Mua hävettää tunnustaa et kuuntelen Mikael Gabrielin biisejä. Syy on puhtaasti se että monet hänen biiseistään on sellaisia joiden sanoituksiin pystyn vahvasti joissakin kohtaan samaistumaan. Johtuu siitä että kun olin vuosia sitten suljetulla psykoosin takia ja psykoosisasiraus on tosin edelleenkin mulla taakkkana, mutta 10x pahempana silloin osastolla se oli. MGn joidenkin biiseissä sanoituksissa on mulle omia salaisia tarkoituksia, jotka ei kaikissa kohtaan Mikael oo niitä sanoja varmaan tarkoittanutkaan niin, miten mä ne tunnen henkilökohtaisesti. Tarkoitus ei ollut avautua psykoosista vaan ihan vaan sen takia kerroin sen, koska se on oikea syy miks kuuntelen Mikael Gabrielia.
Tässä hyvä esimerkki. Hitto kun ei oo youtubesta kunnon versiota tästä biisistä, vaan taitaa olla live veto. spotifyssa sama kappale kuulostaa saatanasti paremmmalta.
Tässä hyvä esimerkki. Hitto kun ei oo youtubesta kunnon versiota tästä biisistä, vaan taitaa olla live veto. spotifyssa sama kappale kuulostaa saatanasti paremmmalta.