Bodomjärven surmista epäilty vangittu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Andy_T
  • Aloitettu Aloitettu
Oli hyvät todistajat tänään, tosin puolustuksen todistaja puhui omiaan :D
Vähän epätodennäköistä silti että Nisse tuomitaan murhista.
Olen silti valmis lyömään vetoa 20 € että tuomitaan linnaan, kuka kerkee ensin, ei siis kaikkien pakkislaisten kanssa. Vaikka häviäisin ei harmita, niin paljon olen koko oikeuden käyntiä fiilistellyt :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SEAGRAM "Oli hyvät todistajat tänään, tosin puolustuksen todistaja puhui omiaan
Olen silti valmis lyömään vetoa 20 € että tuomitaan linnaan, kuka kerkee ensin, ei siis kaikkien pakkislaisten kanssa. Vaikka häviäisin ei harmita, niin paljon olen koko oikeuden käyntiä fiilistellyt"

Kiinni veti :kippis1:

Mä oon virallinen vedontodistaja:) Nilssi kakulle -fan club ois kova sana muuten :)

Tuo vedonlyönti juttu olisi aika hauska. Minä laittaisin 20 e vetoa että näyttä ei riitä eli ei tuomita.

näyttö ei riitä eli tuomiota ei tule ja vaikka riittäiskin niin tässä mennään sen vanhan kaavan mukaan eli teot on vanhentuneita>>>>ei linnaa.

neutraali sanoi:
....teot on vanhentuneita>>>>ei linnaa.

Murha ei vanhene koskaan.

Mika1979 sanoi:
SEAGRAM "Oli hyvät todistajat tänään, tosin puolustuksen todistaja puhui omiaan
Olen silti valmis lyömään vetoa 20 € että tuomitaan linnaan, kuka kerkee ensin, ei siis kaikkien pakkislaisten kanssa. Vaikka häviäisin ei harmita, niin paljon olen koko oikeuden käyntiä fiilistellyt"

Kiinni veti :kippis1:

Öh oliko nyt näin että pakkiksella ei tää E-mailin lähetys toimi? No pistän Nissen prätkän pantiksi et saat massis jos niin käy.

foo sanoi:
Mä oon virallinen vedontodistaja:) Nilssi kakulle -fan club ois kova sana muuten :)

Tai Survivor of Bodom:Nils Gustaffson :hyper:
Tää on mulle yhtä isoo saippuaa vaikka kai ne oikeita ihmisiä oli mitä siellä teilattiin, eikä sekään leimaako media "syyttömän" nissen vois vähempää kiinnostaa. Koska onhan hän silti Survival Of Bodom, eli elävä legenda!

amf sanoi:
Murha ei vanhene koskaan.
ei tuota millään pysty toteen näyttään että se olis murha, ei millään. ja taposta hankala miestä syyttää koska rikos on vanhentunut jo 1980.

SEAGRAM "Öh oliko nyt näin että pakkiksella ei tää E-mailin lähetys toimi? No pistän Nissen prätkän pantiksi et saat massis jos niin käy."

En tiedä, pitäisköhän olla vippi että sais lähetettyä emailia..? heh, Nissen prätkän..se on hyvä :) . Jos Nisse tuomitaan niin.. No pistetään "kadonnu" puukko pantiks että rahat saat :kippis1: . Mun mielestä toi oikeudenkäynti ratkeaa siinä vaiheessa kun syyttäjä kertoo sen kuuluisan syynsä miksi kukaan muu kuin Nisse ei voi olla syyllinen. Saapa nähdä minkälainen ässä sieltä hihasta tulee.. :jahas:

Sinänsä huvittavaa, että syyttäjä puoli on kutsunut useita tunnettuja(?) lääkäreitä paikalle ja kaikki ovat olleet suurinpiirtein samaa mieltä. Ristiriitaa on kaikessa. Puolustus pyytää yhden (?) lääkärin, joka yht' äkkiä väittää muiden lääkärien olevan väärässä.

Raven sanoi:
Sinänsä huvittavaa, että syyttäjä puoli on kutsunut useita tunnettuja(?) lääkäreitä paikalle ja kaikki ovat olleet suurinpiirtein samaa mieltä. Ristiriitaa on kaikessa. Puolustus pyytää yhden (?) lääkärin, joka yht' äkkiä väittää muiden lääkärien olevan väärässä.
eikö se yks ole kuitenkin se kaikista oleellisin koska hän on gustafssonia tutkinut tapahtuma aikaan, vai olenko nyt aivan pihalla? ei oo nimittäin viimepäivinä enään tullut seurattua tätä juttua intensiivisesti:)

neutraali sanoi:
eikö se yks ole kuitenkin se kaikista oleellisin koska hän on gustafssonia tutkinut tapahtuma aikaan, vai olenko nyt aivan pihalla? ei oo nimittäin viimepäivinä enään tullut seurattua tätä juttua intensiivisesti:)

Kuinka hyvät hänen muistikuvat mahtavat olla. Hän ei kuitenkaan ollut valmis lääkäri silloin ja on tehnyt koko pitkän uransa aikana ainoastaan 6 kuukautta lääkärin töitä, muuten biokemistin töitä. Voiko hän mahdollisesti sekoittaa jotain kohtia johonkin toiseen potilaaseen?!
Miksi tälläisestä poskioperaatiosta ei ole missään mitään mainintaa? Miksi ei missään kuvissa sairaalasta päästyään ole mitään vastaavaa näkyvissä.

Neutraali viitaa varmaan eiliseen todistajaan eli Olli Tenovuohon. Hän on nykyajan lääkäri ja tutkinut papereista vammoja tullen siihen tulokseen, että Gustafssonilla on voinut olla aivovamma. Kuitenkin kun syyttäjä kysyi, voiko aivovamma syntyä nyrkiniskusta, Tenovuo vastaa, että ei yleensä, paitsi nyrkkeilyssä voi. Jos puolustuksen lääkäri on siis oikeassa, Gustafssonia olisi pitänyt iskeä kivellä tms, mutta eikö jo aiemmin todettu, että vammat ovat nyrkistä tai potkusta syntyneitä?

Puolustuksen parhaat todistajat taitaa olla vanhoja jääriä, lääkäreitä ja poliiseja, jotka eivät pysty myöntämään olleensa silloin ehkä väärässä Gustafssonin suhteen. Niin ja sitten nää onkipojat sun muut jotka on nähnyt unta jostain miehestä pellolla tai sitten nähnyt Nilsin menossa jemmaan kamoja.

eldd sanoi:
Neutraali viitaa varmaan eiliseen todistajaan eli Olli Tenovuohon. Hän on nykyajan lääkäri ja tutkinut papereista vammoja tullen siihen tulokseen, että Gustafssonilla on voinut olla aivovamma. Kuitenkin kun syyttäjä kysyi, voiko aivovamma syntyä nyrkiniskusta, Tenovuo vastaa, että ei yleensä, paitsi nyrkkeilyssä voi. Jos puolustuksen lääkäri on siis oikeassa, Gustafssonia olisi pitänyt iskeä kivellä tms, mutta eikö jo aiemmin todettu, että vammat ovat nyrkistä tai potkusta syntyneitä?

Tenovuo ei ollut nisseä tapuhtuma aikaan tutkinut hemmo. Ja tätä tenovuota neutraali ei ilmeisesti tarkoittanut.

Puhutaan sitten Ilmo Hassisesta, joka paikkasi sairaalaan tuodun NG:n ruhjeet ensiapuna. Hän ei käsittääkseni puhunut oikeudessa mistään ristiriidasta vaan kertoi vain ommelleensa posken. Ei olisi voinutkaan kertoa enempää tajuttomuudesta tai aivovammoista, koska ei omien sanojensa mukaan NG:tä ensiavun jälkeen nähnyt.

Tuohon näyttökysymykseen. Minusta se on hyvä ja kattava.
Lukekaa esitutkintapöytäkirja rauhassa ja ajatuksella ja miettikää itse.

Ihmeelliset muistikatkokset ja sitten on vielä mennyt tuolle hypnotisoijalle selittämään jotain omia juttujaan. Äijä on kyllä selkeästi syyllinen. Kaikki käytös antaa niin ymmärtää. Miten tollasiin hypnooseihin voi edes kukaan suhtautua vakavasti? Äijä on mennyt hypnotisoitavaksi, koska kieltäytyminen olisi vaikuttanut syylliseltä ja sitten sepittänyt jonkun tarinan, kun hypnoosissa muistikatkoseen vetoaminen oli ehkä hänen mielestään sitten epäilyttävää.

quiz sanoi:
Ihmeelliset muistikatkokset ja sitten on vielä mennyt tuolle hypnotisoijalle selittämään jotain omia juttujaan. Äijä on kyllä selkeästi syyllinen. Kaikki käytös antaa niin ymmärtää. Miten tollasiin hypnooseihin voi edes kukaan suhtautua vakavasti? Äijä on mennyt hypnotisoitavaksi, koska kieltäytyminen olisi vaikuttanut syylliseltä ja sitten sepittänyt jonkun tarinan, kun hypnoosissa muistikatkoseen vetoaminen oli ehkä hänen mielestään sitten epäilyttävää.

Ikävä kyllä, vaikka Nils kertoisi mitä satuja, se ei ole mikään todiste hänen syyllisyydestään.
Tänään oli sitten odotettu päivä, kun käsiteltiin teltta, kengät ja niiden verijäljet. Näiden piti olla ne vahvimmat tekniset todisteet. Syyttäjä onnistui yllättämään - näyttönsä hataruudella...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom