Biisi josta häpeät tunnustaa pitäväsi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se Paula Abdulin hitti -90 alusta......

Jos tarkoitat Straight Up hittibiisiä Shut Up And Dance levyltä (1990) niin veisun vannoutuneeksi salafaniksi tunnustaudun minäkin... :nolo:

Niin kornia kuin se onkin Take Thatin Babe biisissä on vaan sitä jotain. Voi niitä muistoja...

Zone-sarja -42%
Britney Spears: Toxic, tai jotain sinnepäin.. Fiilisteltiin kaverin kanssa kännissä joskus pari vuotta sitten ihan kympillä! Joskus kun sen kuulee niin saattaa tulla kylmiä väreitä ja tippa linssiin..:rolleyes: :rock:

En mä nyt tiä tykkäänkö biisistä mitenkään erityisesti mut välillä huomaan mielessäni hyräileväni Sikaduon biisiä jonka nimeä en tiedä....menee niin et: kourin kourin, kourin, tyttöäni kourin se ajatukset villeiksi saa...jne :D

:offtopic: Olin n. 5luokalla kun jostain syystä mitä en muista olin studio yleisössä jossain tv.n musaohjelmassa ja siel oli ainakin Anita Hirvonen..taisko se jopa juontaa sen ja sit siellä oli esiintymässä sikaduo! v.ttu miten hämärää :hyper:

Paris Hilton - se uusin biisi, minkä videossa joka teini pojan unelma toteutuu (eli Paris tulee meille sänkyyn pyörimään ja muuta kivaa..)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tapani Kansan "Veikko Nieminen" kolahti joskus. Osui omaan elämäntilanteeseen.

Mä olen Veikko Nieminen
Kaksikymmenvuotinen
Ja kuljen niin kuin lapsonen, etsien ja kysellen

Sari Kaasisen "Niin korkea oli taivas" on jostain kumman syystä meikäläisen mieleen.

Tarttui sellainen mukaan lauantain keikalta... Hieno on :nolo:

:thumbs:

Mä haluun kans Tiktakin keikalle. Oikeesti.

:thumbs:

Mä haluun kans Tiktakin keikalle. Oikeesti.

Toinen kerta livenä klubikeikalla... eivät taaskaan pettäneet. Rokkaavat ja soittavat livenä aivan kympillä :rock: Tunnustaudun faniksi. Seuraavia keikkoja ei kai vielä ole ilmoitettu. Mutta kannattaa ehdottomasti mennä.

Ja tunnustusbiisi: Heidi Kyrö - Kevät

Suositut

Back
Ylös Bottom