Bodaustreeni vs voimatreeni, toimivatko molemmat aloittelijalle?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen seurannut, ja kyllä kavereilta räjähtävyyttä löytyy, ehdottomasti.
Kuitenkin 30m spurtissa painonnostaja jäisi n. 30 metriä, ja noihin satasen aikoihin en usko ilman pitäviä todisteita.
Loikista en puhunut mitään, juoksussa kuitenkin se tegukin meinaa jotakin, noinkin lyhyessä matkassa.

Ymmärrätkö miten räjähtäviä painonnostajat ovat?

Ja ymmärrätkö mitkä lihakset ovat vastuussa nopeudesta juoksussa?
Sitten kun ymmärrät niin ymmärrät myös sen miksi painonnostajat voivat voittaa 30m matkalla pikajuoksijat.

Se on sitten aivan eri asia kun siitä laitetaan vaikka toiset 30m lisää matkaa.

Ymmärrätkö miten räjähtäviä painonnostajat ovat?

Ja ymmärrätkö mitkä lihakset ovat vastuussa nopeudesta juoksussa?
Sitten kun ymmärrät niin ymmärrät myös sen miksi painonnostajat voivat voittaa 30m matkalla pikajuoksijat.

Se on sitten aivan eri asia kun siitä laitetaan vaikka toiset 30m lisää matkaa.

Voi ---, tajuan kuinka räjähtäviä kaverit ovat... eivät silti pärjää pikajuoksijoille. Painonnostoa olen seurannut, arvostan kaverita ja olen livenäkin tavannut osaavan painonnostajan... eivät silti pärjää pikajuoksijoille. Ymmärrän mitkä lihakset ovat vastuussa nopeudesta... eivät silti pärjää pikajuoksijoille.

Voi ---, tajuan kuinka räjähtäviä kaverit ovat... eivät silti pärjää pikajuoksijoille. Painonnostoa olen seurannut, arvostan kaverita ja olen livenäkin tavannut osaavan painonnostajan... eivät silti pärjää pikajuoksijoille. Ymmärrän mitkä lihakset ovat vastuussa nopeudesta... eivät silti pärjää pikajuoksijoille.

Loistavat perustelut!

On noi painonnostajat sit näköjään aikamoinen kiistelyn aihe.
1. Juoksu, vähän mietityttää kun puhuttiin seisovasta 30 metrisestä niin onko niitä aikoja/kisoja nyt juostu kennoihin vai startista? Väittäisin, että Bolt/powell vs -Tähän joku kovimmista nostajista- menisi niin, että kennoihin voisi tuo painonnostaja voittaa, kun taas startista menisi juoksijalle. Meinaa painonnostossahan ei tuohon soveltuvia reaktioharjoitteita tule, joten väittäisin että siinä häviäisi jonkin verran.

2.Pomppu, parhaat hyppäävät yli 40", KYLLÄ uskon.
Myös ponnistusvoima(loikat, vauhditon pituus) ja lisäksi vertikaalinen hyppy on osalla huippupainonnostajista maailman kärkeä.
Maailman kärkeä, EN USKO! Siinä pitäisi olla vielä se 10" lisää...
Suurimpia...
1. Kadour Ziani(S1S1F Team/Flying101/Slam Nation) 56"(http://www.bouncemag.com/2010/01/28/kadour-ziani-back-to-the-roots/ Tuossa pientä dokkarin tapaista kaverista vanhempana...)
2.Taurian Fornette(AND1/TFB) 55"
3.Alan Barch jr. 54.5"
4.Terry Cournoyea(TFB) 53-55"
5.Abdoulaye bamba(Slam Nation) 53"
6.Vince Carter (NBA) 52"
7.Waliy Abdur Rahim(Flying 101) 52"
8.Chand Wickran(TFB) 51"
9. Marcus Wallace(Flying 101) 51"
10.James White (NBA/NBAD-legue) 51"
6.Muita 50 tai yli verticaleja:
Justin Darlington(TFB)
Kevin Kemp(TFB)
Jacob Tucker
Haneef Munir(TFB)
Guy Dupuy(S1S1F Team/Slam Nation)
Wayne Clark(Flying101)

http://www.dunkers.110mb.com/Index.htm
Tuolta noita löytyy...
Alle 51" Verticalilla ei pääse edes top 10 koripalloilijoihin.. Siitäkin 45-50" löytynee 20-30 kaveria ainakin. Eli 40 Verticaleja kun löytynee jo NBAsta useita kymmeniä+katupelaajat/donkkaajat+Kaikki muut lajit, ei sitä voi juurikaan kutsua maailman kärjeksi. Korjataan myös tuo Robinsonin vertical, eli tuo 43.5 oli drafti vuodelta, parhain tähän menessä ollut 48", sama kuin Jordanin.

NBAsta...
James 45"
Rose 47"
Iverson 44"
Josh Smith 42"

Suositut

Back
Ylös Bottom