BMW 500 sarja..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jarek sanoi:
Olen tässä katsellut 740-mallista,sitä koppaa jota alettiin tehdä -94.Jos löytyy jotain hyviä kohteita niin infotkaa.

Kyllähän tojota olisi se järkevä ostos,itselläkin sellainen carinan "Lindeman-edition" löytyy,mutta silloin kun autoon laitetaan yli kaks kymppiä kiinni niin kyllä se tulee olemaan jokin muu kuin toyota....

Mun unelmakaara ois kyllä ehdottomasti toyota. Meinaan uuskoppanen supra, kahdella puhaltimella.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
neutraali sanoi:
Kilometrit on voinut kysyä täältä tekstarilla, näppäile suraavasti: autonkilometrit autonrekkari 16225(viesti lähetetään siis tuohon numeroon)
Soti tässä tuli moka, litania menee näin: Km autonrekkari 16225(viesti lähetetään siis tuohon numeroon)
 
Zone-sarja -42%
Koita etsiä hyväkuntoista 525i:tä ja mielellään -92 uudempia, koska niissä on jo M50 moottori, joka on paljon kehittyneempi kuin vanhempi. Tuon huolto ei ole kallista jos et vie sitä merkkiliikkeeseen ainakaan Tampereella :).
 
Jarek sanoi:
Olen tässä katsellut 740-mallista,sitä koppaa jota alettiin tehdä -94.Jos löytyy jotain hyviä kohteita niin infotkaa.

Ei 740, mutta 540i -98 olisi myynnissä.
 
Mä olen vilkuillut noita possu 944sia, löytyy 87-89 malleja tohon reiluun seitsemän haarukkaan. En ole ajanut mutta jos jollain on kokemuksia niin kannattaako panostaa noinkin vanhoihin autoihin? Mitään infoa?
 
keijo s sanoi:
Mä olen vilkuillut noita possu 944sia, löytyy 87-89 malleja tohon reiluun seitsemän haarukkaan. En ole ajanut mutta jos jollain on kokemuksia niin kannattaako panostaa noinkin vanhoihin autoihin? Mitään infoa?

Alusta toimii helvetin hyvin (nopeassa ajossa), mutta auto on todella meluisa ja minua kyrsii rivi-4-moottori. Kyllä autossa pitää vähintään 6-sylinteriä olla. Mutta eiköhän siitä nätin pelin saa kohtuu rahalla.
 
Tästä nyt aihetta hieman sivuten:

Itse oon meinaan harkinnut M3:sen ostoa. E46 korimalli ois tarkotus olla ja saksasta ois tarkotus tuoda. Eli kaikki vinkit tervetulleita.

Ite kuulin kaverilta, et niissä ensimmäisissä E46:ssa ois tietyt tiivisteet saattanu mennä rikki ja rikkoa koko koneen. Tiiä sitten kuinka totta tuo on.
 
SledgeHammer82 sanoi:
Alusta toimii helvetin hyvin (nopeassa ajossa), mutta auto on todella meluisa ja minua kyrsii rivi-4-moottori. Kyllä autossa pitää vähintään 6-sylinteriä olla. Mutta eiköhän siitä nätin pelin saa kohtuu rahalla.

:kippis1:
 
Johnnyboy sanoi:
Turvaudutaanpas tähän ainooseen järkevään keskusteluun kykenevään foorumiin. Eli olen "mietiskelemässä" auton vaihtoa ja mielessä liikkuu erilaisia kysymyksiä, esim. mikä merkki ja mikä malli olisi hyvä? Rahaa saa mennä noin 7000E. Autolta haluaisin hyvää ajettavuutta, edes kohtalaista turvallisuutta, tilava (?), luotettava ja muutenkin saisi olla semmoinen jämerä peruskottero, jolla päästelisi vielä vaikka 5 vuotta.

Haluaisin kuulla myös mielipiteitä bemarin 500 sarjaan kuuluvista -90 luvun vehkeistä. Mallista 518i -95 olen erityisen kiinnostunut. Ostaisitko itse semmoisen tai miksi ostit? Hyviä ja huonoja puolia? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota ko. mallia ostaessa? Mielipiteesi auton ylläpitokustannuksista: varaosat, vakuutus, polttoainekulutus.. Entäpä pidätkö autoa turvallisena (perhe)autona? Muita mieleesi tulleita asioita?

Mielipiteitä, ehdotuksia, kauhutarinoita?

kiitos vastauksestasi..

Osta ilman muuta "uusi koppanen" eli -95 518i. On paljon pirteämpi kuin 520i joka on esim -89-90 ikäinen ja vaikka olisikin 6- koneinen! Kokemusta on noin 400.000 ajetusta 518i:stä ja on edelleen myös mekaanikkokaverin mielestä ällistyttävän hyvässä kunnossa, erityisesti konehuoneeltaan. 80-lukulaisiin ei kannata sekaantua, toinen asia on toki se että lähteekö tuolla rahalla nuorempaa.
 
pek sanoi:
Tästä nyt aihetta hieman sivuten:

Itse oon meinaan harkinnut M3:sen ostoa. E46 korimalli ois tarkotus olla ja saksasta ois tarkotus tuoda. Eli kaikki vinkit tervetulleita.

Ite kuulin kaverilta, et niissä ensimmäisissä E46:ssa ois tietyt tiivisteet saattanu mennä rikki ja rikkoa koko koneen. Tiiä sitten kuinka totta tuo on.

http://forums.bimmerforums.com/forum/forumdisplay.php?f=68

Tuolta kannattaa lueskella lisää...
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
HXR sanoi:
Hinta, väri, kilsat, varusteet ym??? missä kuussa rekisteröity? eli onko päivitetty versio, vaiko vanha...

N. 110tkm ajettu, keväällä rekisteröity.

Väri on sinivihreä, helmiäisväri(hinta oli 25 000mk). Pimeellä auto näyttää tummansiniseltä ja päivällä enemmän vihreeltä. Suomen ainoa tällä värillä oleva BMW.

Varusteet:

- Automaatti
- Automaatti-ilmastointi
- Jalopuut
- Nahat(erikoisväri, keltainen, hinta reilu 40 000mk )
- Urheiluistuimet
- Bmw:n pro logic7 audiojärjestelmä
- Cd-vaihtaja
- Lasinen kattoluukku
- M-urheilu/monitoimiohjauspyörä
- Alkuperäinen M-alusta
- Webasto
- Xenon-valot
- Sisävalopaketti
- Varashälytin(tehtaan)
- Tupla sivulasit(todella hiljainen vielä yli 200km/h nopeuksissa)
- Aurinkoverho takana(sähköllä)
- Antrasiitti kattoverhoilu
- Ajotietokone
- Bmw:n 18' vanteet + 17' Momon talvikiekot
- Valkoiset vilkut
- 6 airbagia


Teemu Tahkon dynossa mitattiin 307hp.

Täysin virheetön.


Hinta määräytyy tarjousten perusteella.
 
HXR sanoi:
Mun unelmakaara ois kyllä ehdottomasti toyota. Meinaan uuskoppanen supra, kahdella puhaltimella.


No juu ;) Suprat ja Lexuxet onkin oma juttunsa,vedän sanani takaisin...

Sille 540:lle tulee paljon enemmän hintaa mitä olen ajatellut hassata... :(
 
Kannattaa muistaa,et aina on ihmisiä,jotka pyytää vaan tai ei muuten käsitä autonsa nykyarvoa ja hinta on taivaissa.Hyvän auton saa halvallakin.Itellä oli vähän aikaa bmw 750iaL -90,maksoin 9000e ja myydessä sain 13000e.Jos seurailee hetken,7000e saa 88-90vm 750bmw. Eli sillä 7000e saa aikas komian 500 sarjalaisenkin,kun ei hosu.Ja munkaan mielestä ei kannata ostaa ihan pienimmillä koneilla.Ne on koko ajan paljon isommalla rasituksellakin kun ei o tehoa,eli kuluvat nopeammin ja voihan isolla koneella ajaa hiljaa,mut pikkunelipytyllä ei pääse tarvittaessa karkuun.:)
 
Johnnyboy sanoi:
Millaiset vakuutusmaksut sinulla suurinpiirtein ilman boonuksia on? Harkitsen toki. Kyllähän esim. Toyotalla ja muillakin japanilaisilla on ihan hyviä ehdokkaita, joilla päästelee huolettomia ja edullisia kilometrejä.

Onkos täällä muuten Mondeo-miehiä tai naisia?
Meillä 2 kappaletta ja kone kun on vähintään 2 litrainen, niin ei jää jalkoihin liikenteessä. Itse mietin kakkosautoksi bmw 525 td vm.-90 ajettu 270tkm. Tollainen pyöri pitkään myynnissä 7900 €. Kuitenkin päädyin mondeoon, kun bemu oli reilusti ajettu ja kuitenkin jo 14 vuotta vanha auto. Mondeokin ihan kiva ajaa ja suhteellisen kova alusta, vuoden auto 1994.

Tollainen kiva 535 I tai isompi bensakone on kiva kaupunkikurvailuun, kun on niin taloudellinen säästöpossu. Ja jotain jos/kun hajoaa koneesta, niin alkaa maksaa. Kaveri vaihto tollainen pois kun meni 100 e/viikossa pelkkään pikkuajoon kaupungissa. No tämähän koskettaa vain köyhiä, turhaan narisen kulutuksesta.
 
treenaisko sanoi:
Meillä 2 kappaletta ja kone kun on vähintään 2 litrainen, niin ei jää jalkoihin liikenteessä. Itse mietin kakkosautoksi bmw 525 td vm.-90 ajettu 270tkm. Tollainen pyöri pitkään myynnissä 7900 €. Kuitenkin päädyin mondeoon, kun bemu oli reilusti ajettu ja kuitenkin jo 14 vuotta vanha auto. Mondeokin ihan kiva ajaa ja suhteellisen kova alusta, vuoden auto 1994.

Tollainen kiva 535 I tai isompi bensakone on kiva kaupunkikurvailuun, kun on niin taloudellinen säästöpossu. Ja jotain jos/kun hajoaa koneesta, niin alkaa maksaa. Kaveri vaihto tollainen pois kun meni 100 e/viikossa pelkkään pikkuajoon kaupungissa. No tämähän koskettaa vain köyhiä, turhaan narisen kulutuksesta.

Nojaa... jos joku 98 maksaa suunnilleen sen 40centtiä litra, niin ei se kauhean kalliiksi tuu. :kippis1:
 
HXR sanoi:
Nojaa... jos joku 98 maksaa suunnilleen sen 40centtiä litra, niin ei se kauhean kalliiksi tuu. :kippis1:

Missäs maassa se 40c/litra maksaa? Venäjälläkin on nykyään kalliimpaa tai aika lähelle tuon hintaista.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom