Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mua hävettää tunnustaa et kuuntelen Mikael Gabrielin biisejä.:LOL: Syy on puhtaasti se että monet hänen biiseistään on sellaisia joiden sanoituksiin pystyn vahvasti joissakin kohtaan samaistumaan. Johtuu siitä että kun olin vuosia sitten suljetulla psykoosin takia ja psykoosisasiraus on tosin edelleenkin mulla taakkkana, mutta 10x pahempana silloin osastolla se oli. MGn joidenkin biiseissä sanoituksissa on mulle omia salaisia tarkoituksia, jotka ei kaikissa kohtaan Mikael oo niitä sanoja varmaan tarkoittanutkaan niin, miten mä ne tunnen henkilökohtaisesti. Tarkoitus ei ollut avautua psykoosista vaan ihan vaan sen takia kerroin sen, koska se on oikea syy miks kuuntelen Mikael Gabrielia.:LOL:

Tässä hyvä esimerkki. Hitto kun ei oo youtubesta kunnon versiota tästä biisistä, vaan taitaa olla live veto. spotifyssa sama kappale kuulostaa saatanasti paremmmalta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Arttu Wiskari tekee monesti näitä biisejä joista alkuun ajattelee että voi helvetti, mutta lopulta sitä huomaakin kuuntelevansa uudelleen ja jopa pitävän siitä. :whistle::nolo:

Ei nyt aikuiset miehet mitään räppiä kautta hiphoppia.
Peer gynt ja youtube from Kouvola, ja joo itse en ole sieltä päin vaikka haluaisitte.

Mie ku oon naisten +90 kgssa nostava iso rautamörkö ja tatuoitu naisvoimanostaja, niin enhän toki kuuntele muuta kuin
siantappogrindiä ja muuta sen semmottista...

Oikeasti meillä soi paremminkin

kyl siin mie alkaa säteileen kun tulee jotain näpsäkkää musiikkia

46501229_753544715005055_1412778545117134848_n.jpg

Zone-sarja -42%
En tiedä yhtään miksi häpeän tunnustaa pitäväni tästä, koska ihan pirun mahtipontinen ja komea kappale etenkin 1:50 eteenpäin. Enää en oo euroviisuja seurannut aikoihin, koska tuntuu että se koko kilpailu on mennyt siihen pisteeseen, että mitä friikimpi esitys niin sitä varmemmin se voittaa, mm parrakkaita naisia jne...ihan ihme kilpailu nykyään.:kakka:

Kentin tahtiin fiilistelen, aika alkeellisesti ymmärrän ja puhun ruotsia, mutta lähtee "ajatusten matka" käyntiin kappaletta kuuneltaessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Arttu Wiskari tekee monesti näitä biisejä joista alkuun ajattelee että voi helvetti, mutta lopulta sitä huomaakin kuuntelevansa uudelleen ja jopa pitävän siitä. :whistle::nolo:

On kyllä erittäin sattumanvaraista, mistä bändeistä saa virallisesti tykätä ja mistä ei. Viskari on soosoo ja njetnjet, kun taas se aivan paska, nuotin vierestä honottava Maustetytöt tai mikä tahansa Mara Ballsin onneton kyhäelmä on taas tosi jees ja jokaisen itseään kunnioittavan rokki-ihmisen pitää niistä tykätä.
Vaan kun enpä tykkää. Nii kerta!

On kyllä erittäin sattumanvaraista, mistä bändeistä saa virallisesti tykätä ja mistä ei. Viskari on soosoo ja njetnjet, kun taas se aivan paska, nuotin vierestä honottava Maustetytöt tai mikä tahansa Mara Ballsin onneton kyhäelmä on taas tosi jees ja jokaisen itseään kunnioittavan rokki-ihmisen pitää niistä tykätä.
Vaan kun enpä tykkää. Nii kerta!

Tänään kuuntelin ekaa kertaa maustetyttöjä, kovasti paistaa läpi semmoinen ehkä pieni yritys olla uusi Leevi and the Leavings. Onhan Gösta Sundqvist Maustetyttöjen esikuva, kuuntelin heidän "tein kai lottorivini väärin" kappaleen.

Harry Nilsson ja ........ without you (iski aikoinaan varhaisteiniin kovaa)

View: https://www.youtube.com/watch?v=G-ZDKirjQgM

sekä Karen Carpenterin (uskomaton ääniala. Jopa edesmenneen John Lennonin ylistämä)
....Yesterday Once More

View: https://www.youtube.com/watch?v=YTaWayUE5XA

ja sitten oltiin jo aikuisia ja diskoiltiin :oujee:

View: https://www.youtube.com/watch?v=iyIOl-s7JTU

Wanhempaa matskua mutta pelittää edelleen .......

View: https://www.youtube.com/watch?v=UKAeeGnAYBo

"So its goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

The Legend

aka Pode

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom