byääää 136940
Eli se siirtovaikutus ei olekaan mikään varma asia. Kas kummaa.No enhän minä voi tietää eikä sitä kukaan pysty laskemaan paljonko sun uusi ennätys sitten on! Se riippuu sitten siitä kusetko sen vapaan kyykkysi sitten teknisesti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli se siirtovaikutus ei olekaan mikään varma asia. Kas kummaa.No enhän minä voi tietää eikä sitä kukaan pysty laskemaan paljonko sun uusi ennätys sitten on! Se riippuu sitten siitä kusetko sen vapaan kyykkysi sitten teknisesti.
Mutta ei liity siihen siirtovaikutukseen joka tässä on se keskustelun juju.No mutta siihen hackiin liittyy! Ja vielä kerran laske itse!! 45 asteen kulmalla kitka huomioon ottamatta ~ 70 % kuormasta on todellinen vastuksen määrä! Ja älä hyökkää minua vastaan vaan niitä ketkä tuon on fysiikan lakeina osoittaneet. Otin sen tähän esille kun siitä ei ollut täällä harmainta hajuakaan!
yritä ensin sinä laittaa ne kuormat kuntoon siihen hackiin ja kuvaa ja kerro miten kävi! Mitään et ole pystynyt osoittamaan tuon väitteen tueksi et tieteellisesti etkä bro science muuta kun että olet tehnyt merkittävästi pienemmällä kuormalla mitä piti ja sen perusteella sanot että ei toimi!Eli se siirtovaikutus ei olekaan mikään varma asia. Kas kummaa.
Mitä vittua? Ootko sä kännissä vai onko sulla jotain mielenterveyden ongelmia? Kyykkytuloksella ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä lastaan hackiin painoja. Ihan niin kuin vinopenkin painoihin ei liity millään tavalla penkkipunnerruksen painot. Jos haluan tehdä hackiin prosenttiohjelman, niin tietysti kokeilen mikä mun ihan oikea maksimi hackissa on ja lasken siitä. Sä olet ihan vitun pihalla jos itse käyttäisit vertailukohtana kyykkyä.No jos sinä et laske niitä siitä kyykyn maksimista niin silloin tuotat vähemmän voimaa mitä siinä kyykyssä. 45 asteen kulmassa kuormasta on ~70% ”jäljellä”. En vaan voi sille mitään! Kyykätessä sinä nostat kehonpainon ja sen tangossa olevan painon ja molemmat pitää tässä huomioida.
No mutta siihen hackiin liittyy! Ja vielä kerran laske itse!! 45 asteen kulmalla kitka huomioon ottamatta ~ 70 % kuormasta on todellinen vastuksen määrä! Ja älä hyökkää minua vastaan vaan niitä ketkä tuon on fysiikan lakeina osoittaneet. Otin sen tähän esille kun siitä ei ollut täällä harmainta hajuakaan!
No käännetään toisinpäin. tee kyykkyä vapaalla tangolla 70% sarjan kuormasta kehittääkö! tällä tavalla sinä olet tähän asti tehnyt sitä hackia. Ja oletan että vieläkin pienemmällä prosentilla kun et varmasti ole ottanut kehonpainoa huomioon niin miten se voi mitään kehittää??? Kun kuormat on lähempänä 50%!Mutta ei liity siihen siirtovaikutukseen joka tässä on se keskustelun juju.
Jos ne on vapaat painot niin ei tietenkään ole! Kukaan ei ole sitä väittänyt kun ne painot liikkuu vapaana sen maanvetovoiman suuntaan. Jos punnerrat kelkkaa joka on esim 45 asteen kulmassa niin liittyy.vinopenkin painoihin ei liity millään tavalla penkkipunnerruksen painot.
Joo ymmärrän että kiukuttaa Mutta kymmenennen kerran. Laske itse! Kaavat on ja esimerkkejä on! Jos haluat että se hack tarjoaa saman vastuksen kun se vapaa kyykky se vaan on niiden fysiikan lakien mukaan noin! Jos haluat niitä alkaa kumoamaan en ole esteenä!Nyt tämä näyttää siltä, että sä yrität ajaa muut keskustelijat nurkkaan keinolla millä hyvänsä.
Ai että alat minua siitä sitten solvaamaan. kun et vaan ylpeyden takia kykene myöntämään olevasi väärässä.No käännetään toisinpäin, kuinka paljon olet kyykännyt? Kiloina siis.
e. Ja siis tuolla matematiikalla ei edelleenkään ole merkitystä, hack ja jalkaprässi on täysin eri liikkeitä kuin vapaa kyykky tangolla.
Siis mikä vittu sua vaivaa? Kymmenennen kerran: Mä voin kyllä laskea ihan itsekin juu, enkä edes epäile, että sun laskuissa on mitään vikaa, mutta kun SILLÄ VITUN KULMALLA EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ, koska kyykyn ja hackin painoja ei edes pitäisi verrata. Jos nyt kuvitellaan, että tekisin kyykkyä ja hackia voimanostotyyliin, niin tekisin ensin vaikka kyykkyä 5x5 RIR 2. Eli jätän kaksi toistoa varastoon. Sen jälkeen siirryn hackiin ja teen vaikka 3x8 RIR 3, eli jätän kolme toistoa varastoon. Huomaatko, että ei mua kiinnosta hackissa mikä mun kyykkytulos on, eikä mun tarvitse laskea paljonko todellinen nostokulman huomioiva rasitus jaloilla on? Kuormat on suhteessa kyseisen liikkeen sen päivän kuntoon. Jos huomaan, että nyt hack-sarja olikin vähän tiukka eikä jäänyt kuin yksi toisto varastoon, niin otan vähän painoja pois, enkä tarvitse vieläkään sitä kulmaa mihinkään.Joo ymmärrän että kiukuttaa Mutta kymmenennen kerran. Laske itse! Kaavat on ja esimerkkejä on! Jos haluat että se hack tarjoaa saman vastuksen kun se vapaa kyykky se vaan on niiden fysiikan lakien mukaan noin! Jos haluat niitä alkaa kumoamaan en ole esteenä!
Ai ne numerot joita kukaan ei enää käytä.mikä mun ihan oikea maksimi hackissa on ja lasken siitä.
Ei varmasti kun on väittänyt sivu sotalla vastaan ja nyt osoitin sen kohdan että tuossa olette mennyt vikaan niin ei kun itku alkoi. Kaikki voi täältä ne laskea vaikuttaako hackin kulma todellisen vastuksen suuruuteen!koska kyykyn ja hackin painoja ei edes pitäisi verrata.
Näin äkkiä luettuna sieltä täältä, onko nyt siis niin, että olet aivan tosissasi?Ei varmasti kun on väittänyt sivu sotalla vastaan ja nyt osoitin sen kohdan että tuossa olette mennyt vikaan niin ei kun itku alkoi. Kaikki voi täältä ne laskea vaikuttaako hackin kulma todellisen vastuksen suuruuteen!
Jos sulla hackissa ei mene noilla numeroilla niin oisko sun jalat sitten se kyykyn heikoin kohta? Joku voisi näin tästä tunne kuohusta tulkita. Niitä minä alkaisin sinuna siis vahvistamaan.
