Bodareiden pötsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LeabLe
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ja vielä tosta bodarien mahasta, että "King Kamali" jossain haastattelussa sanoi että myös merkittävä syy tohon "gh-guttiin" on insuliini, mitä bodarit vetää. Insuliini + vitusti hiilareita= paljon rasvaa sisäelinten ymärille ----> massu paisuu. En nyt sitten tiedä jos pitää paikkansa

Luovuttaa toisen munuaisen pois ja lyhennyttää suolta. Eiköhän se pötsi siitä pienene.

No tuollasethan isot pömppikset, kuten Ronniella kyseisessä kuvasarjassa, johtuu siitä että ei ole menossa kilpailukausi ja lihasta pitää kasvattaa ja on ns. massakausi menossa että syödään paljon kun ei ne lihakset ilman energiaa ja rakennusosia kasva. Niin ja tietenki kasvaa vatsalihaksetkin mutta ei se tuollaseen pömppikseen johda. Sitten kun kilpailut lähestyy niin laihutetaan ylimääränen rasva pois ja pömppis pienenee ja kaikki lihakset näkyy paremmin! Näin olen ymmärtäny tämän koko jutun biologian,kemian,logiikan ja veljen selittelyjen perusteella. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä kun enhän halua valaistuttaa ihmisiä väärällä tiedolla :david:

No tuollasethan isot pömppikset, kuten Ronniella kyseisessä kuvasarjassa, johtuu siitä että ei ole menossa kilpailukausi ja lihasta pitää kasvattaa ja on ns. massakausi menossa että syödään paljon kun ei ne lihakset ilman energiaa ja rakennusosia kasva. Niin ja tietenki kasvaa vatsalihaksetkin mutta ei se tuollaseen pömppikseen johda. Sitten kun kilpailut lähestyy niin laihutetaan ylimääränen rasva pois ja pömppis pienenee ja kaikki lihakset näkyy paremmin! Näin olen ymmärtäny tämän koko jutun biologian,kemian,logiikan ja veljen selittelyjen perusteella. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä kun enhän halua valaistuttaa ihmisiä väärällä tiedolla :david:
No suurimmalla osallahan noista näkyy vatsapalikat melko hyvin offillakin, joten ei sitä rasvaa siinä vatsassa nyt niin hirveästi ole, ettäkö se aiheuttaisi kauhean pömppiksen. Eiköhän tuo melko puhtaasti aiheudu vuosien lääkeaineiden käytöstä, kuten jo mainittu.

Luovuttaa toisen munuaisen pois ja lyhennyttää suolta. Eiköhän se pötsi siitä pienene.

hehheh..joo ja paska luistaa..ym. sivareita

Ennen kuin aloitin VHH hommat niin koko ajan oli vatsa pydessä ihan kuin olisi raskaana. Eli palat näkyivät, mutta setti oli pystyssä ja pulleana. Nyt kun on ollut VHH:lla puoli vuotta niin palat ovat säilyneet, mutta maga lähti. Ihme ilmiö.

Suositut

Back
Ylös Bottom