Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aha? Ja homous, tuo "sukupuuttoon tähtäävä toiminta joka on luonnonlakien vastaista", on tästä huolimatta säilynyt eläinkunnassa (äläkä väitä, ettet ole koskaan nähnyt esim. "homokoiria") ikiaikoja...Totenkopf sanoi:jos homous olisi normaali olotila. Eiköhän lajin sukupuuttoon tähtäävä toiminta ole luonnon lakien vastaista. Tutustukaapa esimerkiksi Linkolan ajatuksiin aiheesta. Hänkin on luonnontieteilijä, ja pljon arvostetumpi kun sinä, Dippi.
-Marchi- sanoi:Siisti tieto, tattista. Mikäköhän on, kun mielestäni Suomeen ei ole tuo Queen niin paljon uponnut. Mutta esim. Englanti on vieläkin ihan kyykyssä Queenin miehille...
Mikäs se suomalainen pelle oli, joka teki toissa talvena itsarin hyppäämällä Hakiksessa sillalta? Kyllä oli silläkin tahvolla sen jälkeen "surevia ystäviä" n. 5000 kpl.Ursula sanoi:Jostakin kumman syystä laulajia/näyttelijöitä/urheilijoita jne. palvotaan ihan eri tavalla heidän kuolemansa jälkeen. Huomasin ilmiön ekan kerran syksyllä 93 kun palvomani näyttelijä River Phoenix (muistaako kukaan muu??) kuoli äkillisesti, ja surevia löytyi tuttavapiiristänikin enemmän kuin olisin osannut kuvitella.
Tomi sanoi:Mikäs se suomalainen pelle oli, joka teki toissa talvena itsarin hyppäämällä Hakiksessa sillalta? Kyllä oli silläkin tahvolla sen jälkeen "surevia ystäviä" n. 5000 kpl.
Pettää ja pahasti. Vai oliko kyseessä sittenkin vain trolli, finntrolli?Gillyanne sanoi:Eikös tämä ollut Sonata Arctican basisti/rumpali/kitaristi/laulaja/whatever...? Vai pettääkö :wanha::n muisti?
stranger sanoi:Pettää ja pahasti. Vai oliko kyseessä sittenkin vain trolli, finntrolli?
Kyllä se trolli oli: http://www.mtv3.fi/viihde/musiikki/uutiset.shtml/159953?FinntrollGillyanne sanoi:No ei ollut trolli, jostain mieleni kätköistä vain tuollaisen muistimurusen löysin, mutta olinpa sitten tapani mukaan kaiketikin väärässä Jatkakaa ...
stranger sanoi:Kyllä se trolli oli: http://www.mtv3.fi/viihde/musiikki/uutiset.shtml/159953?Finntroll
Totenkopf sanoi:Joo, ja jos tädillä olis munat, niin se olis setä. Homous on luonnon lakien vastaista, heterous ei.
Tomi sanoi:Monesti ne pahimmat raivohomofoobikot haluavat salaa sitä parrua sinne hanuriin.
Tomi sanoi:Monesti ne pahimmat raivohomofoobikot haluavat salaa sitä parrua sinne hanuriin. Ylitsepursuavalla homovihalla peitellään niitä omia salaisia haluja.
Samaa mieltä, jostain kumman syystä aina sanotaan noin kun kyseessä on mielipide homoista.Cthulhu sanoi:Tuo on kyllä outoa logiikkaa. Jos minä vihaisin vaikka taskuvarkaita niin tarkoittaako se, että minä oikeasti tahdon olla taskuvaras?
Cthulhu sanoi:Tuo on kyllä outoa logiikkaa. Jos minä vihaisin vaikka taskuvarkaita niin tarkoittaako se, että minä oikeasti tahdon olla taskuvaras?
mho sanoi:Samaa mieltä, jostain kumman syystä aina sanotaan noin kun kyseessä on mielipide homoista.