Oisko se sitten just tuossa se syy miksi sun kyykky ei kehity ja hack tulokset ei siirry kun sun jalat tuottaa merkittävästi vähemmän voimaa vs mitä pystyt siinä vapaassa kyykyssä tekniikastasi irti ottamaan. Varmaan siis sulla on hyvä kyykky tekniikka mutta heikot jalat jos ne ei sitä kyykyn kokonais kuormaa pysty hackissa liikuttaan kuten täällä annettiin ymmärtää ”helpommassa” liikkeessä -kun se on tuettu ja kaikkea ei haasta kokonaista liikettä yms- On kai se helppo liike jos käyttää vähän kuormaa = jalat eivät enempää jaksa tuottaa = heikot jalat.Siis mikä vittu sua vaivaa? Kymmenennen kerran: Mä voin kyllä laskea ihan itsekin juu, enkä edes epäile, että sun laskuissa on mitään vikaa, mutta kun SILLÄ VITUN KULMALLA EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ, koska kyykyn ja hackin painoja ei edes pitäisi verrata. Jos nyt kuvitellaan, että tekisin kyykkyä ja hackia voimanostotyyliin, niin tekisin ensin vaikka kyykkyä 5x5 RIR 2. Eli jätän kaksi toistoa varastoon. Sen jälkeen siirryn hackiin ja teen vaikka 3x8 RIR 3, eli jätän kolme toistoa varastoon. Huomaatko, että ei mua kiinnosta hackissa mikä mun kyykkytulos on, eikä mun tarvitse laskea paljonko todellinen nostokulman huomioiva rasitus jaloilla on? Kuormat on suhteessa kyseisen liikkeen sen päivän kuntoon. Jos huomaan, että nyt hack-sarja olikin vähän tiukka eikä jäänyt kuin yksi toisto varastoon, niin otan vähän painoja pois, enkä tarvitse vieläkään sitä kulmaa mihinkään.
Katsos. Sä teet sitä taas. Koitat ahdistaa mut nurkkaan puuttumalla epäolennaisiin asioihin ja jos onnistut siinä, luulet voittaneesi koko väittelyn. Todella alhainen tapa keskustella. Mutta ei vielä mitään hätää. Puhuin hypoteettisesti, jos tekisin prosenttiohjelman...Ai ne numerot joita kukaan ei enää käytä.
Sä et kyllä hermanni osoittanut yhtään mitään. Keksit ihan omasta päästäsi, että jätkät ei ole tajunneet, että hackin kuorma ei ole se painojen määrä mitä siihen lyö, höhöhöö. Ja nyt tosiaan luulet, että joku on niin vitun pässi että tekisi sen takia liian pienillä painoilla. Oot kyllä niin vitun tyhmä jätkä.Ei varmasti kun on väittänyt sivu sotalla vastaan ja nyt osoitin sen kohdan että tuossa olette mennyt vikaan niin ei kun itku alkoi. Kaikki voi täältä ne laskea vaikuttaako hackin kulma todellisen vastuksen suuruuteen!
Kyllä olen aivan tosissani! Täällä penättiin miksi ei kyykkyyn laiteen tuoma progressio siirry niin ei kai se nyt siirry kun kuormat on aivan liian pienet tai ne jalat on sitten heikot minkä tuo hack sitten osoittaa.Näin äkkiä luettuna sieltä täältä, onko nyt siis niin, että olet aivan tosissasi?
Ethän nyt oikeasti voi verrata kahta täysin erilaista liikettä keskenään, ja väittää, että toisen painot voidaan laskea toisesta?
Sun matematiikkas on ehkä ihan oikein, mutta kun ne liikkeet suoritetaan aivan eri tavalla.
Ei ole tarkoitus sinua nurkkaan ajaa sanoit vain vähän tuossa edellä että et niitä numeroita ja prosentteja käytä niin minusta nuo olivat nyt ristiriidassa. Sori en tarkoittanut pahalla solvasit minua niistä ja nyt sitten kuitenkin itse lasket jotain niin en tiedä kumpaako todella tarkoitat.Katsos. Sä teet sitä taas. Koitat ahdistaa mut nurkkaan puuttumalla epäolennaisiin asioihin ja jos onnistut siinä, luulet voittaneesi koko väittelyn.
Tämähän se ei Jassoolle mene jakeluun.Asia on siis valitettavasti hieman monimutkaisempi kuin suoraan verrata nivelessä tapahtuvaa liikettä ja vetää kovin jyrkkiä johtopäätöksiä.