Blue Fitness - Ei muksun kanssa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu

J.Jake

Erikoismies
VIP
Kaupunki
Helsinki
Avopuoliso on innostunut jälleen treenaamisesta n. puolivuotta muksumme syntymän jälkeen. Treenipaikaksi on ollut valittuna Myllypuron Blue Fitness. Ja treenaamassa hän on käynyt 2x viikossa,alkuviikosta aamupäivällä salin ollessa lähes tyhjä (1-2 muuta) ja viikonloppuna vaihtelevasti.
Arkipäivän treenikerralla mukana on ollut tämä tyttäremme joka on leikkinyt lattialla jollain lelullaan tyytyväisenä ja aina äitinsä lähellä. Sanottakoon vielä ettei tyttö osaa vielä liikkua,on vai paikallaan ja pyörittelee äänetöntä pehmoleluaan.+Siirtyy äitinsä mukana aina laitteelta toiselle,eli ei myöskään makaa toisellapuolella salia kun äitinsä on toisaalla.
Treeni on yleensä kestänyt n. puoli tuntia koska sen jälkeen tyttömme hermostuu ja avopuolisoni on katsonut paremmaksi poistua ennen kuin mahd.itku alkaa. Vaunujen kanssa kävely alkuun ja loppuun niin kuulemma puolessakin tunnissa ehtii treenata - Ok - hyvä niin. Viikonloppuna sitten enemmän kun minä olen tytön kanssa.
Blue Fitness ja Arena Center toimivat hienosti,hissit avataan ja minullakin on lupa olla seurana salilla,ilman maksua,tarpeen vaatiessa.(en siis silloin treenaa)
Hyvä hyvä.
Nyt kuitenkin joku on valittanut tiskille,että on ikävä treenata kun täällä on vauvoja! näin ollen avokille on ilmoitettu että jos tulee vielä valitus niin vauvan kanssa ei enää saa käydä salilla.
Kyse on siis puolesta tunnista ja kerran viikossa,ihmisiä salilla 1 tai 2!

Perkele! Minä saan tästä lopulta paskaa koska joku toinen on niin helvetin ahdasmielinen. Varmaankin joku punttimimmi voi kertoa millainen henkireikä äidille voi olla tuollainen lyhytkin salikäynti!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
J.Jake sanoi:
Avopuoliso on innostunut jälleen treenaamisesta n. puolivuotta muksumme syntymän jälkeen. Treenipaikaksi on ollut valittuna Myllypuron Blue Fitness. Ja treenaamassa hän on käynyt 2x viikossa,alkuviikosta aamupäivällä salin ollessa lähes tyhjä (1-2 muuta) ja viikonloppuna vaihtelevasti.
Arkipäivän treenikerralla mukana on ollut tämä tyttäremme joka on leikkinyt lattialla jollain lelullaan tyytyväisenä ja aina äitinsä lähellä. Sanottakoon vielä ettei tyttö osaa vielä liikkua,on vai paikallaan ja pyörittelee äänetöntä pehmoleluaan.+Siirtyy äitinsä mukana aina laitteelta toiselle,eli ei myöskään makaa toisellapuolella salia kun äitinsä on toisaalla.
Treeni on yleensä kestänyt n. puoli tuntia koska sen jälkeen tyttömme hermostuu ja avopuolisoni on katsonut paremmaksi poistua ennen kuin mahd.itku alkaa. Vaunujen kanssa kävely alkuun ja loppuun niin kuulemma puolessakin tunnissa ehtii treenata - Ok - hyvä niin. Viikonloppuna sitten enemmän kun minä olen tytön kanssa.
Blue Fitness ja Arena Center toimivat hienosti,hissit avataan ja minullakin on lupa olla seurana salilla,ilman maksua,tarpeen vaatiessa.(en siis silloin treenaa)
Hyvä hyvä.
Nyt kuitenkin joku on valittanut tiskille,että on ikävä treenata kun täällä on vauvoja! näin ollen avokille on ilmoitettu että jos tulee vielä valitus niin vauvan kanssa ei enää saa käydä salilla.

Perkele! Minä saan tästä lopulta paskaa koska joku toinen on niin helvetin ahdasmielinen. Varmaankin joku punttimimmi voi kertoa millainen henkireikä äidille voi olla tuollainen lyhytkin salikäynti!

