BMW 500 sarja..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Saksan autoissa on monesti se mielenkiintoinen juttu(ainakin dieseleissä) että vm92-98 autoilla on järkiään melkein saman verran ajettu Yleensä 120-200tkm, outoa. Yleiseti ottaen voidaan varmaan sanoa että jos on 10000e rahaa kun lähtee saksan maalle tai belgiaan tai muualle niin sillä saa jo hyvän auton ja sillä voi tehdä jopa rahaakin(muistakaa vaan sitten vieläse vero tohon päälle).
 
boyracer sanoi:
Pari kuva omasta kullasta:

191622.jpg


241753.jpg


Se oli rakkautta ensisilmäyksellä :haart:

:kuola: Kaunista!

Ite omistan E46 316. :nolo: Tarttis tehdä tolle konepuolelle jotain, eli ajattelin käydä hakemassa E46 323/325/328. Paljonko "rapsahti" veroja M3:lle ja osaatko neuvoa minua tuossa moottorivaihtoehdossa (verotuksen suhteen)? Mikä olisi kannattavin? Kaikki kokemukset/tiedot otetaan vastaan.
 
Auto on vielä tanskassa ja kun se tulee muuttoautona suomeen ei veroakaan tule menemään kuin muutama tuhat euroa. Joku hurja oli kyllä ostanut hiukan vanhemman E46 M3:n ja tuonut sen suomeen alkuvuodesta, veroa oli rapsahtanut vain kohtuulliset 24 000€ :hyper:

Halvimmillaan E4 M3:n saa saksasta jo karvan alle 30 000 hintaan eli siihen voi laskea veroa noin 20 0000€ eli kokonaishinnaksi tulee luokkaa 50 000€.

Muiden mallien veroja tai hintoja en ole katsellut, kannattaa käydä tullin sivuilla katsomassa niitä taulukoita toteutuneista veropäätöksistä, siellä on varmasti myös muita E46 malleja tuotuna.
 
boyracer sanoi:
...muuttoautona...

Sorry, että menee vähän :offtopic: :iksi.

Mutta sanon vielä sen että kyllä toi suomen verottaja tekee kaikkensa, että ihmiset lähtisivät ulkomaille töihin.
Näköjään sitä pitää lähteä. Duunipaikan puolesta tämä on onneksi mahdollista ja vieläpä huomattavasti paremmalla palkalla.

Taulukoita olen hieman katsellut, mutta eipä siellä liikoja noita -00 uudempia autoja ole. Ja kun vielä tietäisi mitä on ollut lisukkeena...
 
Mjoo, väittäisin että työpaikkaa katsoessa kannattaa enemmän kiinnittää huomiota millaiset mahdollisuudet on päästä ulkomaille töihin kuin se suoranainen palkka suomessa...

Suunniteluinssinä pari vuotta ulkomailla sopivassa maassa tuo sen verran lisäansioita ja säästöä auton hankinnassa että sen eron kiinnikuromiseen edes koko loppuelämän ainana suomessa joutuu tekemään hikipäissään hommia kun on pakko nousta about manageriksi. Tuohon vielä sijoituskämpän ostaminen ennen ulkomaillelähtöä ja asuntolainakin lyhenee kuin itsestään mikä on myös laskettava plussaksi.

Itse en tunne yhtään huonoa omatuntoa siitä että en pariin vuoteen kartuta suomen verottajan kassaa. Minua on jo ehditty riistää 5 vuotta ja sama meno jatkuu varmasti kun palaan. Viimeinen niitti oli tämä autoverosekoilu joka osoitti ettei verotuksen tarvitse olla järkevää valtion tai yksilön kannalta, kunhan vaan veroja saadaan periä...
 
Mitä tollasesta 535 bemarista sitten kannattaa tarkistaa ensi töikseen, mikäli on sellaista hankkimassa? Onkohan kilometrejä vaikea ruuata mikäli löytyy ajotietokone? Miten tuollainen vanhempi automaattilaatikko sitten kestää? Kyse -88, aj. 182tkm. Miten nuo lisävarusteet kestäviä (niitä ainakin löytyy)? Ohjaustehostin, Keskuslukitus, Sähkökäyttöiset ikkunat, Sähköpeilit, Automaattivaihteet, Ilmastointi, Ajotietokone, ABS-jarrut, Kattoluukku,
 
Jäbä sanoi:
Mitä tollasesta 535 bemarista sitten kannattaa tarkistaa ensi töikseen, mikäli on sellaista hankkimassa? Onkohan kilometrejä vaikea ruuata mikäli löytyy ajotietokone? Miten tuollainen vanhempi automaattilaatikko sitten kestää? Kyse -88, aj. 182tkm. Miten nuo lisävarusteet kestäviä (niitä ainakin löytyy)? Ohjaustehostin, Keskuslukitus, Sähkökäyttöiset ikkunat, Sähköpeilit, Automaattivaihteet, Ilmastointi, Ajotietokone, ABS-jarrut, Kattoluukku,
Bensankulutus, itseäkin kiinnostais tuollainen iso ja tehokas mutta ei näillä bensanhinnoilla :hyper: . Ei välttämättä se auton hankkiminen mutta sillä ajaminen kun joka tankkauksella menee ~80 €.
 
WTA: No jos laskeskelee niin, että paljonko uuden auton arvo laskee kuukausittain, niin on vara tankata tuollaseen vanhaan bensaa vaikka se veis 25l/100km, ja silti tulee halvemmaks ;)
Ja onko keksitty autoa joka syö vähän bensaa, ja on silti hauska?

Ite tarkistasin tuosta 535sesta lähinnä alustan, että onko missään väljää, ja täristääkö missään nopeudessa, ja kuuntelisin moottorin huolella. Tuskin tuo niin kallis on että täysin virheetön tarvii olla, joten mitään "kuukauden" syyniä siihen tuskin tarvitsee tehdä, vaikka huolellinen kannattaa tarkistuksessa olla. bmwtuningclubin foorumissa on muutama aika hyvä threadi koskien E34sen ostoa.
 
Tuolla 535i maamottorilla ajaa kuuhun ja takas ilman ongelmia kunhan pitää huolen, että: a) venat on säädöissään b) nokan voiteluputki ei pääse löystymään. Alustassa kuluvia osia on reilusti. Edessä alatukivarret ja reaktiotangot ja nimenomaan näiden sisäpäiden puslat, kallistuksenvakaajan niveltanko ja takakelkan isot pystypuslat. Helppoja vaihtaa itekin jos on vähän tekijämiehen vikaa. Automaattina taitaa olla zf4hp22 joka on kyllä ihan kestävä laatikko mutta ylimääräistä tyhjäkäyntiä pitää välttää varsinkin enemmän ajetuissa autoissa. Siellä jotkut venat käy vuotamaan ja ne kitkapinnat sitten menee sileeksi ja laatikko on entinen.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
e34 sähköt katos

olisko kellään vinkkiä kun autosta katoo ajotietokoneesta,laseista,kattoluukusta,pyyhkimistä ja keskuslukosta sähköt???
vika loppuu,kun autolla ei aja muutamaan tuntiin.sulakkeet on ehjät ja vika alkoi oireileen repsikan takaoven mentyä lukkoon eikä ole enää toiminut:david:
 
Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom