Bodybuilding with attitude, Vol. 1

Hienoa että sinua motivoi muiden mielipiteet.:thumbs: Saatat ehkä joskus huomata että se ei kanna kovin pitkälle. Toki voit tehdä kuten haluat. Kateuskorttikin tuli sieltä. Miten nää keskustelut menee aina samalla tavalla...no, antaas olla. Peace.

ps. itsekin syön kanaa ja riisiä varsin usein

Tottahan tuo sinäänsä on. Ketään ei suurimmaksi osaksi kiinnosta miten raskasta tai miten paljon työtä on tehty. Lopputulokselle ollaan kateellisia, ei tehdylle työlle. En usko maneater:in olevan kateellinen, lähinnä valinnut erilaisen tien kuin kilpabodari. En näkisi siinä mitään ihmeellistä, valintojen ja valinnoista valittamisen maailma?

EDIT: älkääkö kukaan nyt suuttuko tai loukkaantuko. Hommia voi tehdä monella tavalla. Voi tehdä itsestänsä numeron tai vastaavasti olla tekemättä. Omasta mielestäni jälkimmäinen on parempi.

Omasta mielestäni jälkimmäinen on parempi.

Edit: Loppujen lopuksi on ei juuri ole asiaa tai mielipidettä, mistä kannattaa loukkaantua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä tässä itekin syödään riisiä ja kanaa ja kehoa rakennetaan joten kampea alas sieltä tornista. :piis:

EDIT: älkääkö kukaan nyt suuttuko tai loukkaantuko. Hommia voi tehdä monella tavalla. Voi tehdä itsestänsä numeron tai vastaavasti olla tekemättä. Omasta mielestäni jälkimmäinen on parempi. Jos kahdeksankertainen Mr Olympia siihen pystyy, niin kyllä sen pitäisi olla mahdollista
jokaiselle harrastelijalle, amatöörille ja ammattilaisellekin.

En itse edes ole kilpabodari, ilmeisesti pidät minua sellaisena (kunnia). Miten vitussa voin kammeta alas tornistani, kun vain esitän yhdentekevän mielipiteeni tuosta kuvasta niinkuin muutkin marisijat. Minusta kuva kertoo totuuden, piste.

Kana ja riisi on herkkua.. Olisin onnellinen jos saisin syödä riisiä ja kanaa.. Nam nam. Äitin tekemä riisi ja kana on parasta.

edit: Milloin Terminator2 seuraat veljesi jalanjälkiä kisalavoille? Onko suunnitelmissa? Potentiaalia ainakin olisi.

Columbo, sitten kun ensin kapuan sinne torniin ;) En ole vielä tarpeeksi narsistinen, vittumainen, omapäinen enkä lihaksikas. :)

Mitä enemmän sitä lihaa saa, niin sitä kriittisemmäksi sitä tulee. Huono ilmiö sinäänsä.

Jos joskus nousen, niin muutaman vuoden päästä uskoisin, kun koulut ym saatu pois alta.

editti, itse olen enemmän jauheliha makaroni miehiä.

:rock: :rock: :rock:

Hyvä että kaikki isot äijät ei syö vaan kanaa ja riisiä :D

Isot äijät? ;D Kerro mullekki missä sellasia on, ei ainakaan tässä tredissä :D

Tuo on kyllä niin huvittavaa tuossa kehonrakennushommassa. Tuosta syömisestä tehdään ihan hirveä haloo. Ihan kuin se nyt ois niin uskomattoman kamalaa ja vaativaa, johon vain harvat ja valitut kykenevät.

Esim. painoluokkaurheilijat vetelee niitä painoja alas jopa kymmeniä kertoja vuodessa ja pitää ne rasvat alhaalla koko kilpailukauden tiukalla ruokavaliolla. Bodari vetää itsensä kireäksi kerran vuodessa, ja suuri osa vuodesta vietellään bulkilla ahtaen napaan kaikkea mikä liikku. Hurjaa. Nyyh, en saa käydä mäkkärissä, vaan syön riisiä ja kanaa. Ja illalla vain rahkaa, olen HC. Jep jep. Treeneihin kuluu muutama tunti, muutaman kerran viikossa. Sehän vaatiikin melkoisia uhrauksia. Varsinkin kun senkin reenin voi tehdä lähimmässä mahdollisessa salissa.

Joo tiedän, ei muissa lajeissa vedetä niitä rasvoja ihan noin alas, mutta toisaalta siinä kunnossa pitää pysyä vielä tekemäänkin jotain muuta kuin patsastelemaan stringeissä.

Olipahan taas avautuminen. Jatkakaa.

Fontit sopii tohon just hyvin IMO. Lisää näitä. Oli kyllä hyvä toi riisiä ja kanaa x4 :D

Tuli muuten semmonen mieleen että onko jengi koskaan koittanut piirtää futuristisia aseita, siis että pitäs keksiä omasta päästä? Yks vaikeemmista asioista piirtää mun mielestä, tulee helposti sellasia yksityiskohdattomia laatikoita, niinkun tää:

roguepj.jpg

En itse edes ole kilpabodari, ilmeisesti pidät minua sellaisena (kunnia). Miten vitussa voin kammeta alas tornistani, kun vain esitän yhdentekevän mielipiteeni tuosta kuvasta niinkuin muutkin marisijat. Minusta kuva kertoo totuuden, piste.

En ole missään vaiheessa sanonut, että olisit kilpabodari. Ihan hyvissä lihoissa kylläkin vaikutat olevan.

Jälleen kerran yksi syy olla kehonrakentaja ja syödä kanaa ja riisiä. Se näyttää olevan joko vitutuksen tai kateuden aihe. All the same. Jatkakaa.
Tässä se johon viittasin eli kommentti, joka heijastelee tätä ylemmyydentunnetta jolle ei ole mitään syytä. Kukaanhan ei tuossa aiemmin ollut kirjoittanut mitään joka viittaisi kateuteen tai vitutukseen.

Turha marista jostain riisistä ja kanasta, kun se on omasta valinnasta kiinni. Loppujen lopuksi kyseessä on _vain_ kehonrakennus. Ei mitenkään yhteiskunnallisesti tai muutenkaan merkittävä juttu maailmassa, joten ihan turha itkeä siitä että muut ei ymmärrä tai muut ei samaan pysty. On ihmisiä jotka tekee paljon tärkeämpää duunia.

Joku helvetin riisi ja kanako jotain hardcore elämää. Bullshit :) Aika kaukana, ottaen huomioon että päivä on jo pilalla siitä jos ei säännölliset ruokailut onnistu.

Kuva kertoo lähinnä siitä kuinka isot miehet marisevat kuin pikku lapset. :)

EDIT: sitä nyt tässä yritin parin mutkan kautta sanoa, että vaikka tämä on mukavaa hommaa ja iso osa monen tosissaan treenavan elämää (omaanikin), niin ei silti pidä ruveta luulla tästä tai itsestään liikoja. Elämä on kiinni valinnoista ja asioista joihin ei voi vaikuttaa myöskin, eikä tämä kehonrakennus ole mitenkään sen parempi tapa elää kuin monet muutkaan tavat.
Toisille sopii ja toisille ei. Kukaan ei kuitenkaan kehonrakennuksen takia ole parempi ihminen kuin joku muu. Siihen vaikuttavat ihan eri asiat kuin syöminen, harjoittelu ja lihasmassa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom