Bohemian Rhapsody ja Queen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gnut
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cthulhu sanoi:
Voin olla vanhanaikainen mutta mies joka tykkää siitä, että hänen perseeseensä työnnetään jotain ei ole mielestäni täysin normaali.

Kyllä olet vanhanaikainen, tottavie. Tiesitkö, että jopa jotkut heteromiehet nauttivat tuollaisesta?

Cthulhu sanoi:
Heteroseksiys on normaalia, koska se on eläinten ylivoimaisen enemmistön käyttämä tapa harrastaa seksiä.

Väärin, heteroseksi on TAVANOMAISTA, koska se on ylivoimaisen enemmistön tapa jne.

Ylipäätäänkin sanan "normaali" käyttäminen tässä yhteydessä on huono asia, koska se tuomitsee automaattisesti jonkun muun epänormaaliksi. Ja seksuaalisuus, jos joku, on niin tavattoman henkilökohtainen asia, etten tosiaankaan menisi tuomitsemaan jotakuta epänormaaliksi vain ja ainoastaan sillä perusteella, ettei ko. toiminta satu juuri minulle nautintoa tuottamaan.

Seuraa provosointia:

Valitettavan monilla tuntuu olevan edelleenkin sellainen ajattelutapa, että perinteinen heteroseksi, mieluiten toki lähetyssaarnaaja-asennossa, on Sitä Oikeaa ja Normaalia seksiä, joskus oikein villillä päällä ehkä voidaan kokeilla jotain muuta asentoa ja ehkä jopa suuseksiäkin, hui sentään. Mutta kaikki muut seksuaalisuuden ilmenemismuodot ovat EPÄNORMAALEJA, SAIRAITA ja KIEROUTUNEITA. :rolleyes:

Voi kuulostaa tyhmältä, mutta minusta miehellä, joka henkeen ja vereen puolustaa homojen oikeuksia, täytyy olla omat intressit kyseessä. Täysin päin vastoin kuin Tomi sanoi. En ainakaan muuta selitystä sille keksi. Mutta eihän se minulle kuulu, jos joku tykkää homoilla, enkä niin ole väittänytkään. Homouden ihannointi onkin aivan eri asia, ja siitä tässä on kysymys.

Gillyanne sanoi:
Ylipäätäänkin sanan "normaali" käyttäminen tässä yhteydessä on huono asia, koska se tuomitsee automaattisesti jonkun muun epänormaaliksi. Ja seksuaalisuus, jos joku, on niin tavattoman henkilökohtainen asia, etten tosiaankaan menisi tuomitsemaan jotakuta epänormaaliksi vain ja ainoastaan sillä perusteella, ettei ko. toiminta satu juuri minulle nautintoa tuottamaan.

Miksei jotain epänormaalia voi kutsua epänormaaliksi, vaikka se olisi henkilökohtainen asia? Minä pystyn elämään hyvin monen itsessäni epänormaalin asian kanssa: minä olen epänormaalin painava, epänormaalin pituinen, minulla on epänormaalin pituiset hiukset ja minun ja emäntäni ikäero on epänormaali. Jotkut edellä mainituista asioista poikkeavat normaalista yli kahdella standardi deviaatiolla! Olen siis joissakin asioissa huomattavan epänormaali.

Luuletko normaalin homon loukkaantuvan, jos kutsun hänen seksielämäänsä epänormaaliksi?

hURJA sanoi:
Miksei jotain epänormaalia voi kutsua epänormaaliksi, vaikka se olisi henkilökohtainen asia? Minä pystyn elämään hyvin monen itsessäni epänormaalin asian kanssa: minä olen epänormaalin painava, epänormaalin pituinen, minulla on epänormaalin pituiset hiukset ja minun ja emäntäni ikäero on epänormaali. Jotkut edellä mainituista asioista poikkeavat normaalista yli kahdella standardi deviaatiolla! Olen siis joissakin asioissa huomattavan epänormaali.

Luuletko normaalin homon loukkaantuvan, jos kutsun hänen seksielämäänsä epänormaaliksi?

Pointti oli minulla siinä, että "epänormaali"-sanalla on niin paljon negatiivisia konnotaatiota, etten katso tällaisessa yhteydessä sitä hyväksi käyttää, van puhun mieluummin "epätavallisesta", joka on sanana huomattavasti neutraalimpi. "Epänormaali" käsitetään kutenkin usein melkeinpä samaksi kuin väärä, sairas, kieroutunut jne. Noh, mutta se semantiikasta.

En muuten usko keskivertohomon (millainen se sitten ikinä lieneekään) olevan ylipäätään pätkän vertaa kiinnostunut, vaikka hänen seksielämäänsä kutsuttaisiin curlingin pelaamiseksi. ;)

Gillyanne sanoi:
En muuten usko keskivertohomon (millainen se sitten ikinä lieneekään) olevan ylipäätään pätkän vertaa kiinnostunut, vaikka hänen seksielämäänsä kutsuttaisiin curlingin pelaamiseksi. ;)

Näin minäkin kuvittelin (tai en ollut ihan varma tuosta curlingin pelaamisesta). :D

Naisten mielestä homot on kauhean ihquja ja niitä ollaan aina puolustelemassa. Ja pitäähän se oma homokaverikin olla. Mutta miksei lesboja puolustella ja heistä puhuta? Lesboja saatetaan jopa pitää inhottavina. Ärsyttää tuollainen kaksinaismoralismi :curs:

Heikki M. sanoi:
Naisten mielestä homot on kauhean ihquja ja niitä ollaan aina puolustelemassa. Ja pitäähän se oma homokaverikin olla. Mutta miksei lesboja puolustella ja heistä puhuta? Lesboja saatetaan jopa pitää inhottavina. Ärsyttää tuollainen kaksinaismoralismi :curs:

Totta puhut! Oma lesbokaveri olis kiva, vaikka noi:

P00312_800X600_2.jpg

Mä pidän parikymppisistä lesboista... :hups:

Mut eikö me voitas kummiskin puhua Queenistä täällä? Tiedän, et täällä on monia homofoobikkoja, joilta itseltään kumminkin löytyy pari anustappia valmiinsa peppuunsa työnnettäviksi yöpöydän laatikossa. Queen ei kumminkaan ole mikään homobändi. Village People tais olla semmoinen, ei Queen. Queen oli musiikillisesti suurimpia vaikuttajia, ja heidän työnsä hedelmistä saamme nauttia vieläkin. Mm. hevimusiikki yms. ei olisi nykyisenlaista, ellei Queen olisi tullut sotkemaan kuvioita. Eli kaikki pelle gootit/fimmu gorgir/pelle kills satan- yms pellebändit ovat paljosta velkaa Queenille, sekä Freddielle.

Totta puhut Totenkopf, heti seksuaalisen identiteetin kieroituneisuuden selviämisen jälkeen nainen yleensä leikkaa siili-tukan. Ja kaikki lesbot syntyvät aina lihavina, liittynee jotenkin geeneihin. :)

Voisko joku poistaa ton -Insert Name-:n tekstin?

ÄLÄ TUU PUHUMAAN TÄNNE LIHAVISTA JA SIILITUKKAISISTA LESBOISTA!

:D

Sorry, vedä syvään henkeä ja katso yllä olevaa kuvaa uudestaan, niin rauhoitut. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom