luonnonlait löytyvät? Niitä kun ei löydy biologien, fyysikoiden, kemistien tai muiden tiedemiesten kirjoista. Etteivät ne vain olisi perusteettomia, uskonnollissävytteisistä "lakeja"...

Linkolaa olen arvostanut jo lukiosta asti rohkeudesta ja taidosta tuoda poikkeavia mielipiteitään julkisuuteen (=vastarannankiiskeys), mutta luonnontieteilijänä hänellä ei ole mitään painoarvoa.

-Marchi- sanoi:
Siisti tieto, tattista. Mikäköhän on, kun mielestäni Suomeen ei ole tuo Queen niin paljon uponnut. Mutta esim. Englanti on vieläkin ihan kyykyssä Queenin miehille...

Minä olin 14-v. kun Mercury kuoli, enkä ollut ikinä kuullutkaan koko bändistä aiemmin. :jahas: Ostin tuolloin GH I ja II:n niin kuin tosi moni muukin ikätoveri ja kuuntelen niitä kyllä edelleenkin. Silloin Mercuryn kuoltua "Show must go on" soi koko ajan radiossa ja kaikki olivat omien puheidensa mukaan vanhoja Queen-faneja. Ehkä innostus on jo laantunut? Jostakin kumman syystä laulajia/näyttelijöitä/urheilijoita jne. palvotaan ihan eri tavalla heidän kuolemansa jälkeen. Huomasin ilmiön ekan kerran syksyllä 93 kun palvomani näyttelijä River Phoenix (muistaako kukaan muu??) kuoli äkillisesti, ja surevia löytyi tuttavapiiristänikin enemmän kuin olisin osannut kuvitella. (Tietysti minä ja Mercury toisena esimerkkinä...)

Ursula sanoi:
Jostakin kumman syystä laulajia/näyttelijöitä/urheilijoita jne. palvotaan ihan eri tavalla heidän kuolemansa jälkeen. Huomasin ilmiön ekan kerran syksyllä 93 kun palvomani näyttelijä River Phoenix (muistaako kukaan muu??) kuoli äkillisesti, ja surevia löytyi tuttavapiiristänikin enemmän kuin olisin osannut kuvitella.
Mikäs se suomalainen pelle oli, joka teki toissa talvena itsarin hyppäämällä Hakiksessa sillalta? Kyllä oli silläkin tahvolla sen jälkeen "surevia ystäviä" n. 5000 kpl. :rolleyes:

Tomi sanoi:
Mikäs se suomalainen pelle oli, joka teki toissa talvena itsarin hyppäämällä Hakiksessa sillalta? Kyllä oli silläkin tahvolla sen jälkeen "surevia ystäviä" n. 5000 kpl. :rolleyes:

Eikös tämä ollut Sonata Arctican basisti/rumpali/kitaristi/laulaja/whatever...? Vai pettääkö :wanha::n muisti?

Niin joo, Totenkopfilta piti kysymäni, että ethän sitten käytä ehkäisyä seksiä harrastaessasi, kun sekin on "luonnonvastaista" koska se estää lapsien syntymisen norrrrrrmaalista heteroseksistä...?

Gillyanne sanoi:
Eikös tämä ollut Sonata Arctican basisti/rumpali/kitaristi/laulaja/whatever...? Vai pettääkö :wanha::n muisti?
Pettää ja pahasti. Vai oliko kyseessä sittenkin vain trolli, finntrolli?

stranger sanoi:
Pettää ja pahasti. Vai oliko kyseessä sittenkin vain trolli, finntrolli?

No ei ollut trolli, jostain mieleni kätköistä vain tuollaisen muistimurusen löysin, mutta olinpa sitten tapani mukaan kaiketikin väärässä :nolo: Jatkakaa ...

Pakko tuunstautua mukaan. Queen ja FM :rock: Tulee sitä vieläkin sillon tällöin kuunneltua. Kun Pari CD:ä löytyy hyllystä

:offtopic:
Totenkopf sanoi:
Joo, ja jos tädillä olis munat, niin se olis setä. Homous on luonnon lakien vastaista, heterous ei.

Eikös kaikki luonnossa ilmenevä ole lunnollista. Homoutta ilmenee luonnossa jotn se ei voi olla luonnotonta.
Mistäs tiedät mihin suuntaan evoluutio on kehittymässä??? ;) Oisko kauheeta, jos olisitki väärässä.

Queen-diggari olen minäkin. Joskus 19-20 vuotiaana tuli kuunneltua sitä paljon. Nykyään kyllä jäänyt vähän liiankin harvinaiseksi tuo Queenin kuuntelu...

Vaikka minusta miestenvälinenseksi on ällöttävä ajatus, ei Freddien biseksuaalisuus ole häirinnyt minua koskaan. (Eikä kenenkään muunkaan vastaavat taipumukset.)
Freddy Mercury on ehdottomasti paras laulaja, mitä olen tähän päivään mennessä kuunnellut. :thumbs:

Kertoohan sekin jtn, et Queeni kävi suomessa kerran joskus -74... Eipä tullut enää :D
Tääl kummiski vaa jotku juopot heitelly niit Koff- tölkeillä ja piereskelly päin.

Olin Kölnissä mennäviikolla ja sielä kovasti mainostettiin musikaalia We well rock you. Mikäli nyt yhtään (eli en pätkääkään) ymmärsin, niin koko musikaali perustuu nimine omaan Queenin musiikkiin. Harmi kun ei pääse näkemään :-( olisi meinana ollut varmasti kokemisen arvoinen.

homous on TODELLAKIN luonnonvastaista, kuten myös heteroseksi ehkäisyllä varustettuna. eihän semmonen ole mistään kotoisin, seksiä tulee harjoittaa vain ja ainoastaan lisääntymistarkoituksessa. kuminkäyttäjät on mun mielestä sairaita pervoja, mut sekin voidaan kuulemma parantaa :thumbs:

Monesti ne pahimmat raivohomofoobikot haluavat salaa sitä parrua sinne hanuriin. Ylitsepursuavalla homovihalla peitellään niitä omia salaisia haluja.

Tomi sanoi:
Monesti ne pahimmat raivohomofoobikot haluavat salaa sitä parrua sinne hanuriin.

Ja tällä palstalla poikkeukseuksetta aina. :haart:

Queenistähän ja erityisesti BR:stähän tässä piti keskustella. Kohta saadaan vielä joku pakolaispoliittinen vuodatus tähänkin threadiin.

Ja juu taidealat keräävät keskimääräistä enemmän homoja, sillä heillä on selkeästi enemmän luovuutta käytössänsä, kuin keskimääräisellä hetero-oskulla. Itseasiassa jopa kaupunkien tulevaisuutta voidaan ennustaa homopopulaation suuruuden kautta. (tulos aina positiivisempi suoraan verrainnollisesti populaation suuruuteen).

Tomi sanoi:
Monesti ne pahimmat raivohomofoobikot haluavat salaa sitä parrua sinne hanuriin. Ylitsepursuavalla homovihalla peitellään niitä omia salaisia haluja.

Tuo on kyllä outoa logiikkaa. Jos minä vihaisin vaikka taskuvarkaita niin tarkoittaako se, että minä oikeasti tahdon olla taskuvaras?

Cthulhu sanoi:
Tuo on kyllä outoa logiikkaa. Jos minä vihaisin vaikka taskuvarkaita niin tarkoittaako se, että minä oikeasti tahdon olla taskuvaras?
Samaa mieltä, jostain kumman syystä aina sanotaan noin kun kyseessä on mielipide homoista.

mho sanoi:
Samaa mieltä, jostain kumman syystä aina sanotaan noin kun kyseessä on mielipide homoista.

Tässä lienee kyse nyt siitä, että jos jollakulla on jatkuva tarve (yli)korostaa omaa heterouttaan ja tehdä kiihkeää pesäeroa seksuaalisiin vähemmistöihin, niin kyllä minulla ainakin herää epäilys siitä, lieköhän tämän henkilön seksuaali-identiteetti sittenkään niin selkeä ja horjumaton, kun sitä pitää joka käänteessä olla esille tuomassa ja suorastaan tyrkyttämässä...

EDIT: Ei siis tarkoita sitä, että jokainen yybermachoheterosovinistihomovihaaja olisi sittenkin kaappihomo tai bi. MUTTA tarkoittaa, että jos ihminen on varma omasta identiteetistään ja sinut itsensä kanssa, miksi ihmeessä sitä omaa suuntautumista - oli se sitten valtavirran mukainen tai ei - pitäisi sitten niin mahdottomasti joka käänteessä korostaa ja esilletuoda? Ketä sillä yritetään toisin sanoen vakuuttaa, ympäristöä - vaiko omaa itseä?

Suositut

Back
Ylös Bottom