Bodomjärven surmista epäilty vangittu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Andy_T
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ironbar sanoi:
Mistä ihmeen Nissen sairaalapapereistä oikein täällä puhutaan. Tuskinpa kukaan meistä tietää mitä niissä papereissa lukee kun ei poliisikaan tiedä, sillä he eivät niitä saaneet sairaasta kun pyysivät eivät viitsinet perästä päin enää kyselläkään.

Ironbar, sinunkin kannattaisi lukea esitutkintapöytäkirjan johdanto (esim. täältä: http://www.mtv3.fi/bodom/krp_esitutkintapoytakirja.pdf), mielenkiintoinen asiakirja.

Poliisilla on hallussaan NG:n nosografia (s. 30) ja siinä on kuvattu tässäkin ketjussa esitettyjä lievempiä vammoja, kommentoitu muistamattomuutta yms. Poliisi pyysi myöhemmin lausuntoa vammoista (s. 44), mutta tämä jäi sairaalalta toimittamatta. Nyt lausunto on sitten jälkikäteen tehty sairauskertomuksesta, mikä ei ole mitenkään ihmeellistä sekään, sillä lausunnon kirjoittaja ei tarvitse olla alunperin hoitoa antanut lääkäri.

Raven sanoi:
Eikös Sepon puukko ole hukassa? Aika tekijä onkin ollut. Tappaa vielä muita, kun on itsensä tappanut. :)

Tästä päästäänkin aiheeseen harrastiko Seppo Boman ryhmäseksiä?
Olen ollut siinä uskossa että juuri Nissen puukko "hävisi", oisko sitten kummankin puukot hukassa. Härski kaveri se nisse on kyllä ollut jos on syyllinen. Menee makaan teilaamiensa kavereiden päälle.

rahvas sanoi:
:itku:
mä en saa tota linkkiä auki. Tai saan mutta se tuuppaa jonnekkin tämmösille sivuille:
Nyt meni jotain pieleen sillä päädyit
MTV3 Internetin Error-sivulle.

Ota ) -merkki pois urlista.

Ron Moss sanoi:
Ota ) -merkki pois urlista.

:worship:
Kiitos, olen aika käsi tän koneen kas.

On tälläkin palstalla melkoisia todisteita ja varmoja tietoja esitelty Gustafssonin vammoista!
Ton kun lukee, niin selviää, ettei alkuperäisessä sairaskertomuksessa ole ollut kuin ruhjeita, ei yhtäkään viilto haavaa !

mxm sanoi:
Teltassa on neljä ihmistä. Kolmea niistä puukotetaan kuoliaaksi. Yhdellä ei ole merkkejä puukotuksesta. Kuka on murhaaja?
ei oo kolmea puukotettu kuoliaaksi .

SEAGRAM sanoi:
Tästä päästäänkin aiheeseen harrastiko Seppo Boman ryhmäseksiä?
Olen ollut siinä uskossa että juuri Nissen puukko "hävisi", oisko sitten kummankin puukot hukassa. Härski kaveri se nisse on kyllä ollut jos on syyllinen. Menee makaan teilaamiensa kavereiden päälle.

Olet väärässä uskossa. :)

Anja Mäeltä lompakko ja pyyheliina.
Nils Gustafssonilta rannekello, kassi, lompakko, rekisteriotteen vastatodistus, ajokortti ja niklatut siirtopihdit.
Seppo Boismanilta taskukello, lompakko, nahkapusero ja isänsä puukko.
Irmeli Björklundilta mahdollisesti hävinneistä tavaroista ei ole tietoa.

Tuossa bodomjärven sivustolta kopsattu. Tuskin kauheasti voi heittää.

Raven sanoi:
Olet väärässä uskossa. :)

Anja Mäeltä lompakko ja pyyheliina.
Nils Gustafssonilta rannekello, kassi, lompakko, rekisteriotteen vastatodistus, ajokortti ja niklatut siirtopihdit.
Seppo Boismanilta taskukello, lompakko, nahkapusero ja isänsä puukko.
Irmeli Björklundilta mahdollisesti hävinneistä tavaroista ei ole tietoa.

Tuossa bodomjärven sivustolta kopsattu. Tuskin kauheasti voi heittää.

O.K
Neljä meni metsää yksi tuli pois? Nils Gustafsson

Raven sanoi:
Taas väärin. Kaikki ne sieltä pois tuli. :)

Voi elämän kevät sun kanssa, vai pitäisikö sanoa helluntai :)
Ootko osallistunut muilla foorumeilla keskusteluun, itse tulee syötettyä pajunköyttä Suomi 24:jässä :D Vaan eipä niitä kukaan usko kun kaikki on paskaa mitä sinne laitetaan. Pitäskö pistää joku veto tuomiosta?

SEAGRAM sanoi:
Ootko osallistunut muilla foorumeilla keskusteluun, itse tulee syötettyä pajunköyttä Suomi 24:jässä :D Vaan eipä niitä kukaan usko kun kaikki on paskaa mitä sinne laitetaan. Pitäskö pistää joku veto tuomiosta?
Ei tule mitään tuomiota :)

SEAGRAM sanoi:

En ole osallistunut. Tuomiosta. Vaikka olis syyllinen, niin uskon että tulee vapauttava päätös.

Mtv3.fi sivuilla on linkki josta avautuu se vuonna 60 tehty hypnoosi kuulustelu. Ihan mielenkiintoista luettavaa. Luettuani sen tuli tunne että ehkäpä Nils ei sitä tehnytkään.. Käykääpä zekkaamassa..

Lopettakaa aikuiset ihmiset jo se hypnoosista koohottaminen. Ootte kai lukenu liikaa A. Ankkaa.

Edit. Hassua, luin juuri itse ensimmäistä kertaa hypnoosikuulustelun ja minusta se taas on selkeä näyttö Nisseä vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom