Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Powerhousu sanoi:
Toi funk muuten kirjoitetaan tässä tapauksessa muodossa phunk :nolo:

Onks muuten Robbie Williamsissa hävettävää? Mun mielestä se äijä on pirun hyvä laulaan. Että tulee niistä poikabändeistä jotain hyvääkin. Supreme on :haart:

Tunnustetaan tähän väliin, että olin Robbie Williamsin keikalla Hartwall Arenalla ja oli helvetin kova keikka.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Britney Spears - Toxic

En nyt tiedä onko tätä syytä hävetä, mutta toi Uniting Nationsin, out of touch saa kyllä jalan vipattamaan.. Illin punaista on myös hyvä.. :thumbs:

Enpä nyt oikeastaan häpeä mitään mitä kuuntelen. Olen niin kaikkiruokainen musiikin suhteen, mutta enemmän kuuntelen metallia, rokkia jne... Poppivehkeiden hankkiminen autoon tosin laajensi musiikkimakua myös enemmän konemusiikin suuntaan. Sietäisi varmaan hävetä kun olen vuosikaudet dissannut kyseistä musiikkityyliä.

Nytkin koneelta raikaa Choralen Univiidakko.

feikki edit. nyt tais löytyä hävettävää. Halavatun pappojen Tautisen hyvä on hjuva piisi :nolo:

Pakko vielä lisätä tänne muutama juttu.

Irinan biisit on Toni Virtasen kirjoittamia, joten Irinan diggaaminen on sama kun diggais Apulantaa, tai jotain... :jahas: Ja se Irinan käheä ääni on TOUDELLA seksikäs.

Robbie Williamsilla on loistavia biisejä. Varsinkin sanoitukset on kovia. "All the best women are married, all the handsome men are gay...."

Livebändeistä täytyy vielä lisätä, että Jean S saa kovan menon aikaiseksi livenä. Lisäksi TikTak ja The Rasmus rulettaa livenä.

Luhistuin tänään totaalisesti...

Ajelin autolla ajatuksissa ja lauloin jotain biisiä joka tuli radiosta.
Biisin loputtua tajusin että se oli Antti Tuiskun "tyhjä huone" ja vittu osasin laulun sanat ulkoa.. :wall:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sin & sebastian - shut up and sleep with me

E-rotic - Whilly boy

E-rotic - Fritz love my tits

E-rotic - Sex on the phone

E-rotic - I'm over you

Klassikoita :D olin kolmannella kun toi musa oli the shit :D, muistoja :)+ :itku:

ööömm... ei mua nyt sinänsä hävetä noi biisit. Mutta kuitenkin, en viittis ajaa autoo kaupungilla ja kuunnella noita täysillä...

notko sanoi:
Neon2: Ei yksinäinen unta saa

... vaan valvoo vuoteellaan, hän kellon käyntiin koittaa viimein nukahtaa

mulla on niitten kokoelma "Hattu täynnä tähtiä", pelkästä kotiseuturakkaudesta tietenkin (just joo... :jahas: )

CD-hyllystä löytyy ihmetyksen aiheena myös Jaarli Padingtonin s/t (ja toivottavasti ainoaksi jäänyt) pitkäsoitto, just sellaista iskelmämusiikkia jota olen eräässä toisessa ketjussa vannonut vihaavani. Jonkinlainen puolustus: sain sen erään tilaisuuden, jossa hoidin narikkaa, järjestäjiltä joten eihän sitä ainakaan siinä samantien voinut lattiaan paiskata :rock:

Zone-sarja -42%
En oikeastaan itse häpeä mutta emäntä häpeää mun puolesta kun tykkään Tik Takin heilutaan biisistä. Se jotenkin viime vuonna jo kesällä jollakin terassilla soi ja kolahti minuun mutta nyt on muutaman kerran baarissa/terassilla kesällä kuulunut ja se tekee minuun sellaisen iloisen/kesäisen fiiliksen. Emäntä ei kuulema voi ymmärtää..

mikäs emäntä se sellanen on??
heilutaan-biisistä tulee aina hyvä fiilis

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom