Bodimunkkien HC-klubi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tromm
  • Aloitettu Aloitettu
0910 - Barbababas ja minut ohjattiin Pilateksen parvekkeelle näytille kädet selän taakse sidottuina, missä Pilates piti väkijoukolle puheen. Hän esitelmöi syytöksistä meitä kumpaakin vastaan, Barbababas osoittautui rötöstelijäksi ja murhamieheksi, minua puolestaan syytettiin epäjumalten palvonnasta, kansanjoukkojen tyytymättömyyden lietsonnasta, sekä esivallan vastustamisesta. Vaikuttaakseen puolueettomalta Pilates ilmoitti, että antaa paikalle saapuneen kansan valita kumpi syytetyistä tuomittaisiin. Koko esitys oli selkeästi lavastettu, sillä väkijoukkoon soluttautunut valtava määrä siviileiksi pukeutuneita RAWmalaisia erottautui kokonsa puolesta vallan hyvin paikallisväestöstä. Niinpä "vapauttakaa Barbababas" huudot peittivät alleen kaiken vastustuksen. Pilates julisti väen tehneen valintansa ja tuomio olisi puolueeton. Syytetty ristiinnaulittaisiin.

RAWmalaissotilaat tökkivät minua keihäänkärjillään liikkeellelähdön merkiksi. Turhautuneisuuttani olin potkaista sotilasta, koska minut oli jo tuomittu kuolemaan ei minulla olisi mitään menetettävää, mutta hillitsin itseni ajatellessani, miten bodijumalat moiseen suhtautuisivat. Sen sijaan taklasin sotilaan alas parvekkeelta varmaan kuolemaan, mikä oli potkimista huomattavasti lopullisempi vaihtoehto. Tämä ei parantanut kohteluni hellävaraisuusastetta, mutta se piristi mieltäni kummasti.

1030 - Sellielämäni helpottui hieman, kun sana tipahtaneesta RAWmalaisesta levisi paikallisten keskuuteen. Vankilaani salakuljetettiin ruokaa lahjomalla vartiosotilaita, joten vältin pahimman katabolian.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
1200 - Osa RAWmalaissotilaista ilmeisesti kantoi yhä kaunaa tipahtaneen tai tipahdutetun kollegansa kohtalosta, niinpä minua yritettiin raahata keskisuuren sotilasjoukon voimin ruoskittavaksi. Muutamaa murtunutta kalloa ja katkennutta käsivartta myöhemmin typerykset vaihtoivat taktiikkaa ja pakottivat minut liikkeelle keihäänkärjillä kutitellen. Minut saatiin sidottua käsistäni paaluun, ja tavallista suurempi RAWmalainen ryhtyi heiluttelemaan ruoskaa. Kun ruoskiminen oli vihdoin saanut lapojen välissä - paikassa mihin bodimunkin on fyysisesti mahdotonta yltää - minua kiusanneen kutinan lakkaamaan, päätin että olin saanut rapsuttelusta tarpeekseni. Seuraavan sivalluksen ollessa juuri ja juuri kohteessaan, jännitin lihakseni salamannopeasti, mikä sai ruoskan kimpoamaan tulosuuntaansa ja se roiskaisi yllättyneen RAWmalaissotilaan silmämunan kahtia.

Rangaistukseksi loput RAWmalaiset ryhtyivät kutittelemaan minua miekoin ja keihäin. Juuri kun ruoskan läpsyttely oli saanut ärsyttävän kutinan lakkaamaan, sadistit. Loppujen lopuksi tämäkin käänty edukseni, sillä havauduin yllättävään hyvänolontunteeseen, kun bodimunkkiin verrattuna hintelät RAWmalaiset eivät saaneet keihäitään uppoamaan kovinkaan syvälle. Vaikka olin jo valmiiksi piikkisian näköinen, pyysin kohteliaasti josko joku voisi tökätä muutaman tikun päänahkaani, sillä edellisessä akupunktiossani se oli myös tuntunut rentouttavalta. Tässä vaiheessa sotilaat päättivät luovuttaa. Laiskoja nuo RAWmalaiset.

1400 - RAWmalaiset olivat käytöksestäni jo sen verran tuohtuneita, että edes lahjuksin luokseni ei saatu tuotua ruokaa. Pystyin jo kuulemaan kataboliapeikon kuiskuttelun olallani, pian olisin kuihtunut alle 130 kiloinen luuranko. Ajatus aiheutti lievää paniikin tunnetta, muuta kykenin vielä hillitsemään itseni. Mikään ei ollut pahempaa kuin katabolinen kohtaus, jollaisen koin aikoinaan munkkimetsässä. Ja RAWmalaisessa tyrmässä peuroihin törmäämisen todennäköisyys tuntui olevan vähäinen.

Kohta minut haettiin ulos ja sain ristikseni valtavan, no, ristin. Minun oli kuulemma raahattava koko kapistus kaupungin ulkopuolella olevalle Colgaten kukkulalle, jonka ympäristössä muuten legendan mukaan asui maailman puhdashampaisimmat ihmiset. Katabolian uhan riivatessa päätin, että moinen kaloreiden kulutus ei tullut kysymykseenkään. Niinpä näyttelin taipuvani taakan alla, ja joku laupias samarinilainen väkijoukon seasta tarttui ristiin ja puolitti osanani olleen kantamuksen painon. Legendan mukaan muuten samarinilaiset kärsivät närästyksestä kaikista maailman kansoista vähiten.

1500 - Saavuimme viimein Colgaten kukkulalle. Minut pakotettiin ristin päälle ja kämmenteni ja jalkojeni läpi lyötiin pitkät naulat. En kuitenkaan suonut RAWmalaisille sitä tyydytystä, että olisin inahtanutkaan toimenpidettä tehtäessä. Sain onnekseni maata kohtuullisen pitkän hetken, sillä RAWmalaisilla oli suuria vaikeuksia jaksaa nostaa ristiäni pystyyn. Vaikeus piili siinä, että nostajia mahtui ristin ympärille korkeintaan kahdeksan kerralla. Parin tunnin odottelun jälkeen paikalle saatiin insinöörijoukot, jotka vipuvoimaa, hevosvoimaa ja muita epämiehekkäitä voimia hyväksikäyttäen saivat minut risteineni pystyasentoon.

Insinöörejä odotellessa ehdin tutustua muihin kukkulalla risteillä roikkuviin, joiden oletin olevan kohtalotovereitani. Ensimmäinen, jota puhuttelin, kertoi kuitenkin olevansa uuden urheilulajin keksijä. Hän sanoi kehittävänsä useista suorituksista koostuvaa pisteytettävää lajia, jota kutsuttaisiin voimisteluksi™. Tämän liikkeen, jossa urheilija naulataan ristiin, hän oli nimennyt ristiriipunnaksi.

Toinen, jota puhuttelin, kertoi hänkin olevansa uuden urheilulajin keksijä. Hän sanoi kehittävänsä useista suorituksista koostuvaa pisteytettävää lajia, jota kutsuttaisiin voimailuksi™. Tämän liikkeen, jossa urheilija naulataan ristiin, hän oli nimennyt krusifiksiksi.

Kolmas, jota puhuttelin, oli yllättäen myös uuden urheilulajin keksijä. Sanoin hänelle arvaavani, että hän kehittää tietysti lajia, jossa on useita pisteytettäviä suorituksia, joista tämä on yksi. Hän vastasi, että ei. Koko laji on tässä. Ristiinnaulittuna kalorit saisivat kuulemma kyytiä. Hän kutsui tätä crossfitiksi™. Rienausta.

Bodimunkit täyttävät tänä vuonna kolmetoista vuotta, eli syksyllä alkaa yläkoulu tällekin idealle. Vieläköhän osaan ollenkaan.

1503 - Ajantajuni hämärtyi täysin ravinnon puutteen vuoksi. Olettaenkin olen riippunut ristillä päiväkausia. Minua huimaa, ja näkökenttäni on lähes täysin sumentunut.

1508 - Tunnen katabolian hiipivän kehooni. Se alkoi kuin ärsyttävänä kutinana vatsanpohjasta, jossa se ensin yltyi ärjyväksi näläksi ja levitti sitten yleistä heikkoutta ja voimattomuuden tunnetta kaikkialle kehooni. Antaisin mitä vain hiilihydraateista. Mitä vain!

1531 - Todennäköisesti olen nyt kuollut. Saan vain vaivoin koottua ajatuksiani. En ole syönyt vuosiin tai vuosituhansiin.

Hatarasti erotan RAWmalaisten vartiomiesten pelaavan noppaa vähäisitä tavaroistani. Voittaja sai ainoan asian, joka oli ylläni: miehisyyttäni peittämään annetun lannevaatteeni. Pian RAWmalaiset sitoivat lannevaatetta takaisin ylleni. Peniskateus oli heille liikaa.

1538 - Lannevaatteenriisumisepisodin jälkeen suuri määrä paikallisia naisia on vaatimassa RAWmalaisilta, että he saisivat pestä minulle aiheutetut haavat ja minua peittävän lian. Aluksi RAWmalaiset panivat hanttiin, mutta he antautuivat valtavan ylivoiman edessä ja myöntyivät naisten vaatimuksiin.

Likaisinta vaikutti olevan lannevaatteen seutuvilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom