Bodybuilding with attitude, Vol. 1

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtava kuva kyllä, mutta tunnelmaa vähän pilaa nuo tekstit, en ymmärrä mikä niin kauheaa on riisin ja kanan syömisessä, moni suomessakin joutuu elelemään suunnilleen pelkällä kaurapuurolla ja riisillä ilman kanaa, kehonrakennus on kuitenkin rikkaiden etuoikeus, ja muutenkin että saa elää sellaista elämää kuin itse tahtoo.

Koska verrattuna monen muun elämään, jossa vedellään hamppareita ja ranskiksia ja käydään joka perjantai bilettämässä, bodybuilding on rankkaa ja kurinalaista. Ei siihen kuitenkaan moni ryhdy eikä välttämättä edes pysty. Piirros siis kuvastaa näitä eroja hyvinvointivaltiossa. :kippis1:

ORBs: paskapuhetta!

Kuka joutuu suomessa elelemään pelkälläpuurolla ja riisillä? Mä väitän että ei kukaan. Nekin jotka niin tekevät varmasti vetää loput sossurahat kurkusta alas!

Kyllä kaikilla suomalaisilla on varaa ruokaan vaikkei nyt sisäfileisiin, mutta terveelliseen ja monipuoliseen ruokaan.

Kaikki on kiinni rahan käytöstä!

Ei bodaus ole mikään rikkaiden etuoikeus!! Hah mä olen just sellainen köyhä perkele, joka kitkuttaa vähine rahoineni seuraavaan palkkaan. Mä kun en biletä enkä ryyppää/tupakoi niin riittää ne rahat muuhunkin!!!
That's a FACT!

Koska verrattuna monen muun elämään, jossa vedellään hamppareita ja ranskiksia ja käydään joka perjantai bilettämässä, bodybuilding on rankkaa ja kurinalaista. Ei siihen kuitenkaan moni ryhdy eikä välttämättä edes pysty. Piirros siis kuvastaa näitä eroja hyvinvointivaltiossa. :kippis1:

Aika hyvin taidetaoksesta aihe luisui muualle. Tuo on kyllä totta, että ei siihen kuka vaan pysty. Sekin riippuu kuinka pitkälle koko toiminnan on valmis viemään. Rahankäyttö on melkein järjestelykysymys vaikka sitä olisi kuinka vähän. Suomessa ei kuitenkaan ihan "vesi ja riisi kaksi kertaa päivässä -linjalla" tarvitse olla jos osaa asiansa järjestää oikein.

joo varsinkin kehonrakennuksen huipulle ei mitään asiaa. porukoiden naapurissa asu aikanaan joku mies joka oli nuorempana tähdänny sm- tasolle.

vielä sillonkin oli ihan rotevan näkönen mutta sano vaan että yksinkertasesti pää ei kestäny semmosta syömistä jolla ois päässy kisakuntoon

Itsekin tullut väännettyä jotain joten uskaltaakohan niitä tuikkailla tänne. :D

Pistä ihmeessä! Mukavahan eri ihmisten tuotoksia on katella. Aina tosin löytyy niitä jotka tulee vaan haukkumaan haukkumisen ilosta, mutta kannattaako niitä ny noteerata...

tarkoitukseni ei ollut haukkua. mutta ei mielestäni elämää voi mitenkään erityisen raskaana pitää jos omasta halusta panostaa kaiken energiansa johonkin yhteen tavoitteeseen, kuten urheiluun, rakkaudesta johonkin lajiin/kunnianhimosta, tai mistä vaan syystä. ja onko kehonrakennus jotenkin sen rankempaa kilpatasolla kuin muutkaan lajit.
ja tuosta, että muka vain harva pystyy kurinalaisuuteen, niin uskoisin että sitten kyllä pystyy jos on oikeasti palava halu panostaa johonkin tavoitteeseen.

Vittu mitä jossittelua :D Kuinka sä ORBS jaksat inttää.

Musta se on helvetin hyvä, että tekee näitä juttuja vähän pilke silmäkulmassa, niin kaikenmaailman ORBsit pääsevät sanomaan: "mutta ei se noin ole, ei varmasti ole. mä tiedän".

Maailmaan mahtuu paljon ihmisiä, joiden mielestä heidän omat juttunsa ja elämänsä on tosi rankkaa. Ja osa näistä sitten tekee siitä myös numeron.
Huvittavaahan se on, mutta tuskinpa tätä juttua on tosissaan väännetty.

EDIT:
Heh. Tää on näitä nykymaailman sair..mielenkiintosia juttuja tää kehonrakentajan mihinkään perustumaton ylemmyydentunto. Siinä vertailukohdaksi otetaan aina ääripää: 'pitäisikö mun sit lihoa v*tusti ja alkaa ryyppäämään joka viikonloppu?'. Vastaus: ei tarvitse.

Tuo juttu kertoo muuten helvetin paljon siitä miten monet bodarit oikeesti ajattelee. Tuota samaa sontaa tulee niin monen suusta jatkuvalla syötöllä, etten yhtään ihmettele tuota ORBsin kantaa asiaan (vaikkakaan hän ei ehkä osannut asiaa hyvin muotoilla).
Hyvin sanottu.

Heh. Tää on näitä nykymaailman sair..mielenkiintosia juttuja tää kehonrakentajan mihinkään perustumaton ylemmyydentunto. Siinä vertailukohdaksi otetaan aina ääripää: 'pitäisikö mun sit lihoa v*tusti ja alkaa ryyppäämään joka viikonloppu?'. Vastaus: ei tarvitse.

Tuo juttu kertoo muuten helvetin paljon siitä miten monet bodarit oikeesti ajattelee. Tuota samaa sontaa tulee niin monen suusta jatkuvalla syötöllä, etten yhtään ihmettele tuota ORBsin kantaa asiaan (vaikkakaan hän ei ehkä osannut asiaa hyvin muotoilla).

Mutta aika hyvin tämäkin taide toimii kun näinklin paljon herättää keskustelua ja salaliittoteorioita. Harvat taulut, työt tai teokset kiasmassakaan aukeaa ja saa näin rakentavaa keskustelua aikaan. ;)

Mutta aika hyvin tämäkin taide toimii kun näinklin paljon herättää keskustelua ja salaliittoteorioita. Harvat taulut, työt tai teokset kiasmassakaan aukeaa ja saa näin rakentavaa keskustelua aikaan. ;)

Ei kait tässä nyt mitään salaliittoteorioita sentäs oo väännetty. :)
Tuohon taiteeseen varmaan täytyy vähän perehtyä että se aukeaa. Tiedä häntä, paskaa kiasmassa varmasti on paljon.

Sain muuten itse paikan yliopistoon taidehistoriaa lukemaan. Milloinkaan en ole taiteeseen suuntautunut, mutta kun tarpeeksi runoili pääsykokeissa aina Kekkosesta Neuvostoliittoon, niin oli paikka taattu. :)
En ole tosin sinne menossa kuitenkaan, mutta piti hakea moneen paikkaan.

Oli huvittava tilanne kyllä... lähes kaikki muut olivat enemmän tai vähemmän "hippejä" tai "hihhuleita". Sainkin kommenttia heti että en ihan näytä siltä että sinne olisin hakemassa...

Jälleen kerran yksi syy olla kehonrakentaja ja syödä kanaa ja riisiä. Se näyttää olevan joko vitutuksen tai kateuden aihe. All the same. Jatkakaa.

Hienoa että sinua motivoi muiden mielipiteet.:thumbs: Saatat ehkä joskus huomata että se ei kanna kovin pitkälle. Toki voit tehdä kuten haluat. Kateuskorttikin tuli sieltä. Miten nää keskustelut menee aina samalla tavalla...no, antaas olla. Peace.

ps. itsekin syön kanaa ja riisiä varsin usein

Jälleen kerran yksi syy olla kehonrakentaja ja syödä kanaa ja riisiä. Se näyttää olevan joko vitutuksen tai kateuden aihe. All the same. Jatkakaa.

Kyllä tässä itekin syödään riisiä ja kanaa ja kehoa rakennetaan joten kampea alas sieltä tornista. :piis:

EDIT: älkääkö kukaan nyt suuttuko tai loukkaantuko. Hommia voi tehdä monella tavalla. Voi tehdä itsestänsä numeron tai vastaavasti olla tekemättä. Omasta mielestäni jälkimmäinen on parempi. Jos kahdeksankertainen Mr Olympia siihen pystyy, niin kyllä sen pitäisi olla mahdollista
jokaiselle harrastelijalle, amatöörille ja ammattilaisellekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom