Rinkku
epäihminen, antihomo
- Ikä
- 52
Cthulhu sanoi:Pieni osa eläimistä harrastaa seksiä myös kuolleiden lajikumppaniensa kanssa .
"Eläimiä" lienee tässä kontekstissa "eläkeläinen". A.k.a. "vaari"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cthulhu sanoi:Pieni osa eläimistä harrastaa seksiä myös kuolleiden lajikumppaniensa kanssa .
Meni ohi.ringside sanoi:Samassa dialogissa kuvataan myöskin gnutin ihaileman filosofian synty: työttömät äijät horii kakkospäivänä sohvilla viiniä ja horisee joutavia.
Cthulhu sanoi:Voin olla vanhanaikainen mutta mies joka tykkää siitä, että hänen perseeseensä työnnetään jotain ei ole mielestäni täysin normaali.
Cthulhu sanoi:Heteroseksiys on normaalia, koska se on eläinten ylivoimaisen enemmistön käyttämä tapa harrastaa seksiä.
Cthulhu sanoi:..naisen paras ystävä on homo.... miksi ei mies joka tykkää panna lampaita?
Gillyanne sanoi:Ylipäätäänkin sanan "normaali" käyttäminen tässä yhteydessä on huono asia, koska se tuomitsee automaattisesti jonkun muun epänormaaliksi. Ja seksuaalisuus, jos joku, on niin tavattoman henkilökohtainen asia, etten tosiaankaan menisi tuomitsemaan jotakuta epänormaaliksi vain ja ainoastaan sillä perusteella, ettei ko. toiminta satu juuri minulle nautintoa tuottamaan.
hURJA sanoi:Miksei jotain epänormaalia voi kutsua epänormaaliksi, vaikka se olisi henkilökohtainen asia? Minä pystyn elämään hyvin monen itsessäni epänormaalin asian kanssa: minä olen epänormaalin painava, epänormaalin pituinen, minulla on epänormaalin pituiset hiukset ja minun ja emäntäni ikäero on epänormaali. Jotkut edellä mainituista asioista poikkeavat normaalista yli kahdella standardi deviaatiolla! Olen siis joissakin asioissa huomattavan epänormaali.
Luuletko normaalin homon loukkaantuvan, jos kutsun hänen seksielämäänsä epänormaaliksi?
Gillyanne sanoi:En muuten usko keskivertohomon (millainen se sitten ikinä lieneekään) olevan ylipäätään pätkän vertaa kiinnostunut, vaikka hänen seksielämäänsä kutsuttaisiin curlingin pelaamiseksi. ;)
Heikki M. sanoi:Naisten mielestä homot on kauhean ihquja ja niitä ollaan aina puolustelemassa. Ja pitäähän se oma homokaverikin olla. Mutta miksei lesboja puolustella ja heistä puhuta? Lesboja saatetaan jopa pitää inhottavina. Ärsyttää tuollainen kaksinaismoralismi :curs: