Hummerivirta
Pakkiksen Tolstoi
- Ikä
- 36
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Raskolnikov sanoi:0700 – Yritin jälleen lahjoa noviisia kuljettamaan minua kottikärryillä, mutta hän ei mennyt toista kertaa samaan halpaan. Hänen noviisiystävänsä olivat pilkanneet häntä turhasta kaloreiden kuluttamisesta. Sain kuitenkin uskoteltua noviisille, että jos hän kantaisi minut reppuselässä, se kuluttaisi huomattavasti vähemmän kaloreita. Noviisi uskoi tämän ja suostui kantamaan minua parin proteiinipatukan hinnalla koko viikon. Me täällä bodiluostarissa olemme tunnettuja koostamme, emme älystämme.
Raskolnikow sanoi:ollut mahdollista. Tilallisesti olisimme mahtuneet kahteenkin, mutta emme halunneet tuhota linja-autojen renkaita ja vanteita.
Raskolnikov sanoi:Ne toivat mieleeni vain yhden sanan. Michelin.
Tromm sanoi:Olen lukenut jostain että em. pullojen kilinä liittyisi jotenkin hauskanpitoon. En tosin ymmärrä, miten. Hauskaa on tehdä kulmasoutua, vetää leukoja, syödä tunaa...ei kilistellä pulloja.
ZweCCo sanoi:Jos se onkin pienten levypainojen kilinää.
Pulla sanoi:HC-bodymunkin toiseksi ylimmällä tasolla, missä kaksi haureutta - raju rakastelu ja itsesaastutus - ovat vielä sallittuja tulee silti kalorinkulutus aktia tahi toista suorittaessa optimoida..