Totta, Freddie oli bi-seksuaali. Lahjoittihan hän suurimman osan omaisuudestaankin entiselle naisheilalleen Marylle, joka oli Freddien elämänsä rakkaus.
Nyt kyllä Tomi:n pisteet laskivat hieman silmissäni, kun ylvästelet Queen GH II:sta, sekä Extremeä! Ei helvetti miten perseestä SE bändi on imo. Sen saakelin laulajan lavapelleily on kyllä aivan hirveätä. Vetelee jossain salihousuis ja tiukas paikas jtn ihme pelleilyä. Mun mielestä ihan vitun perseestä.
Mutta makunsa kullakin. Itse lopen kyllästyneenä Queenin kaikista hiteimpiin biiseihin.
(Tomi, muuten arvostan sun musamakuas, kehuit joskus Gunnareita ja taisin rakastua suhun jo silloin, mutta että vielä diggaat Queeniäkin... *lääh* ) :D
Juu, FM:n muistokonsertto oli aika hieno ja Metallicalla ja Gunnareilla oli tosi kiva meininki siellä. Oisin kyllä ehkä ko. bändeiltäkin jtn versiota Queenin hiteistä.. Jäi vähän semmoinen maku, että kohan kävivät itteänsä vain markkinoimassa siellä.
Gunnarien esitystähän kehuttiin ja sanottiin, että he tekivät saman siellä, minkä Queen teki Live Aid:issa 85, eli varastivat koko shown.
Bohemian Rhapsodyn pointista senverran, että Freddie itse eräässä haastattelussa tympääntyneenä vastaa haastattelijan kysymykseen Bo Rapin pointista, että kaikki kyselevät sitä häneltä ja hän ei itsekään tainnut sen pointtia juuri tietää. Eli ei vain halunnut julkistaa sitä muille. Se oli vain Freddien ainutlaatuisuuden tuotos.
Lisää mahtavia biisejä:
Juuri tuo Too much love will kill you, aivan mahtava tuotos. Jonka Brian Mäy itse sävelsi ja lauloi soololevylleen, mutta jonka Freddie sitten lauloi uusiksi (paremmin). Aivan mahtava. (ja kyllä FM:n kuoleman jälkeen julkaistu)
Who wants to live forever, mahtava.
In my defence, joka löytyy Freddien soolobokseilta. On aivan älyttömän ihana biisi, en ymmärrä, miksei tätä julkaistu Queenin kanssa... Jos ei huvita ostaa cd-bokseja, niin kannattaa imuttaa vaik jostain netistä. Se on sen arvoinen.
Voisiko joku selittää minulle, että mikä Brian Mäystä tekee hyvän? Minä en vain tajua, että mitä super hyvää hänessä on? Musta joku Släsh on paljo kingimpi :D