Bodarin eniten pelkäämä sairaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuumeista ja yrjötaudeista paranee, eniten pelottaa et joku paikka hajoo ja syöpä tottakai

TAUDEISTA PAHIN

En tiedä mikä on pahinta, mutta olin viikon paskataudissa ja 6 kg lähti lihaa mutta läskiä jäi joten VITUTUS oli valtava!!!

:david:

Re: TAUDEISTA PAHIN

Originally posted by Olakinte
En tiedä mikä on pahinta, mutta olin viikon paskataudissa ja 6 kg lähti lihaa mutta läskiä jäi joten VITUTUS oli valtava!!!

LOOOOOL! Sitä lihaa mihinkään lähtenyt kiloakaan, ellet sitten veitsellä leikkaillut paloja.

Kyllä kaikkein pahin on kurkkukipu. Siis kova kurkkukipu. Itsellä oli tuossa talvella, 6 päivää syömättä, joista kolmena päivänä juominen teki sen verran pahaa, etten saanu kun ehkä puoli litraa päivää kohden alas. Paino tippu 3 kiloo, joka on paljo mulle.

Kyllä vitutti

Re: TAUDEISTA PAHIN

Originally posted by Olakinte

:david:

Pönttöönkö ne lihat meni vai?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei noi sairaudet pelota koska ne eivät ole minulle niin todellisia, en ole ikinä sairastanut itse/tuntenut ketään joka olisi sairastanut jotain vakavaa tautia.

loukkaantumiset taas on ihan toinen juttu. nytkin pelottaa perkeleesti kun kyykyssä/prässissä tekiessä tuntuu vihlontaa vasemmassa polvessa jos tekee liian nopeita liikkeitä. selän loukkaantuminen on se pahin pelko, jos selän kunnolla poksauttaa niin halvaantuminenkin voi olla lähellä.

se sairaus mikä mulla on, vitun korkea verenpaine ja sietämätön
päänsärky, synnynnäinen sydänvika tms skeidaa....

130/180 verenpaine 2 pvää sitten :itku:

Joo no mua pelottaa toi SARS, ei ole mukavimpia tapoja kuolla. Mutta ilmeisesti SARS on täällä kiellettyjen sanojen listalla, koska aikaisempi vastaukseni poistettiin. Keksin ehkä syynkin, pelkkä lyhyt ja ytimekäs vastaus "SARS" oli liian lyhyt, siinä olisi pitänyt olla perässä vähintään hymiö :david:

Muita pahoja tietysti kaikki syövät, etenkin kivessyöpä. Mitä sitten jos kassit leikataan pois? Varmaan kasvaa hyvin pala sen jälkeen. Tai joku paha aivosyöpä, päätä on paha amputoida. Sitten on tietysti MS-tauti ja muut hermostoon vaikuttavat sairaudet, voi tehdä elämästä ja treenistä aika tuskaa. Diabetes olisi myös erittäin ikävä.

Originally posted by jpm
Kyllähän se varmaan on oksennustauti&kuume. Näistä itsellä kokemuksia viimeisen 3 kuukauden ajalta aivan liikaa ja voin kyl sanoa, et voimattomaksi vetää.
Sitten tietty loukkaantumiset on pahimpia. Esim. kun olkapää hajoaa, ni ei siinä tee enää oikein mitään..Mut nehän ei olekkaan enää tauteja. :)

ah.. viimejouluna tuli n. 1vuosi täyteen aktiivi treenauksessa. Kuinka tämä palkitaan;

- Odotan joulua painonlisäyksen kannalta innolla, mutta kun jouluaattona nousen ylös tajuan että on pienikuume. Kuinkas muuten kuume nousee illaksi. Kolmatta päivää kuumeessa alkaa kuume laskea, muttei siinä milläänsäkkään. Nejäntenä päivänä iskee oksennus tauti ja yhtämittaa 8päivää kipeänä. Painoa senkuin katosi 6kg... johan oli kirimistä, tulokset olivat tippuneet ja näytin 100% narulta :(

Originally posted by harde20
Meitsin parhaan kaverin äiti kuoli siihen myös:(

------------------------------------------------------
Sisar ja eno ja äiti melkein eli kyllä syöpää pelkään ylikaiken.

Suositut

Back
Ylös Bottom