Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No just tulee radiosta toi You're beautiful ja kuulostaa ihan kivalta...pakko myöntää...laulajaa en kyl tiedä, mut taitaa olla joku entinen merijalkaväen äijä. Pelastaaks toi yhtään...

tai siis laulajan nimeä en tiedä/muista

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Äiti osti Johanna Kurkelan uuden levyn Hetki hiljaa ja täytyy sanoo, että on siinä tytöllä kaunis ääni ja kauniit biisit...

:nolo:Antti Tuisku - tyhjähuone vai mikä sen biisin nimi nyt onkaan:nolo:

t.A.T.u - Nas ne dogonyat/ Not gonna get us
Hanson - Mmmbop
Antti Tuisku - Kaikki sinkut tähän asti

:nolo:

Lateee sanoi:
No just tulee radiosta toi You're beautiful ja kuulostaa ihan kivalta...pakko myöntää...laulajaa en kyl tiedä, mut taitaa olla joku entinen merijalkaväen äijä. Pelastaaks toi yhtään...

tai siis laulajan nimeä en tiedä/muista
James Blunt - You're Beautiful
Ai hupsista, ei ollutkaan biisin tunnistus -thread...

Tähtityttö sanoi:
Robbie Williamsin uus! Nimestä ei luonnollisesti hajuakaan..
Robbien uusin levy (ja ne kaikki biisit) on hyvä. Mulla on se jo :)
Niin ja se biisi on varmaan se Tripping?

Niin, ja asiaan, itse tunnustan että....luettuani teidän viestejä olen alkanut miettimään, että mistä sen biisin saisi...:nolo:...ja useimmiten hankkinut sen ja vielä tykännyt siitä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Relg sanoi:
Ja sitten se vuosia vanha biisi jossa nainen lauleskelee jotain tyyliin: "Newer ending dream..." Ku ei nyt millää tuu esittäjä mielee, vaikka se levy kyllä jossaa hyllyssä onkin.. :nolo:

Magic fields on esittäjä, jos en nyt aivan väärin muista.

Jonna Tervomaa: Hyvännäköinen sekä Tykkään susta.
En tosin tiedä pitääkö tätä hävetä, mutta noi biisit on ihan huippuja!:rock:

51 Koodia - Kahleet

Hävettää kyllä niin saakelisti ja varsinkin kun aamuaerobisella tulee juostua silmät kiinni yksin jumppahuoneessa "kuka sinä olet minulle kertomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......" huudon raikuessa... :nolo:

Antti tuisku - Läpi jään :nolo: (tai mikä nyt olikaan)
Tais bäkkäreilläki ja britnil olla pari kivaa :eek:

Tää on kyl paras: Power Rangers tunnari:rock: :D

edit: säätöä

Tässä taitaa nyt tulla pohjat... :eek: Täällä Pohjantähden alla, se nopeampi versio, ei se virsimäinen. Köh... :hyper: Sitten mulla on myöskin Anssi Kelan kaks levyä ja voin kyllä sanoa, että niistä löytyy hyviäkin kappaleita, varsinkin siltä uudemmalta, Suuria kuvioita. Se autobiisi on paras, mikä sen nimi nyt onkaan... Uudet autot? Että näin... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom