0910 - Barbababas ja minut ohjattiin Pilateksen parvekkeelle näytille kädet selän taakse sidottuina, missä Pilates piti väkijoukolle puheen. Hän esitelmöi syytöksistä meitä kumpaakin vastaan, Barbababas osoittautui rötöstelijäksi ja murhamieheksi, minua puolestaan syytettiin epäjumalten palvonnasta, kansanjoukkojen tyytymättömyyden lietsonnasta, sekä esivallan vastustamisesta. Vaikuttaakseen puolueettomalta Pilates ilmoitti, että antaa paikalle saapuneen kansan valita kumpi syytetyistä tuomittaisiin. Koko esitys oli selkeästi lavastettu, sillä väkijoukkoon soluttautunut valtava määrä siviileiksi pukeutuneita RAWmalaisia erottautui kokonsa puolesta vallan hyvin paikallisväestöstä. Niinpä "vapauttakaa Barbababas" huudot peittivät alleen kaiken vastustuksen. Pilates julisti väen tehneen valintansa ja tuomio olisi puolueeton. Syytetty ristiinnaulittaisiin.
RAWmalaissotilaat tökkivät minua keihäänkärjillään liikkeellelähdön merkiksi. Turhautuneisuuttani olin potkaista sotilasta, koska minut oli jo tuomittu kuolemaan ei minulla olisi mitään menetettävää, mutta hillitsin itseni ajatellessani, miten bodijumalat moiseen suhtautuisivat. Sen sijaan taklasin sotilaan alas parvekkeelta varmaan kuolemaan, mikä oli potkimista huomattavasti lopullisempi vaihtoehto. Tämä ei parantanut kohteluni hellävaraisuusastetta, mutta se piristi mieltäni kummasti.
1030 - Sellielämäni helpottui hieman, kun sana tipahtaneesta RAWmalaisesta levisi paikallisten keskuuteen. Vankilaani salakuljetettiin ruokaa lahjomalla vartiosotilaita, joten vältin pahimman katabolian.
RAWmalaissotilaat tökkivät minua keihäänkärjillään liikkeellelähdön merkiksi. Turhautuneisuuttani olin potkaista sotilasta, koska minut oli jo tuomittu kuolemaan ei minulla olisi mitään menetettävää, mutta hillitsin itseni ajatellessani, miten bodijumalat moiseen suhtautuisivat. Sen sijaan taklasin sotilaan alas parvekkeelta varmaan kuolemaan, mikä oli potkimista huomattavasti lopullisempi vaihtoehto. Tämä ei parantanut kohteluni hellävaraisuusastetta, mutta se piristi mieltäni kummasti.
1030 - Sellielämäni helpottui hieman, kun sana tipahtaneesta RAWmalaisesta levisi paikallisten keskuuteen. Vankilaani salakuljetettiin ruokaa lahjomalla vartiosotilaita, joten vältin pahimman katabolian.