Bodybuilding with attitude, Vol. 1

Nyyssölän taidetta onkin jo kaivattu. Aivan mahtavaa!! HC:tä parhaimmillaan :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo on kyllä aivan helvetin hieno.
Pääsi taustakuvaksi.

Varmasti pystyisin, jos olisi joku järkevä syy. :) Henkisten ominaisuuksien kehittäminen on paljon vaikeampaa.

B.O.S.S.:n kanssa samaa mieltä, tekstaukset on aika järkyttävän näköisiä. Joku kommentoikin, että mitä parempi piirtäjä, sen karumpi käsiala. Jännä ilmiö, pitää yllättävän usein paikkansa.

Kuva on kyllä pirun tyylikäs.

Heavy-rock sanoi:
Heh, mun mielestä parasta nimenomaan.. Riisiä ja kanaa. Osuvaa ironiaa :rock:

En tarkottanu sisältöä todellakaan vaan pelkästään ulkoasua. ;) :lol2:

iivili sanoi:
Jep, Brian Bolland varsinkin.
www.2000ad.com:
"Brian Bolland is the artist who almost single-handedly defined the early look of Judge Dredd. His sharply-defined lines and bold inking gave Dredd a page presence second to none."

Kyllä, toinen suosikki oli Ron Smith, joka ainakin näin 8v. jälkeen ulkomuistista sanottuna oli melko samantapainen piirtämään, piirsi mm. noita alkusarjan albumeita (1-4 ainakin). Oli siellä näitä omituisia raapustelijoitaki, mutta pääsääntösesti todella kovia.

Ai niin:
RRKalle sanoi:
Ja myöskään mun mielestä tossa ei ole mitään uljasta, vaan karua, ilotonta asketismia ja nihilismiä, sellaista mistä mestarit rakennetaan. Sellaista mitä ei tajua kuin häviävän pieni osa ihmisistä.

Mun mielestä luettelemasi asiat ei justiinsa tekee sen "uljauden" (huom. uljaus edelleen lainausmerkeissä); en tarkoita mitään semmosta "sadun uljas prinssi" uljasta :lol2: vaan saman tapasta ku mikä huokuu esim. Conan Barbaarista alla. Uljaus on kyllä niin väärä sana. :( :)

conan1.jpg

för fäk seik mikä kuva!

höh.. mitä vikaa tossa käsialassa on? kaivakaa jostain omia kirjotuksia ja verratkaa.. kyllä mä ainaki jään kakkoseks

Mahtava kuva kyllä, mutta tunnelmaa vähän pilaa nuo tekstit, en ymmärrä mikä niin kauheaa on riisin ja kanan syömisessä, moni suomessakin joutuu elelemään suunnilleen pelkällä kaurapuurolla ja riisillä ilman kanaa, kehonrakennus on kuitenkin rikkaiden etuoikeus, ja muutenkin että saa elää sellaista elämää kuin itse tahtoo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom