Pakko sanoo, et noi perus anaali raiderin sertifikaatit on täysin mitäänsanomattomia mun silmissä. En tiiä miten se on mahollista, mut jokaikinen persoonallinen raideri kenet oon ikinä kohdannu, ni heistä jokainen on ollu ihan onnettomia ku jtn pitäis oikeesti TEHDÄ. Puhetta, ihme höpinöitä, typeriä yleistyksiä & teorioita löytyy ikuisuuksiin asti, mut käytännön kokemus tasoa noobgainsit saamatta heillä itellä. Mä en ainakaan luottais kenenkään pätkääkään, joka on ite vaan puhetta, eikä löydy mitään käytännön meriittejä. Oon miettiny mihin tää perustuu ja tullu siihen tulokseen, et noi sertifikaatit on monelle joku silkka status symboli. Houkuttaa sit varmaan tietynlaisia yksilöitä, jotka mieluummin maksaa sen pari tonnia tiedosta, ku treenaa 2 tuhatta tuntia. Syvempää anaalysia en ala purkaan
. En dissaa tässä nyt sitte ns. oikeita ammattilaisia, vaan noita muropaketti-sertifikoituja. Internet rohvessorien seuraavia muotoja. Tieto on toki hyödyllistä kaikessa. Jos se menee tekemisen edelle, ni se on fail.