Sinä sanot, että vauvasta ei varmasti ole mitään haittaa kenellekään, mutta onko mielipiteesi puolueeton? Nimittäin täällä oli juuri thread, jossa joku valitti, kun pikkulapsia tuotiin salille. Kyseisessä tapauksessa nämä lapset tosin osasivat jo liikkua ja menivät vähän turhankin lähelle treenaajia. Siinä on vaaransa, kun monet treenaajat heittelee käsipainoja lattialle tai muuten liikkuvat ennalta-arvaamattomasti, niin jos ei näe pientä ihmistä takanaan, voi käydä kurjasti.

Itse olen sitä mieltä, ettei lasta tule viedä salille (jos ei ole erillistä hoitotätinurkkausta), koska pienen lapsen riski saada käsi/levypainosta tai karvaisesta pohkeesta on kuitenkin vähän turhan suuri. Toki tämä riippuu hyvin paljon salin tilajärjestelyistä. Salilla, jossa käyn, lapsen läsnäolo aiheuttaa välittömästi osittaisen treenin pilallemenon, koska väkisinkin tulee ajateltua että kohta se lapsi juoksee painojen alle. Vaikkei lapsi vielä liikkuisikaan, voi levypaino tippua kädestä ja vieriä lattiaa pitkin jne... :eek:

Ei lapsia salille. Pääsääntöisesti olen tätä mieltä. Mikäli on järjestetty valvonta/joku muksunurkka, niin tämä on eri asia. Mutta ei lapsia treenipuolelle. Voivat aiheuttaa vaaraa itselleen ja muille.

Jep, itekkin kyllä kallistun sille kannalle että lapsia ei salille, tai jos tuo niin sitten oma "aidattu" leikkipaikka. Kyllä itseäni ainakin aina vähän pelottaa jos kyykätessä silmäkulmassa näkyy lähestyvä taapero..

Drugsta sanoi:
Itse olen sitä mieltä, ettei lasta tule viedä salille (jos ei ole erillistä hoitotätinurkkausta), koska pienen lapsen riski saada käsi/levypainosta tai karvaisesta pohkeesta on kuitenkin vähän turhan suuri. Toki tämä riippuu hyvin paljon salin tilajärjestelyistä. Salilla, jossa käyn, lapsen läsnäolo aiheuttaa välittömästi osittaisen treenin pilallemenon, koska väkisinkin tulee ajateltua että kohta se lapsi juoksee painojen alle. Vaikkei lapsi vielä liikkuisikaan, voi levypaino tippua kädestä ja vieriä lattiaa pitkin jne... :eek:

Juuri näin. Kyse ei siis suinkaan ole välttämättä siitä, että lapsi jotenkin aktiivisesti häiritsisi muita salitreenaajia. Ehkä olen sitten itsekäs tai jotain, mutta salille mennessäni haluan keskittyä treenaamiseen, kun kerran olen siitä maksanutkin, enkä lasten varomiseen. :piis:

Sama kuin muilla yllä: ei lapsia salille. Tällä hetkellä treenaan salilla jonka ovepielessä lukee K18. Toivon tämän koskevan myös 0,5 vuotiaita.

Kannattaa käydä sellasella salilla missä on muksuille oma paikka, mieluimmin joku aikuinenkii vahtimassa. Puolen tunnin treenin voi hyvin tehä kotijumppanaki ja mennä sit salille kun laps kasvaa. Ja ne 3-10 vuotiaat ne lähinnä ovat Raivostuttavia salilla, kun ne juoksee ja leikkii ympäriinsä ja on vaara-alttiita. Kerran yks pikkulikka vonkas muakii leikkimään kanssaan ja mitä siihen sit sanot prkl! Vähän otti päähän kun se ei lopettanu vaikka sanoin monta kertaa että "täti nyt kuntoilee!" :wall: Sen äiti vaan naureskeli ja oli niin ylpee muksustaan kun se oli niin sosiaalinen. :jahas:

Eräs tuttu jatkoi lähes heti lapsen syntymän jälkeen treenejä ja lapsi oli tällöin kantokopassa aina äitinsä vieressä. Kukaan ei ko. salilla valittanut asiasta ja omastakin mielestäni se oli ok. Silti siinäkin olisi voinut käydä huonosti jos lapsi jäisi jalkoihin tai vastaavaa. Mielestäni pahinta ovat kuitenkin arvaamattomat ja jo itsenäisesti liikkuvat lapset, jotka vaarantavat salilla oman ja muiden turvallisuuden/ viihtyvyyden. Tähän kun lisätään jatkuva kyseleminen ja kovaa ja korkealta kiljuminen niin mikäs sen mukavampaa.. Muuten tykkään kyllä lapsista :)

J.Jake sanoi:

Miksi ihmeessä sinun pitää sinne salille mennä mukaan lapsenne kanssa? Ettekö sen aikaa voi olla kotona...? Ymmärrän kyllä, että valitus asiasta syö miestä, mutta eikö tosiaan tuollaiseen puolen tunnin treeniin löydy aikaa niin, että isukki on lapsen kanssa kotona?

Juu, minulla on pieni lapsi ja kaikilla on aina hirveä kiire yms....Mutta ei ole missään vaiheessa tullut mieleenkään ottaa lasta mukaan salille. Onneksi pari viikkoa sitten kyykkytelineestä tipahtanut 20 kg:n levy ei tippunut mun naamalle, eikä kenenkään lapsen päälle.

Blue fitness on aika iso sali ja jos samaa aikaa on noin 1-2 ihmistä en tiiä mikä siinä on ongelma ?Varsinkin jos pysyy selkeesti erossa niistä muista aina 110 lasissa vetävistä himotreenaajista ja mukelo pysyy kohtuu hiljaa.

Mua se ei häiritse että tyhjällä salilla on muksuja mutta mä en ookkaan true bodari. Itsekkään en muksuja veisi salille, koska kykenen järkkäämään jutut toisella tavalla mut kaikilla se vaan ei aina onnistu. Sitten jos muksu hengailee omiaan kuten meijän salin muksut niin asia on eri, eli häiritsevät keskittymistä.

Itse olen kyllä samaa mieltä muiden kanssa, eli ei pikkulapsia salille. Kaikkein ikävimpiä salilla mielestäni ovat 4-10-vuotiaat muksut joilla sitä energiaa tuppaa olemaan vähän liikaakin joka johtaa siihen, että kiljutaan ja juostaan ympäri salia silmät kiinni josta sitten voi helposti niitä vaaratilanteita aiheutua.
Sanottakoon vielä ettei tyttö osaa vielä liikkua,on vai paikallaan ja pyörittelee äänetöntä pehmoleluaan.
Ikävä kyllä se lapsen lähellä treenaava kyykkääjä ei tiedä osaako se muksu nyt kontata sinne tangon eteen vai ei. Tästä sitten seuraa se, että koko ajan pitää olla varuillaan mikä ei tosiaan ole se mitä ainakaan itse haluan salille mennä tekemään. Ja sitten vielä yleisesti vaikka annoitkin ymmärtää, että lapsenne ei salilla metelöi niin itse kyllä harvoin jos koskaan olen nähnyt pikkulapsen puolta tuntiakaan äänettä leikkivän. :) Tietenkään joku pikku ääntely nyt ei mitään haittaa, mutta pikkulasten metelöinti ei todellakaan salille kuulu. Ja tietenkään sen lapsen äiti/isä ei sitä oman muksun metelöintiä samalla tavalla merkille edes pane, kuin kolmen metrin päässä itseään kovaan mave sarjaan psyykkaava voimanostaja.

Lapset on muuten oikein kivoja muttei salilla, jossa on ennen kaikkea vaarallista. Tuollainen pikkunapero kun vielä siellä kaiken hien ja paskan keskellä pyörii niin saattaa monta ikävää bakteeria tarttua messiin.
Itteä kans rupee kyrsimään ennen pitkää jos joku tuo pikkulapsia salille ja ne rupee riehumaan siellä ja leikkimään jollain taljoilla. Ok, kaikki ei tee näin mutta turhan monta kertaa näin on käynyt. Ja sitten joutuu ite varomaan kaiken aikaa ettei tiputa mitään sadan kilon tankoa naperon päälle - ei hyvä.
Eikös monilla saleilla oo sellainen lapsiparkkisysteemi, jonne voi treenin ajaksi jättää muksut leikkimään turvallisesti valvojan kanssa.

Beesaan muita tässä nyt väistämättä. Lapsi voi tulla salille mukaan juuri siinä vaiheessa, kun 15 vuotta on tullut täyteen. Sitä ennen ei ainakaan maksulliselle salille tulisi olla mitään asiaa (poislukien ryhmäliikunnat tai joukkuetreenit). Mä tiedän minkälainen henkireikä sali on äideille ja isukeille. Mä olen myös todistanut lapsen loukkaantuvan riehuessaan salilla aika pahasti. Vastuu on vanhemmilla. Mä olen saanut joskus vuosia sitten myös tangon rinnalleni ja kipeän olkapään lapsen juostessa painopakkaan kesken penkkitreenini. Vastuu edelleen vanhemmilla. Mä en ainakaan enää halua nähdä sitä kersaa joka juoksee mun pohkeisiin kesken kyykkytreenin. Mitäs sitten sanotaan kun Aimo istahtaa/kaatuu päälle ja romut niskaan bonuksena. Ei sitten sanota enää muuten mitään. Rukoillaan vaan ja käydään haudalla.

Tämän suhteellisen groteskin viestin loppuun toive; lapset viedään leikkimään hoitoon ja vanhemmat leikkimään sitten vasta salille.

Hyviä jumppia kaikille vanhemmille!

On hirveää saada kesken rakkaan henkireiän muistutus siitä, että olen tämän kivessyöpäni myötä tuomittu ikuiseen lapsettomuuteen...

Mä voisin sanoa että jos en jonkun lapsen synnyttämisen jälkeen pääse salille ajallani (tiedän että tulen olemaan lihava ja niin maan helvetin vihainen, heh), joku kuolee. Pistää vihaksi lukea että joku valittaa moisesta, vauva on hiljaa eikä liiku toisten/omaksi vaaraksi eikä pidä meteliä.
Mutta toisaalta punttikset on yleensä ollut vauva- & skidivapaita, ja ymmärrän ettei kaikille menisi jakeluun että miksi kakrut juoksevat kaikkialla. Nuoret lapset jotka kyselevät ja liian korkealla & kovalla äänellä vievät hermoni täysin ja voisinkin valittaa jos niitä juoksentelisi kaikkialla.

Itse olen kyllä käynyt hyvin monella puntilla jossa on lastenvahtia tarjolla samassa paikassa. En usko että kauhean kallis palvelu on. Kannattaa valita sellainen punttis joka tarjoaa vahtimista. Eniten vauvassa pelkäisin että itse vaikka astun päälle ja sitten olisin itselleni vihainen lopun elämää kun rikon toisten vauvat. Vaikka epätodennäköistä moinen olisi jos vaavi on heitetty jonnekin mahd turvalliseen paikkaan äidin lähellä.

Mike sanoi:
Aimo vois roudaa Röllin salille. Antaa sen jätöstellä sinne ja jörniä jotain hammer konetta. Sitten kysytään äideiltä, että mitä pahaa pikku Röllissä on kun se on niin sosiaalinenkin.

Hah, niinpä!

Toissapäivänä sainkin sitten väijytellä sen vatsasta yhtä syötyä käytettyä herkullista tamponia. :jahas:

Meille sattuu ja tapahtuu.. :)

Kuinkakohan monella tähän threadiin kirjoittaneista on sellaisia joilla on omia lapsia? Ei ole täysin kitkatonta järjestää lapsenhoitoa punttiksella käynnin ajaksi. Onhan se isukki varmaan töiden jälkeen kotona, mutta sen ajan haluaa varmasti käyttää muutoin kuin yksin puntille lähtemiseen. Naisella riittää tuota itsekseen oloa äitiyslomalla.

Totta helvetissä hiljaisina ajankohtina voi ottaa ei itsekseen liikkuvan lapsen mukaan kunhan huomioi muut, esim:
-ei päästä lasta lattialle konttaamaan tms. vaan pitää sen kopassa
-ei laita lasta kanssatreenaajan lähettyville
-pitää lapsen ja kopan tms. poissa kulkuväyliltä
-ei anna koskea mihinkään tavaroihin
-häipyy jos lapsi kiukustuu ja alkaa ääntelemään kovasti

Puheet putoilevista painoista ja bakteereista on bs:a jos edellisista pitää huolen.

-edit-

Lapsinurkkaukset ovat ihan kivoja, mutta ei vielä alle vuoden ikäiselle. Ja niitä ei mielestäni kovin monessa paikassa ole, ainakaan valvottuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom