Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vikingarnan koko tuotanto. :nolo:

vikingarna_ny.jpg

Mm. sellaisten bändien kuten Tik Tak ja T.a.t.u. suurin osa tuotannosta :nolo:

Ja paljon muita, ei niitä kaikkia jaksa listata. Ala-astevuosien ysärihitit toki - voi sitä limudiscon tunnelmaa. Olen mä aika perverssi :jahas:

S-T sanoi:
Ja paljon muita, ei niitä kaikkia jaksa listata. Ala-astevuosien ysärihitit toki - voi sitä limudiscon tunnelmaa. Olen mä aika perverssi :jahas:
La bouche - Be my lover
Haddaway - What is love

Rednex - Cotton eye Joe
Reel 2 real - I like to move it

Ei voi muistaa kaikkia mutta nuo soi aina. huippuja :D

Zone-sarja -42%
...snii snaa SNAPPI, snappi snappi snap... :hyper:

Toinen samaan sarjaan kuuluva on tietty "mc koppa, koppakuoriainen, koppakoppakoppakoppakoppakuoriainen..."

Eihän noista tykkäämättä voi olla :haart:, mutta onhan se vähän nolo myöntää :D

S-T sanoi:
Mm. sellaisten bändien kuten Tik Tak ja T.a.t.u. suurin osa tuotannosta :nolo:

mitäs noloa noissa nyt on?perkele about parasta mitä radiosta voi kuulla!
mua hävetä ainakaan :piis:

Discon koko tuotanto :nolo:

OMD:enola gay
enola gay on siis pommikone..sen verran pitää näin heteromiehenä korjata jo ennakkoon....
On se hevimiehelle aivan väärä biisi..ehkä tämä on se minun naisellinen puoleni? ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
R.E.M:n "Shiny happy people" jolla hoilaa kans se B-52's:n naislaulaja. On siinä rajoilla "häpeänkö" pitäväni siitä, mutta en laittais kyllä omaan musavehkeeseenikään soimaan enkä antais jalan vipattaa. Edustaa vaan aivan väärää muzasegmenttiä. Salakavala piisi muuten on kyllä, jää väkisinkin loopittaan takaraivoon - pahimmassa tapauksessa muutamaksikin päivää.

Toi Mamban "Vielä on kesää jäljellä" laukasee mussa sellaisen liki-rajatila-oireiston. Exä fanitti sitä ihan antaumuksella. Meikäläisen se sai suurinpiirtein kiipeemään pitkin seiniä ja muita mahdottomia paikkoja. ONHAN se HUONO...

XL5 - Kaunis peto
Siinä nyt vaan on tarttuva melodia perkele :D

Silloin vähän hävettää jos on ensin haukkunut jonkun kappaleen täysin paskaksi ja sitten se alkaa myöhemmin kuullostaa hyvältä. Näin kävi esim. Diplomatsien ja Mastodonin kanssa. Sitten ei auta muuta kun tunnustaa virheensä. Äijäthän ei muuten normaalisti häpeä yhtään mitään.

Robbie Williams rochaa. Ei voi mitään.

Monetkin Williamsin biisit saavat aikaan sen, että "unohdan" vaihtaa kanavaa. Phil Collinsin (vai onko se Genesis) Jesus He Loves Me, joku siinä vain toimii, vaikka Philin määkinää muuten en jaksakaan sulattaa.

Biisi, jota kaverini diggaa, ei edes häveten, ja saa mulle myötähäpeän aaltoja pitäessään sitä soittoäänenä ja niin ollen kovana juttuna, on Toton Africa. Jos huomaisin joskus hyräileväni sitä introa ("Tada-da-da-da-dam-dam-dam (didu-dudi-dudu-didu-dudi-dudu-dududu) tada-da-da-da-dam-dam-dam...") kuolisin.

Tanssiva Rosvo sanoi:
Discon koko tuotanto
Discohan on hyvä :rock:
Tuo jonkun mainitsema Phil Collins on siinä rajoilla, onhan joku dance into the light ihan saakelin kova piisi, mutta ei sitä kehtoo ääneen sanoa. :nolo:
Totoa kannatan häpeilemättä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom