Bob Anderson: Venyttely

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.4.2002
Viestejä
1 806
Ikä
45
Onko sijottamisen arvoinen kirja?

Eihän tuo hinta paha ole, mutta kun on eurot vähissä. Siksi kyselen etukäteen...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TÖK

Nakkaan tämän vielä ylös, jos joku olisi kyseiseen kirjaan tutustununt ja heittäisi kommenttia...
 
TÖK TÖK

Eikö oikeesti kukaan ole tähän tutustunut?
Laittakaa nyt joku kommentti!


Mulla tässä treenihommassa on heikoimmalla juuri tuo venyttely, ja hyvä opas siihen lajiin olisi paikallaan...
 
Eikös tuota venyttelyä saa siinä ihan tarpeeksi, kun ottaa ensimmäisten sarjojen jälkeen pitkähihaisen paidan pois? :cool:
 
Mä oon liian kankee, ei se paita lähde. Täytyy sit jo valmiiks alottaa hihattomalla, jos meinaa...
 
Henk.koht. musta tuntuu, että jos venyttelemistä katsotaan näin painoharjoittelun kannalta, voi kirja olla vähän turha ostos, meinaan perustiedoillakin pärjää kunhan muistaa tunnollisesti venytellä, sitäpaitsi yleensä nuissa venyttelykirjoissa ei paljoa sisältöä saatikka mullistavaa tietoa ole.... tämä on tietysti vain minun mielipiteeni, enkä ole kyseiseen kirjaan tutustunut, mutta ne julkaisut joita olen selaillut ovat olleet yhtä tyhjän kanssa.
 
Vielä lisää tähän liittyen: Mä itse tapaan aina vähän venytellä treenattavaa lihasta jokaisen sarjan välissä... Nopeuttaa palautumista huomattavasti. Niitä harvoja kultaisia sääntöjä: Ei repiviä eikä yli kahden minuutin venytyksiä...
 
Vielä puoli vuotta sitten tuli venyteltyä hyvin ja tunnollisesti, mutta se jäi sikseen ja nyt kun en oo venytelly niin treenit on kulkenu hyvin ja tulokset taas alkanu nousemaan, en todellakaan väitä sen johtuvan venyttelyn lopettamisesta, mutta ei kiinnosta sen kummemmin venytellä.Ennen treeniä ja sarjojen välillä vähän, mutta siihen se jää ja se riittää musta aivan hyvin.
 
Mä venyttelen ite ennen treeniä ja sarjojen välissä kevyesti, mutta siihen jää. Ei tuu koskaan vedettyä noita välipäivien venyttelyitä, joita monet kehuu...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom