Bodysafkaa: purkkiherneet ja muiden mielestä ei niin hyvät lempiruuat

Taustaa topicille: Aloitin bodaustouhut 1989 ja vikat kisat oli 2005. 2007 lopetin bodauksen kokonaan. Vuoden verran olen käynyt kahvakuulajumpassa ja spinningissä. Mutta jotain jäi päälle; herkkuruokia jotka yököttävät muita. Näitä on pakko saada:

- Vihreät säilykeherneet. Mikroon ja suuhun. Nami. Jos panee päälle chilitonnikalaa niin tulee taivaallista kurmeeta. Väitän, että jos herneet pitäisi tehdä taikinasta pyörittämällä ja ne maksaisi maltaita niin niistä tykkäisi melkein kaikki.

- Valkoiset pavut tomaatissa. Ja taas tonnikalaa päälle. Raejuustollakin menee. Tuon satsin kun vetää lounaspöytään töissä niin taas soi "hyi yök mitensie pystyt" korvissa.

- Keitä makaroonit. Pane pari ruispalaa mikroon ja korvenna ne korpuksi. Murenna makaroonin sekaan. Löräytä ketsuppia. Purkki raejuustoa sekaan. Sekoita. Täydellinen makunautinto ja suutuntuma. Ruisleipä ratisee kivasti hampaissa. Taivaallista. Jos löytyy pussi herne-maissi-paprikaa niin ne vielä sekaan. Orkku tulee.

Pankaapas omia settejänne niin kokeilen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Purkki rahkaa.. banaani.. 50g pakastemansikoita.. siemen mix 30g.. hamppuprodee rkl.. spirulinaa 5g..MSM 5g.. psyllium 5g.. blenderi soimaan.. tuoppiin kaato ja päälle vähän kuivia goi marjoja..
tätä mössöö tulee joka päivä syötyä.. piirun alta 400kcal, n.40p 40hh 8r eikä tarvi paljon pureskella.. kaveri ei tykännyt ainakaan ku maistatettiin.. ja näyttäähän se vähän epäilyttävältä sellainen vihreä mönjä mut hyvää se on.. ja terveellistäkin.

Tuli lapsia, hävis polte. Aikansa kutakin. Ajan enskaa prätkällä ja kelkalla, motocrossaan. Jaksaa paremmin kun on ruipelo ja sitkee. Saan kicksit kun jaksaa painaa pitkää kovalla sykkeellä. By the way, leposyke 43. Paino 77kg. Letkua menee hanskoissa, olkapäissä ja mahassa edelleen. :)

No myönnetään että ennen kahvaa / spinningiä / body attacia etc tulee otettua alkulämmöt pikkupunteilla. Ei sitä voi bodaukseksi sanoo.

Itse en ole kokeillut, mutta eräs melko rautaisessa kunnossa oleva eläkeikäinen kaveri, jonka luennolla olin taannoin kertoi levittävänsä banaania leivän päälle. Kaveri ei tosin ollut bodari, mutta pakko mirrata miestä joka tekee maasta voltin kun ikää on 65+:pano:

rahka+mehukeitto/ananas
raejuusto + salsakastike

Molemmat aiheuttaa hilpeyttä ympärillä olevissa. En siis treenaile ja syön vaan ruokaa joka minusta maistuu hyvälle.

Itse en ole kokeillut, mutta eräs melko rautaisessa kunnossa oleva eläkeikäinen kaveri, jonka luennolla olin taannoin kertoi levittävänsä banaania leivän päälle. Kaveri ei tosin ollut bodari, mutta pakko mirrata miestä joka tekee maasta voltin kun ikää on 65+:pano:

OI KYLLÄ!

Ruispala paahtimeen ja rapeaksi. Puolikas banaanai siihen päälle. Muussataan haarukalla. Täydellinen hiilihydraattiketju: pitempää, lyhyttä + kuitua, vitamiinia.....Raejuustolla pinta valkoiseksi. Nämä on näitä minun namiruokia....toimii.

Suosittelen olemaan rohkea ja kokeilemaan.

Rahka + kaurahiutaleet naminami, joillekkin voi olla kuivaa :)

Harmi että käydessäs täällä olit ajohaalareissa niin ei näkynyt mikä on nykyne kunto :D

Tee leipään reilun kokoinen reikä keskelle, pannuun öljyä tai voita. Hella kutoselle, leipä sinne ja riko kananmuna siihen reikään.. käännä kun muna alkaa hyytyä... helppoa gourmettia

Jotkut ihmiset suorastaan rupee valittaa kun mä vedän proteiinijauheet veteensekotettuna ja maustamattomana. Ei nyt tosiaan ihan mitään lempparia, mutta ei siinä mun mielestä mitään vikaakaan ole.

- Vihreät säilykeherneet.

- Valkoiset pavut tomaatissa.

Jos löytyy pussi herne-maissi-paprikaa niin ne vielä sekaan. Orkku tulee.
Herneet on ihan karmeeta tavaraa ja herne-maissi-paprika on varma tapa pilata mikä tahansa ruoka. Mutta pavuista mäkin tykkään.

Tuli mieleen sellainen sotkotus mikä taisi olla sun resepti ja siihen taisi tulla pari riisikakkua paloina, valutettua raejuustoa ja mangopilttiä ja kai sitä voi makeuttaa jollain jos haluaa. En tykänny siitä ensin mutta totuin siihen ja se onkin oikeastaan ihan hyvää. Täytyis tehdä joku kerta taas. En yhtään ihmettele jos toi on jonkun mielestä jokseenkin epäilyttävää.

1 dl ruishiutaleita, 1 kananmuna, 1 purkki calvo tonnikalaa (valkosipuli). Sekoita ainekset ja heitä pannulle voinokare ja mösso, painele lastalla ohueksi levyksi ja paistele rapeaksi levyksi. Aika mieto valkosipulin maku tuohon tulee mutta sitähän saa vielä terästettyä...

No jaetaan nyt oma salainen levite ja sen resepti. Vaikka moni onkin kyseistä tuotetta syönyt, mutta hieman eri muodossa.

Eli kaadetaan purkki raejuustoa blenderiin nesteineen. Tehdään samettisen pehmeää levitettä. Hankalaa, mutta ylimääräistä nestettä ei saa lisätä. Eli pitää tökkiä vaikka lusikalla mömmöö ja taas pyöräyttää kierros blenderillä. Tehosekoitin voisi olla parempi.

Lusikoidaan mömmö takaisin purkkiinsa. Mahtava korvike margariinille ja voille. Tästä parempi versio tulee, kun sekaan heittää vaikka tuorretta ruohosipulia ja suolaa. Tai muuten maustaa omien mieltymystensä mukaan. Ei tosin aiheuta yök-reaktiota ruokapöydässä, mutta kukaan ei varmana tiedä että leivän päällä on annos proteiinia eikä rasvaa ja hiilihydraatteja.

Rahkaa suoraan purkista, kylmää tonnikalaa + herne-maissi-paprika, kaurahiutaleita + heraa + vettä, jne.

Herneet on ihan karmeeta tavaraa ja herne-maissi-paprika on varma tapa pilata mikä tahansa ruoka. Mutta pavuista mäkin tykkään.

Tuli mieleen sellainen sotkotus mikä taisi olla sun resepti ja siihen taisi tulla pari riisikakkua paloina, valutettua raejuustoa ja mangopilttiä ja kai sitä voi makeuttaa jollain jos haluaa. En tykänny siitä ensin mutta totuin siihen ja se onkin oikeastaan ihan hyvää. Täytyis tehdä joku kerta taas. En yhtään ihmettele jos toi on jonkun mielestä jokseenkin epäilyttävää.

Joo nyt muistan tuon. Se oli niitä kisadieetin sallittuja mäsäytyksiä.

Graavilohta ilman ruokailuvälineitä, suoraan nahasta hampain irti revittynä. Ruokailuun kuuluu Klonkkumainen elehdintä ja laulu: "Our only wish - to catch a fish... so juicy sweet".

Tavoitteena se, etten jonain päivänä enää näyttäisi Klonkulta.

Tykkään joskus lätkäistä paahtoleivän päälle maapähkinävoita ja hilloa. Ihan normi setti Jenkkien suunnalla, mutta harvaan suomalaiseen suuhun sopiva kombo. Ja sillä saa kyllä ihmetystä osakseen. Mutta mä tykkään.

Suositut

Back
Ylös Bottom