0320 - Heräsin. Kaamea virtsahätä... Johtunee kreatiinista, olen tankkausvaiheen jälkeen alkanut ottaa 58,723 grammaa kreaa päivittäin neljään annokseen jaettuna, koska entinen tapani nauttia kreaa (42,777 grammaa kolmena annoksena) ei tuntunut potkivan riittävästi. Me täällä bodiluostarissa tahdomme pitää kuntomme nousujohteisena.
0600 - Aurinko ei ollut vielä noussut vuorten takaa valaisemaan karua kammiotamme, kun bodikappelin kello soi kaksitoista kertaa heräämisen merkiksi. Yksi lyönti jokaista kirjainta kohti sanassa bodybuilding.
0602 - Suoritin jälleen aamuiset bodirituaalit. Tänään kumarsin viisi kertaa kohti Pohjois-Amerikan mannerta missä pidetään pyhät Mr. Olympia kisailut. Sitten poltimme hiukan mansikan ja vanilijan tuoksuisia suitsukkeita kammiotoverini Benedictuksen kanssa, päästäksemme riittävän hartaaseen tunnelmaan.
0610 - Siirryimme Benedictuksen kanssa ruokailutilaan syömään aamiaista. Benedictukselle ei tahtonut aamuinen ruoka maistua, sillä hänet oli vasta eilen vapautettu ruokakomerorangaistuksestaan. Benedictus oli onnistunut nostamaan painoaan kolmen päivän aikana huimat viisi kiloa. Olimme kaikki ylpeitä hänen puolestaan. Lopettelin aamiaisen perinteiseen weight gaineriin.
Aamiasen päätyttyä apotti Sigismund siunasi biceps brachiimme.
0700 - Sain lahjottua noviisin kuljettamaan minut kottikärryillä takaisin kammiooni lepäämään. Näin menetin hyvin vähän kaloreita.
0900 - Siirryimme nauttimaan aamuista välipalaa. Pohdin eräänlaisten tasalattialla olevien liukuportaiden asentamisen mahdollisuutta välille ruokailutilat ja oleskelukammiot. Päivittäisillä ateriontimatkoilla kuluu suunnattomia määriä kaloreita. Hidastin kävelyvauhtiani puolimatkassa, sillä sykemittarini ilmoitti minulle liian korkeasta arvosta. Ei parane kiihtyä hyvästä ideasta huolimatta, täytyy pitää syke alhaalla jottei kaloreita kulu. Voisikohan luostarilinnaan asentaa hissejä??? (piip piip piip)
1000 - Lounas. Proteiinipirtelön juotuani siirryin varsinaiseen pääannokseen. Tänään ruokalistalla oli kanaa, kalaa ja riisiä. Söin valtavasti kanaa, yksi lempiruoistani. Huhut aasiassa liikkuvasta lintuinfluenssasta huolestuttivat joitakin veljiämme. He halusivat kanansa välttämättä jollakin tavalla kypsennettynä. Käsittämätöntä hifistelyä...
1145 - Jatkoin tutkimuksiani lihaksen stimuloinnista sähkön avulla. Olin jo saanut hangoittelevan Benedictuksen sidottua vanhaan sähkötuoliin, jonka olin löytänyt linnan kellarista. Kapineen täytyi olla jostakin 1900-luvun alkupuolelta. Mielialani kuitenkin laski kuin lehmänhäntä huomattuani, etten saanut mistään johdettua tuoliin tarpeeksi virtaa. Jouduin päästämään Benedictuksen vapaaksi. Jällen hukkaan mennyttä tutkimusaikaa.
1200 - Messu. Apotti Sigismund piti tänään selkäpiitä karmivan saarnan riittävän ravinnonsaannin tärkeydestä. Hän esitti meille suorastaan kuvottavia diakuvia lähes luurangoiksi kuihtuneista ihmisparoista, jotka eivät olleet sen enempää kuin luuta ja nahkaa. Jotkut kuvien miehistä olivat jopa alle yhdeksänkymmentäkiloisia. Suurin osa veljistä alkoi kakoa kuvat nähtyään, mutta kukaan ei halunnut oksenataa ravintoa hukkaan, joten he joutuivat kirjaimellisesti nielemään pahoinvointinsa.
1230 - Päivällinen. Söin 600 grammaa raejuustoa höystettynä jauhelihalla. Mmmmmmm...
1300 - Lepäilyä, pohdin mahdollisuutta palkata luostariin ympäristön työtöntä väestöä painojen käsittelijöiksi. He hoitaisivat painojen vaihdot sarjojen väleissä, jolloin me veljet voisimme keskittyä olennaiseen, emmekä kuluttaisi niin paljon kaloreita.
1400 - Päivittäinen punnitus ja mittaukset. Tulokset yhä positiivisia, joskin vatsanympärys osoittaa huolestuttavaa kasvua, mutta näinhän täällä käy. Oleta pääseväni siitä eroon jälleen ensikeväänä alkavan dieettikauden aikana. Huomasin olevani nälkäinen. Söin porsaan.
1500 - Painelin ottamaan nokoset.
1630 - Illallinen. Söimme pihvejä ja perunamuusia. Jälleen menuu sisälsi myös kananmunia ja rahkaa. Osa näistä lintuinfluenssafanaatikoistamme alkoi vaatia munia keitettyinä, mutta silloin linnamme kokit saivat totaalisen hermoromahduksen. Heillä oli riittävä työ jo pelkässä kananmunien siirtelyssä, eikä koko linnassa ollut riittävän isoa kattilaa, jotta kananmunat olisi saanut kätevästi keitettyä alle viidessäkymmenessä erässä
1730 - Lepoa ja rukous hetki. Koska olin viime viikolla pystypunnerrusta tehdessäni jättänyt yhdessä sarjassa pakkotoiston tekemättä, oli apotti määrännyt minua rankaisemaan itseäni. Ruoskin siis itseäni, mutta toki hyvin kevyesti. En halunnut kuluttaa vaivalla hankittuja kaloreita. Lopuksi luin Ave Dorian rukouksen viidesti.
1830 - Treeniaika alkoi. Tein tänään yläselkää ja epäkkäitä, unohtamatta pakkotoistoja. Olin tyytyväinen poltteeseen jonka lihaksissa sain aiheutuettua.
Huusin veljeskuntamme tunnuslausetta ekstaasissa kerta kerran jälkeen ja muut veljet yhtyivät huutooni. Luostarimme käytävät kaikuivat pelottavia MASSAA, VOIMAA, huutoja.
2020 - Treenin päätyttyä nautin palautusjuoman 60-60 protskua ja hiilareita, 58,723gm kreaa, 10gm glutamiinia, plus vitamiinit.
2030 - Söin vielä muutaman purkin tonniakalaa (tai mahdollisesti delfiiniä) ja siirryin suorittamaan iltatoimet.
2100 - Laskin pääni tyynylle ja nukahdin. Viimeisinä ajatuksina mielessäni pyörivät kolmas ylätaljassa tekemäni sarja ja Benedictus sidottuna sähkötuoliin. Alasti...
:haart: Bodiluostari kuittaa, over and out:haart: