- Ikä
- 45
Turvaudutaanpas tähän ainooseen järkevään keskusteluun kykenevään foorumiin. Eli olen "mietiskelemässä" auton vaihtoa ja mielessä liikkuu erilaisia kysymyksiä, esim. mikä merkki ja mikä malli olisi hyvä? Rahaa saa mennä noin 7000E. Autolta haluaisin hyvää ajettavuutta, edes kohtalaista turvallisuutta, tilava (?), luotettava ja muutenkin saisi olla semmoinen jämerä peruskottero, jolla päästelisi vielä vaikka 5 vuotta.
Haluaisin kuulla myös mielipiteitä bemarin 500 sarjaan kuuluvista -90 luvun vehkeistä. Mallista 518i -95 olen erityisen kiinnostunut. Ostaisitko itse semmoisen tai miksi ostit? Hyviä ja huonoja puolia? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota ko. mallia ostaessa? Mielipiteesi auton ylläpitokustannuksista: varaosat, vakuutus, polttoainekulutus.. Entäpä pidätkö autoa turvallisena (perhe)autona? Muita mieleesi tulleita asioita?
Mielipiteitä, ehdotuksia, kauhutarinoita?
kiitos vastauksestasi..
Haluaisin kuulla myös mielipiteitä bemarin 500 sarjaan kuuluvista -90 luvun vehkeistä. Mallista 518i -95 olen erityisen kiinnostunut. Ostaisitko itse semmoisen tai miksi ostit? Hyviä ja huonoja puolia? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota ko. mallia ostaessa? Mielipiteesi auton ylläpitokustannuksista: varaosat, vakuutus, polttoainekulutus.. Entäpä pidätkö autoa turvallisena (perhe)autona? Muita mieleesi tulleita asioita?
Mielipiteitä, ehdotuksia, kauhutarinoita?
kiitos vastauksestasi..