Bodarin eniten pelkäämä sairaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Eli mikä sairaus teidän mielestä vaikuttaa eniten reeneihin?Meitsi on miettiny tota yrjötautia:urjo: koska silloinhan paino laskee paljon ja varmaan lihasmassakin tippuu:curs: Viisastelijoille tiedoksi: tähän ei sitten lasketa mukaan Ebolaa, HIV:tä, SARSia yms... :blow:

Ihan sama mikä sairaus jos kuumetta nostaa kun treenit menee tauolle. Tottakai eniten pelottaa ajatella jotain pitkäkestoista tai peräti parantumatonta sairautta, ja yleensäkin jotain vakavaa sairautta joka vaikuttaa elämään ja on aina siellä taustalla sitten.

Veisi jo pelkästään sen mukavan tunteen että on terve ja hyväkuntoinen, kun tietäisi ettei ole terve.

Näitä nuhia ja flunssia sitten menee pitkin poikin, mäkin sairastuin reilut 2 viikkoa sitten ja piti viikon kuumetta, kunnes hain antibiiotit, jotka auttoi ensin mutta sitten tuli taas hieman kuumetta. Verikokeen tulokset oli puhtaat eli taitaa joku virus jyllätä joten treenaan taas normaaliin tapaan, joinain päivinä on 36,8 eli normaalilämpö, toisina 37,4 mutta olo on terve ja mieli tekee treenata. Ajattelin kyllä lenkit yms. jättää väliin sydänlihastulehduksen pelossa.

Keuhkokuume kaataa sänkyyn isoimmankin boudarin muutamaksi viikoksi. Ja se kuumetila aiheuttaa melkoisen kulutuksen elimistölle.

Kyllähän se varmaan on oksennustauti&kuume. Näistä itsellä kokemuksia viimeisen 3 kuukauden ajalta aivan liikaa ja voin kyl sanoa, et voimattomaksi vetää.
Sitten tietty loukkaantumiset on pahimpia. Esim. kun olkapää hajoaa, ni ei siinä tee enää oikein mitään..Mut nehän ei olekkaan enää tauteja. :)

Varmaan se yrjötauti on pahin. Tuntuu vaan, että melkein mikä tauti hyvänsä kaataa dieetin. Olen ollut sairaana kohta pari viikkoa ja dieettiä tuskin jatkan. Iso osa 1.5 kk dieettaamisen tuloksista meni hukkaan.

Ei mua noi flunssat ja kuumeet pelota, loukkaantumiset taas on toinen juttu. Ei naurata, jos vaikka polvi pamahtaa ja jalkareenit täytyy lopettaa kokonaan, olkapäätkin on molemmat pompanneet vähän sijoiltaan viime syksynä.

Eniten pelkään jotain sydänjuttua: sydäriä, sydänlihastulehdusta tms. Kun on ollut itsellä aika pahojakin rytmihäiriöitä. Siinä voisi treenaaminen loppua tyystin, jos pumpusta jotain löytyisi.

Meitsillä tuli joskus näitä sydämen lisälyöntejä kun ajoin puoli vuotta 20km päivässä pyörällä töihin.Kahden päivän ajan tuli varmaan joka 5. sekunti lisälyönti.Vittu että olin paniikissa että nytkö se lähtö tulee:itku: Menin sitten lääkäriin ja se tohtorimme sanoi niin: oli tyhmää että pyöräiltiin pyörällä töihin:worship:
Oikeesti se sanoi että noi lisälyönnit on urheilijoilla ihan normaaleja ja että se sydämen rytmi saattaa muuttua jotenkin kovan ja pitkään kestäneen urheilun johdosta:kippis1:

Sairaudet katkaisevat treenit vähäksi aikaa,eikä mikään flunssa tai yrjötauti "pelota" se pelottaa,että rikkoo esim.selkänsä ja koko treenaaminen täytyy lopettaa kokonaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minua ei tavalliset, normaalisti parantuvat taudit pelota tippaakaan. Tietysti harmittaa kun ei pääse salille, mutta se on ohimenevää.

Oikeasti pelkään syöpää (voisi melkein sanoa yli kaiken), sillä olen nähnyt erään läheisen ihmisen kuolevan siihen eikä ollut kivaa.

Originally posted by Nitsku

Oikeasti pelkään syöpää (voisi melkein sanoa yli kaiken), sillä olen nähnyt erään läheisen ihmisen kuolevan siihen eikä ollut kivaa.

Meitsin parhaan kaverin äiti kuoli siihen myös:(

Flunssat ynnä muut pikkuvaivat tulevat ja menevät. Vähän aikaa voi olla kamalan kipeä mutta lopulta niistä kuitenkin paranee. Lähinnä selän tai polvien telominen hirvittää joskus, niistä kun voi saada riesan loppuiäkseen. Kokemusta on sekä polvivaivoista että erittäin kipeästä selästä joten ehjää kroppaa osaa arvostaa.

Ekana tulee mieleen alaselkä, jonka mä olen joskus rikkonut.
En mä tosin pelkää että se menee uudelleen, jos menee niin menee.
Flunssat menee aina ohi.

Suositut

Back
Ylös Bottom