Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Backstreet Boys - Back tjsp. En tiedä, jotenkin vain ollut jees piisi.

Iskelmää löytyy myös hyvin paljon soittolistalta. Tosin sitä en häpeä, olen ylpeä että pidän suomalaisesta iskelmämusiikista. Olen aina pitänyt. :evil:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nämä ainakin on sellaisia joita en ilman anonymiteettisuojaa tunnustaisi vaikka kynnet revittäisiin irti... :D

Shakira: Whenever, Wherever
Ricky Martin: Livin' La Vida Loca
Neon 2: Kemiaa

Joo, ja sitten seuraavat on siinä rajoilla, mutta nämä uskallan tunnustaa ainakin pienessä nousuhumalassa:

Europe: Final Countdown
Bon Jovi: Runaway
Van Halen: Jump

dreierc sanoi:
Modern Talking - You're My :haart: , You're My Soul ...

Se on siinä. Ylitse muiden mun kohdalla. Lisättäköön vielä Michael Jacksonin tuotanto wow-huudahduksista välittämättä. Mm. Smooth criminal on ilman muuta jalan alle menevää :nolo: -osastoa

Nyt kyllä hävettää tunnustaa, mutta levyhyllystä löytyy Tyrävyö: Helminauha -albumi :nolo: En kyllä osaa selittää mitä olen miettinyt sitä hankkiessani ja huomaan olleeni aika :david:, varsinkin kun musiikkimaku on enemmän tuolla rock/metal haarukassa.

Uh..että sillai.

Zone-sarja -42%
TikTak - Satuprinsessa
Popeda - Ukkometso

nyt_havettaa.jpg

Mamba: Vielä on kesää jäljellä

Ja sitten se vuosia vanha biisi jossa nainen lauleskelee jotain tyyliin: "Newer ending dream..." Ku ei nyt millää tuu esittäjä mielee, vaikka se levy kyllä jossaa hyllyssä onkin.. :nolo:

petri munc - pystytkö lupaamaan

Tiukka kesäralli :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Relg sanoi:
Mamba: Vielä on kesää jäljellä

Ja sitten se vuosia vanha biisi jossa nainen lauleskelee jotain tyyliin: "Newer ending dream..." Ku ei nyt millää tuu esittäjä mielee, vaikka se levy kyllä jossaa hyllyssä onkin.. :nolo:
Experience - Never ending dream

edit. Vai oliko se joku X-perience tai vastaava

Kuuntelen tälläkin hetkellä biisiä jota en ikinä anna kenenkään kuulla mun soittamana... Avril Lavigne - Nobodys home :nolo:

Driamer sanoi:
Kuuntelen tälläkin hetkellä biisiä jota en ikinä anna kenenkään kuulla mun soittamana... Avril Lavigne - Nobodys home :nolo:

Lavignella on muuten enemmänkin hyviä biisejä. Joku Nothing tai vastaava on aika loistava. Häpesin aluksi itekin kun nuoren tytön ralleja kuuntelin mut Avril onkin tavallista kyvykkäämpi teinimuusikko:rock:

Sleeppareiden Matti&Teppo raiskaus Pidä Itsestäsi huolta :rolleyes: .

Jonski sanoi:
petri munc - pystytkö lupaamaan

Tiukka kesäralli :rolleyes:

Petri Munck muuten valitteli iltasanomien haastattelussa että lihaksikkaiden reisien takia ei meinaa löytää oikean kokoisia farkkuja.
Kuulemma pelannut niin paljon lentopalloa.

:zzzz:

KukiHilli sanoi:
Petri Munck muuten valitteli iltasanomien haastattelussa että lihaksikkaiden reisien takia ei meinaa löytää oikean kokoisia farkkuja.
Kuulemma pelannut niin paljon lentopalloa.

:zzzz:

:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom