Bodareiden pötsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LeabLe
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kertokaapas tyhmälle et miks bodareil on sellaset maskuliiniset päkit, vaik niiden treeniohjelmasta ei löydy juuri yhtään vatsalihaksille suunnattuu harjotusta?

Bodarit vetää maasta ja kyykkää kovilla raudoilla jotka on mm. Charles Poliquinin mukaan paras vatsalihasliike vatsoille. Lisäks, mä en kyllä tiiä yhtäkään bodaria, joka ei vatsaa treenaa...

Edit: Huomasin juuri, etten oikee pidä ''bodari'' sanasta...

Jos meinaat tollasta kamalaa pötsiä mikä noilla monilla tuntuu olevan, niin sillä ei ole mitään tekemistä treenin kanssa. Googleta sellaisilla sanoilla kuin "GH gut".

Liitteet

• pregnantronnie5wi.webp
    pregnantronnie5wi.webp
    45 KB · Katsottu: 3 522
Jos meinaat tollasta kamalaa pötsiä mikä noilla monilla tuntuu olevan, niin sillä ei ole mitään tekemistä treenin kanssa. Googleta sellaisilla sanoilla kuin "GH gut".
Ei tainut meinata tota kasvuhormoonin aiheuttamaa sisäelinten kasvamista tolla maskuliinisella päkillä, vaikka se sitä voisikin tietysti meinata :P

Jos toi maskuliininen päkki tarkoittaa sellaisia isoja näkyviä vatsalihaksia, eikä ns. perus sikspäkkiä, niin eiköhän se selity ihan samalla asialla, kuin että miks bodareilla on ylipäätään isot lihakset. Kasvaa ne vatsalihaksetkin jos niitä treenaa.

Ja veikkaan et joku colemanikin saa syödä aika valtavan määrän ruokaa jotta energiaa riittää noiden lihasten ylläpitoon ja kasvatukseen, josta voi myös johtua iso pötsi.

lol. Ei se sentään vatsatäynnä poussaile... ja tyhjä vatsa ei pömpöttäisi??? jotai tyynyjä varmaan.

No ei se vatsalaukun kutistuminen kuitenkaan ihan niin nopeeta ole, että kun pari tuntia oot syömättä, se kutistuu rusinan kokoiseks. Käsittääkseni myös ammattilaisbodareilla on tavoitteena dieetillä säilyttää mahd paljon lihasmassaa, joka ton kokosella kaverilla vaatii paljon syömistä.

Mutta ei toi mahalaukun venyminen ainut syy varmasti ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
No vatsalaukun venyminen tuskin on syy ollenkaan tohon. Katsele vaikka 70-luvun bodareita. Eikö ne sitten syönyt paljon? ;)

No vatsalaukun venyminen tuskin on syy ollenkaan tohon. Katsele vaikka 70-luvun bodareita. Eikö ne sitten syönyt paljon? ;)

Aivan. ja mun mielestä sisäelimet ei kasva siinä missä lihakset..ainoastaan pumppu kasvaa jos roinaa mutta sillä ei ole tän asian kans mitään tekemistä.

Mä luin jostain, että jos tekee vatsalihaksiin vaikuttavia liikkeitä voimapainotteisesti, niin vatsaontelo kasvaa ja se aiheuttas ton. Lähteestä en tiedä, joten en tätä faktaksi väitä:D

Aivan. ja mun mielestä sisäelimet ei kasva siinä missä lihakset..ainoastaan pumppu kasvaa jos roinaa mutta sillä ei ole tän asian kans mitään tekemistä.
Siis sisäelimet juurikin kasvavat kun roinaa. Kuuluisa GH-gut on yksi roinauksen sivareista. Se ei johdu isosta ruuan määrästä :)

Siis, kun sisäelimetkin on kuitenkin lihaksia niin eikös se gh vaikuta niihin melko samalla tavalla. Ja sitten ne kasvaa ja tulee iso pötsi.
Mitä nyt tulee johonkin syömisen aiheuttamaan vatsalaukun venymiseen, niin on varmaan naurettavinta mututietoa mitä oon kuullu. Tuskin ne mitään helvetin isoa ateriaa vetää kisoja edeltävänä aikana.:lol2:

Ei sisäelimet kyllä lihasta ole.
Ei niin, mutta kasvuhormoni vaikuttaa muihinkin kudoksiin kuin lihaskudokseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom