BMW 500 sarja..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jesuiitta sanoi:
Tossa oot niin oikeessa, noi BMW:t vaatii sitten sitä huolenpitoa paaaaljon enemmän kuin japanissa tehdyt autot(lähinnä alustan puslat). Tosin bmw:ssä on kyllä ajo-ominaisuudet + fiilis kohdallaan.
Miten hankalaa tota bemua on itse huoltaa? (onpahan kysymys). Tai siis onkos semmonen tapaus jossa pultitkin on 5 kulmaisia ja kaikkeen muuhun, kun oven avaamiseen tarvitaan erikoistyökalua? Voi että, en osaa nyt muotoilla kysymystä..no tähän mennessä kaikki kotterot on tullu korjailtua omin ja kavereiden voimin.

Alustan puslat? Muita yleisiä murheita? Mitenkäs, kun noissa vanhemmissa koneissa jakopäässä on hihna. Onko se ollu kellään ongelmana?
 
Jesuiitta sanoi:
Käytännössä kaskoon saa 70% bonukset suoraan pyytämällä, itse en edes pyytänyt, kilpailu on niin kovaa että kaikki antaa suoraan 70%.
Hyvä tietää. Jos mällään auton ja syy on minussa niin kannattaa vaihtaa vakuutusyhtiötä niin saa taas 70% bonukset?

Kyllä tommosia peruskorjauksia pystyy tekeen ite. Ei kai bemareita ole sen vaikeampaa korjailla mitä muitakaan merkkejä. Nettikin on pullollaan räjäytyskuvia ja ohjeita esim. puslien vaihtoon yms. Laita muuten tommonen bimmeri. http://www.bmwtuningclub.net/foorumi/files/cimg3554.jpg

:hyper:
 
Ei ole torxia ihmeellisempiä pultin päitä missään, alustassa pelkkiä 6-kulmasia, vaihdoin viime viikonloppuna omaan eteen kaikki tukivarret puslineen a'la 400e. Osta 525i ketjukoneella niin ei tarvi ihmetellä remmin kanssa, samalla saat hydraulisilla nostajilla sen koneen niin ei tarvi säätää edes venoja.
 
Force sanoi:
Siis kyllä Suomessa on paljon enemmän noita M30 koneella (rivi 6) olevia autoja kuin M60 koneella olevia kaseja. E34 535:sta ei taida edes olla kasina.

M30-koneiset 530i ja 535i olivat heti tuotannon alusta asti mukana E34-mallistossa. 10/1992 tuotantoon tulivat M60-koneiset (V8) 530i ja 540i. Samalla mallin 535i tuotanto lopetettiin.
 
Jesuiitta sanoi:
e39 + e38 valimistusmääriä ei saatavilla, harvinaisia kuitenkin.

No eivät ole yhtään harvinaisia. Tai no, täällä suomessa myytävänä nyt on kaikki muut paitsi corolla 1.6 harvinaisia, mutta mm saksassa E39 535 ja E38 735 -malleja on vaikka miten jos sellaisen haluaa....Ja jos luit ekalta sivulta uudelleen viestini niin editoin heti viestin lähetettynäni että unohdin tosiaan että puheena oli vain E34 ;)
 
Joo saksasta löytyy paljon ja onhan noita suomessakin mutta ainakaan täällä niitä ei jonoksi asti löydy, kiitoksia vaan autovero.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
BS1 sanoi:
No eivät ole yhtään harvinaisia. Tai no, täällä suomessa myytävänä nyt on kaikki muut paitsi corolla 1.6 harvinaisia,
Tuntuu olevan sekin harvinainen kun suomalaiset on niin vitun pihejä että ne ostaa niitä 1.3 tai 1.4korollia ja ei millään herkuilla, hyvä että sähkö startti löytyy, jos senkin vois jättää pois niin suomalaiset varmasti veivais autonsa käyntiin ja näin oltais taas se 500euroa säästetty 20 000e autokaupoissa :david:
 
neutraali sanoi:
Tuntuu olevan sekin harvinainen kun suomalaiset on niin vitun pihejä että ne ostaa niitä 1.3 tai 1.4korollia ja ei millään herkuilla, hyvä että sähkö startti löytyy, jos senkin vois jättää pois niin suomalaiset varmasti veivais autonsa käyntiin ja näin oltais taas se 500euroa säästetty 20 000e autokaupoissa :david:

No tuohan nyt johtuu vain ja ainoastaan kahdesta seikasta.

1. Autot ovat suomessa kalliita

2. Suomalaiset ovat länsimaalaisittain köyhää sakkia.
 
Calle sanoi:
No tuohan nyt johtuu vain ja ainoastaan kahdesta seikasta.

1. Autot ovat suomessa kalliita

2. Suomalaiset ovat länsimaalaisittain köyhää sakkia.

1. Uudet autot on kalliita


2. Ei se köyhyydestä voi olla kiinni jos osamaksulla auto ostetaan, mää en henkilökohtaisesti vaan ymmärrä että miks esim keskuslukot ja sähkölasit pitää jättää autoista pois(siis ennen on jätetty, nykyäänhän nuo kuuluu onneksi melkein joka auton vakiovarusteisiin) kun ei ne kuitenkaan niin paljoa siihen auton hintaan enään tee, käyttömukavuuteen ne kuitenkin vaikuttaa pirusti.
 
Johnnyboy sanoi:
Entäs mistä näkee onko auto tuontiauto vai ns. Suomiauto? :nolo:
Rekisteri otteesta. Kilometrit on voinut kysyä täältä tekstarilla, näppäile suraavasti: autonkilometrit autonrekkari 16225(viesti lähetetään siis tuohon numeroon)
 
Zone-sarja -42%
neutraali sanoi:
Rekisteri otteesta.
Ok. Mikä oli muuten sen huijjarin nimi, josta oli täälläkin puhetta: esiintyi väärällä nimellä, ja jonka äiti oli maksellu sen velkoja tai jottain. Ettei vaan siihen törmäis..
 
Bemarien ylläpidon vaikeudella monesti pelotellaan, perusteettomasti. Normaalit huoltokohteet ovat esimerkillisen hyvin suunniteltu. Esimerkiksi öljynsuodattimen sijainti ja toteutus ei voisi enää olla parempi. Bemuissa on ollut vaihdettava suodatinpatruunakin jo kauan ennen kuin perinteiset peltikuoriset suodattimet kiellettiin. Autot joiden normaalit huoltokohteet ovat toteutettu jotenkin vaikeasti tuntuvat keskeneräisiltä. Tuntuu aivan järjettömältä jos auto pitää viedä huoltoon ajovalopolttimon vaihtoon, tai sitte vaihtoehtoisesti purkaa puoli keulaa.
 
Mike sanoi:
Itse Fördi-miehenä katselisin myös Escoja. Niitä löytyy tuossa hintaluokassa hyvin 90-luvun puoliväistä. Olipa autotalli.com saitilla yksi 1.8 litranen GT myös myynnissä 6900€.

Ei tulisi ensimmäisenä mieleen tarjota 500 sarjan bemarille vaihtoehdoksi keskipientä Fordia. Hän joka arvostaa Bemarin hyviä puolia, tuskin löytää Escortista kovin paljon positiivista sanottavaa.
 
Olen tässä katsellut 740-mallista,sitä koppaa jota alettiin tehdä -94.Jos löytyy jotain hyviä kohteita niin infotkaa.

Kyllähän tojota olisi se järkevä ostos,itselläkin sellainen carinan "Lindeman-edition" löytyy,mutta silloin kun autoon laitetaan yli kaks kymppiä kiinni niin kyllä se tulee olemaan jokin muu kuin toyota....
 

Suositut

Back
Ylös Bottom